Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416675 viestiä  •  19910 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Loppuko?  (Luettu 20283 kertaa)

Kelmi

• Intoilija
Loppuko?
« : Huhtikuu 21, 2018, 16:27:56 ip »

Apuva! Kohtauspaikka kuivuu kokoon. Onko muillakin käyttäjiä enimmillään 4?
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Vs: Loppuko?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2018, 23:16:44 ip »

Apuva! Kohtauspaikka kuivuu kokoon. Onko muillakin käyttäjiä enimmillään 4?

On.  :(
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 22, 2018, 22:03:19 ip »

Täällä pitää keskustella, muuten kuivuu kokoon  :-\
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #3 : Huhtikuu 22, 2018, 22:11:18 ip »

Kaikki on nykyään vissiin facessa..
Kirjattu
1tyypin diabetes vuodesta -04
Lantus ja Fiasp

"Hyvin menee, mut menköön"

marvinen

• Aktiivinen
  • D2 vuodesta 02
« Vastaus #4 : Huhtikuu 24, 2018, 13:33:38 ip »

Joitain vuosia sitten tänne rantautui aikamoinen lauma yhden-ainoan-oikean-hoidon "asiantuntijoita",
jotka käytöksellään saivat tämän, niin hyvän palstan, aktiiviset käyttäjät pikkuhiljaa poistumaan.

Harmi. Ikävä on niitä aikoja, kun täällä käytiin hyvää, avointa ja kannustavaa keskustelua.

Liian harvoin tulee enää täällä käytyä :-\  Mutta EI, EN ole Facebookissa :-)

Kirjattu
Know why the nightingale sings
Is the answer to everything

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Huhtikuu 24, 2018, 16:02:38 ip »

Joitain vuosia sitten tänne rantautui aikamoinen lauma yhden-ainoan-oikean-hoidon "asiantuntijoita",
jotka käytöksellään saivat tämän, niin hyvän palstan, aktiiviset käyttäjät pikkuhiljaa poistumaan.

Harmi. Ikävä on niitä aikoja, kun täällä käytiin hyvää, avointa ja kannustavaa keskustelua.
....

Niinpä, niitä aikoja minäkin muistelen lämmöllä, mutta en niitä kaikentietäviä yhden totuuden toitottajia...
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #6 : Huhtikuu 24, 2018, 16:57:35 ip »

Olen samaa mieltä parin edellisenkin kirjoittajan kanssa. Onneksi eräskin "täydellinen lääkäri" on nyt ollut melko hiljainen ja toivottavasti ei ilmesty monenkin toiveesta mukaan kuvioihin (kohtauspaikkakokouksen toive myös).
Kirjattu

jester

• Veteraani
« Vastaus #7 : Huhtikuu 24, 2018, 17:02:11 ip »

laakarit ja  hoitajat on  oppineet   hoitamaan,    niin hyvin  jotta  kenellakaan ei  ole  tarvis  saata lisa  tietoa nopeasti.     kyselijat ei  osaa usein  kysella ymmarrettavalla tavalla.  jotta kukaan  voisi  vastata.   kuinka  he  sitten  voi kysella  hoitajalta,   jotta jotain  selviaisi.    kaikki tietohan  on  jossain  valmiina  luettavaksi
Kirjattu

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #8 : Huhtikuu 24, 2018, 20:41:02 ip »

Mää en enää keskustele diabeteksesta kenenkään kanssa. Facebook-ryhmiin en mene, koska LADA:n kanssa ei kuulu mihinkään. Diabeteksen ongelmissa joskus kaipaisin vinkkejä ja tukea, mutta LADA:n kanssa vuosikausia kamppailevia kohtalotovereita ei löydy.

Täällä käyn välillä katsomassa, mistä keskustellaan, mutta en tunne kuuluvani tännekään. Täällä ei voi kirjoittaa omasta elämästään ja jakaa mitään asioita. Mä olen siirtynyt keskustelemaan ja jakamaan kuvia Facebookissa, aiheet eivät liity diabetekseen. Mä en koe olevani kokonaisena missään.
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

jester

• Veteraani
« Vastaus #9 : Huhtikuu 25, 2018, 06:30:23 ap »

no  onpas kaynyt huonosti.  Lada  tyyppia on  hyvin paljon  . yli 15%     pitaa  osata  molemmat ykkos ja kakkostyyppi.    monet  kakkosten  laakkeet  ei toimi  lada  mallisilla
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Huhtikuu 25, 2018, 06:51:59 ap »

Ei pidä paikkaansa, että "yhden asian" tyypit olisivat johtaneet kp:n hiljentymiseen, niistä ajoista on jo useampi vuosi ja hiljentyminen on tapahtunut vasta n.viime 1-1,5 v.aikana. Moderointihan täällä ei ole ikinä ollut tasa-arvoista . Itselle ihan sama, mutta onhan  tämä silti hyvä olla olla olemassa ihan tiedonhakuakin varten.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Huhtikuu 25, 2018, 07:22:52 ap »

Facebook on kyllä osaltaan syrjäyttänyt tämän paikan, harmi. Siellä kyllä on vaikeampi etsiä ns. tarkkaa tietoa. Ehkä uutuuden villitys menee joskus ohi :)
Kirjattu

Deippa

• Intoilija
« Vastaus #12 : Huhtikuu 25, 2018, 10:40:59 ap »

Ei tämä hiljentyminen koske vain tätä keskustelua. Tuo feisbuukki syö lähes kaikkien voorumien käyttäjiä vaikka en ymmärrä kyllä miksi. Eihän se minun mielestä vastaa oikein mitenkään tämmöistä aiheittain jaoteltua foorumia. Kaikki "paska" työnnetään peräjälkeen oli kyseessä esim. pumpun toiminta, insuliinikynän neula, banaanin hiilarit, sensori, kukkamulta, ja taas sen jälkeen banaanista uus kysymys. Koita ny tommosta sitten seurata saati ettiä jotain itelle tähellistä. Itekin olen sen verran siellä hiivatin buukisa, että olen saanut jotain kysyttyä, mutta kun ei meinaa siittä kommenttien virrasta löytää myöhemmin edes sitä omaa kysymystä saati vastauksia. Eikä tarvi olla edes aktiivinen harrasteryhmä, kun aiheet painuu hyvin nopiaa unholaan.

Samaa hiljentymistä havaittu muilla harrastusfoorumeilla, mutta on toki poikkeuksiakin.

Minä pysyn täällä. Ugh!
Kirjattu
D1 -92, AccuCheck Combo 2/12-> Nyt A-C Insight 1/17->
Poika D1 -10, AccuCheck Combo 4/11-> Medtronic VEO 6/11-> Nyt 640G -> 9/15

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Huhtikuu 25, 2018, 13:18:22 ip »

Hyvä kirjoitus Deippa.  ;)

Aletaanko elvyttää?
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Huhtikuu 25, 2018, 13:23:33 ip »

Osuit asian ytimeen  ;D Joskus muistat, että esim. Pirjo kysyi tätä, koetanpa hakea. Kaikkea muuta kyllä tulee, muttei sitä, mitä haet. Sitten kukaan ei viitsi rullata alaspäin ruudulta ja siellä on varmaan 10 kertaa se sama kysymys vähän väliä *argh* Joo, olen facessa, mutta aika hiljaa d-aiheisissa ryhmissä. En osaa småltalkia ja saan vain vihat päälleni, mitä tahansa sanonkin/kirjoitan.
Kirjattu

Linkkejä

Jäsenten oma sivusto auennut

Julkaistu 12.06.2019 | 08:46