Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6794 jäsentä  •  415650 viestiä  •  19836 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Aeer, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Hiljaista?  (Luettu 3255 kertaa)

Merju

• Vieras
Hiljaista?
« : Huhtikuu 24, 2018, 12:50:47 ip »

Oletteko huomanneet, että täällä kakkostyypin palstalla on hyvin hiljaista? Vielä viisi vuotta sitten,kun itse sairastuin, tuntui, että viestittelyä oli paljon enemmän. Ovatko kaikki menneet muille palstoille vai ovatko kakkostyypin diabeetikot "kuolleet sukupuuttoon" ?  ;D
Kirjattu

hanna63

• Vieras
Vs: Hiljaista?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 26, 2018, 13:21:39 ip »

Niin on hiljaista.

Tuskin se D2 on maapallolta hävinnyt. Onko jossain muualla keskustelupalstoja? En ole huomannut.
Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Vanha tekijä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 26, 2018, 13:35:12 ip »

Diabetesliiton Facebook-sivun alla on tyypin 2 diabeetikoiden keskusteluryhmä, jossa on yli 1200 jäsentä.
Harmillista, että tällainen foorumipohjainen vertaistuki näyttää hiipuvan. Minun silmiini näyttää siltä, että moni Facebookin käyttäjä ei osaa tai uskalla käyttää näitä muita keskustelualustoja.

Terv. Johanna Diabetesliiton viestinnästä
Kirjattu

Merju

• Vieras
« Vastaus #3 : Huhtikuu 26, 2018, 18:47:20 ip »

Harmillista!
Itse lukeudun niihin ihmisiin, etten ole Facebookiin liittynyt periaatteen vuoksi ja varsinkin nyt koen valinnan olleen minun kohdallani oikean, kun viime aikoina on uutisoitu Facebookin tietovuodoista!
Joten tällaisia foorumipohjaisiakin palstoja tarvitaan.
Toivottavasti moni rohkaistuisi keskustelemaan meille kaikille tärkeästä asiasta, diabeteksesta ja sen vaikutuksesta omaan elämäämme  :)
Kirjattu

K.K

• Vieras
« Vastaus #4 : Huhtikuu 30, 2018, 15:52:04 ip »

Sama täällä naamakirja poikotissa niin tieto tulee vaan täältä.Liian kaupallinen toi naamakirja
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #5 : Huhtikuu 30, 2018, 19:25:35 ip »

En ole liittynyt "Feseen" koska kuulin esimieheltäni (nainen) että oli saanut viestiä työtoveriltaan (mies).  Huom molemmat naimisissa ja erittäin korkeasti koulutettuja.
Kirjattu

Ainomaija

• Vieras
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2018, 11:18:32 ap »

Minun tapauksessani taas olen kyllä Facebookissa ja käytän sitä päivittäin, mutta en halua mennä omalla nimellä Facebookin ryhmään, koska salailen sairauttani. 

Kyllä se jo riitti kun naapurin emäntä tokaisi viime vuonna minun sairaudestani, että ensin syödään liikaa, sitten lihotaan ja sairastutaan ja yhteiskunta joutuu maksamaan kalliit diabeteslääkkeet.
Siinä syy. 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2018, 11:20:05 ap kirjoittanut Ainomaija »
Kirjattu

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #7 : Syyskuu 21, 2018, 21:54:43 ip »

Me emme sentään syyllistä toisiamme, se hyvä syy käydä täällä. Kännykkä tappaa nämä alustat, on helpompi tykittää muutaman kirjaimen lauseita, kuin kunnon kertomusta täällä esimerkiksi. Maailma muuttuu.
Tämä oli hyvä sivusto!
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #8 : Syyskuu 27, 2018, 06:15:56 ap »

Olisiko niin onnellisesti, että D2:silla hoidot ja hoitotasapainot ovat kutakuinkin kunnossa. Ei ole kysyttävää. Näin on minulla (tasapaino ei nyt ole ihan hyvä, mutta tiedän hyvin mitkä asiat siihen vaikuttavat). Alkuaikoina 5 vuotta sitten oli paljon kysyttävää.  :) Toki FaceBook imee kirjoitustaitoisia ihmisiä sinne.
Kirjattu

marvinen

• Aktiivinen
  • D2 vuodesta 02
« Vastaus #9 : Syyskuu 27, 2018, 12:29:45 ip »

Kyllähän täällä tulee edelleen piipahdettua  :). Minusta hyvä palsta, jossa nykyään taas ihan asiallista keskustelua.
Kirjattu
Know why the nightingale sings
Is the answer to everything

Linkkejä

Insuliini ei lopu, vaikka kysyntä kasvaa

Julkaistu 29.11.2018 | 07:50