Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6914 jäsentä  •  417189 viestiä  •  19933 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi aliisa.nurminen, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Freestyle Libre 2  (Luettu 1754 kertaa)

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Autopsy of FreeStyle Lbre sensor
Freestyle Libre 2
« : Toukokuu 08, 2019, 19:47:14 ip »

Luin juuri, että Abbott on hakemassa EUn lupaa uudelle Freestyle Libre 2 sensorille. Minulle jäi epäselväksi parikin asiaa. Artikkelissa puhuttiin sensorista mutta ei mainittu koskeeko lupa sensoria sekä uutta lukijalaitetta. Joissain tiedoissa on on kerrottu, sensori 2 käytää uutta laitetta joka lähettää myös hälytykset itsenäisesti matalista ja korkeista sokeriarvoista ?
Tarvitaanko sensori 2 käyttöön uusi laite, voiko vanhalla lukijalla skannata vanhoja ja näitä uusia sensoreita ???
Kirjattu
”Asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta...”
(Masa Niemi, näyttelijä. Pekka ja Pätkä elokuvat)

Reiska

• Lentävä kynä
Vs: Freestyle Libre 2
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2019, 20:22:41 ip »

Tarvitaanko sensori 2 käyttöön uusi laite, voiko vanhalla lukijalla skannata vanhoja ja näitä uusia sensoreita ???
Libre 2 sensori tarvitsee lukulaitteesta myös 2-version.
LibreLink tarvitsee myös päivityksen jota ei taida olla vielä saatavana.
On epäselvää miten nämä muiden tekenät BT-mokkulat (MiaoMiao, Nightrider) tästä muutoksesta selviävät
koska yleisesti arvellaan että kun Libre 2 käyttö pääsee vauhtiin niin alkuperäisiä sensoreita ei enää saa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1977, pumppu 80-luvulta lähtien.
A-C Spirit Combo / Humalog + Aviva Combo vuodesta 2012.
Libre/MiaoMiao/xDrip+ 8/2018. Android APS 12/2018.

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Autopsy of FreeStyle Lbre sensor
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2019, 18:04:53 ip »

Kiitos Reiska
Abbott on kehittänyt maailman laajuisen monopolibisneksen jota se hallitsee rautaisin ottein. Harmi sinänsä kaikkien diabetikkojen kannalta.
Miaomiao on kätevä laite ja helpottaa kudossokerin seurantaa ipuhelimien kautta myös ikelloissa. Applen sekä Androidin toivoisi edistävän lukusovelluksien kehittämistä mutta teknologiapatenttien omistussuhteet voivat olla rankka este. Kauppa se on joka kannattaa 🤔.
Kirjattu
”Asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta...”
(Masa Niemi, näyttelijä. Pekka ja Pätkä elokuvat)

röllipetteri

• Aloittelija
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2019, 06:40:01 ap »

Miao:n tuki sanoi kykenevänsä bluetoothilla uprgeidaamaan lukijan libre2 yhteensopivaksi. Jää nähtäväksi miten onnistuvat. Olen nyt hankkinut viikon sisään nightriderin joka toimii jo, Miaomiaon (postissa), iwatchin ja ikoje6s:n kaikki käytettyinä. Jos tuolle libre2:lle ei tule yhteensopivaa firmistä miaolle niin se ois kyllä todellinen bummer. Nightriderille ambrosia ei ole luvannut VIELÄ mitään päivityksiä.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07