Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6778 jäsentä  •  415442 viestiä  •  19808 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi tuuttina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jardiance  (Luettu 2013 kertaa)

K.K

• Vieras
Jardiance
« : Toukokuu 24, 2018, 15:00:44 ip »

Onkos kellään kokemuksia.
Kirjattu

Reiska

• Lentävä kynä
Vs: Jardiance
« Vastaus #1 : Toukokuu 24, 2018, 15:33:04 ip »

Kun laittaa haku-kenttään tuonne oikeaan yläkulmaan "Jardiance" niin löytyy 16 osumaa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1977, pumppu 80-luvulta lähtien.
A-C Spirit Combo / Humalog + Aviva Combo vuodesta 2012

hss

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2018, 17:03:45 ip »

Minulla oli Diformin retardin ja Victozan kaverina 10 mg. Laski verensokereita hyvin (pitkäaikainen sokeri 53->42). Ongelmana toistuvat hiivatulehdukset, joten on nyt tauolla.
Kirjattu

pakertaja

• Vieras
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2018, 23:08:47 ip »

Vasta neljän kuukauden kokemus siitä, mutta minulla näyttäisi toimivan erinomaisesti - ilman mitään sivuoireita. Olen seitenkymppinen, fyysisesti vielä hyväkuntoinen  ;) mies - sivuttain pääsen puhelinpylvään taakse melkein piiloon - mutta kakkostyypin diabetes on diagnosoitu - (paastoarvot ok, mutta ns. pitkäsokeri pikkuhiljaa kohosi, ja rasituskoe sinetöi asian). Hoito aloitettiin Metforem 500:lla aamulla ja illalla - ilta-annos nostettiin 750:ksi. Toivottua tulosta ei saavutettu - lisättiin kolmas pilleri keskipäivälle = 1750 mg/vrk ! Silti kaksi tuntia ruokailun jälkeen sokerit usein yli kymmenen. Alkoi tulla kiusallisia sivuoireita, ja sitten diabeteshoitaja ehdotti uutta Jardiance lääkettä. ja olin heti valmis kokeilemaan. Tulokset näkyivät välittömästi.  Metforem annosta vähennettiin asteittain, ja tällä hetkellä se on 500 mg aamulla + Jardiance 25 ja piste. Aterioiden jälkeiset sokeriarvot melkein samat "vielä terveen" puolisoni kanssa. Ensi kuussa on tarkoitus käydä verikokeissa, niin sittenhän tuon näkee missä mennään.
Kirjattu

Ainomaija

• Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2018, 11:21:30 ap »

Hyvä lääke, laski sokeriarvoja.  Ainoa vaan, että pissa rupesi haisemaan niin, että pitää aina katsoa ettei kukaan ihan heti menisi minun jälkeeni veskiin.
Sen lisäksi se on auttanut ehkä hieman laskemaan painoakin.
Kirjattu

Linkkejä