Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416942 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Libren Sensoreista  (Luettu 4060 kertaa)

froggy

• Vieras
Libren Sensoreista
« : Helmikuu 12, 2018, 14:03:32 ip »

Hei! Tampereelta kirjoitan.Kävin tässä viime viikolla hakemassa sensoreita Libreen.Piti saada kolmen kuukauden annos, mutta sainkin vain kuukauden annoksen.Valmistajalla on kuulemma toimitusongelmia ja kyseessä on valtakunnallinen ongelma.Kiinnostaisi tietää miten muualla Suomessa toimitaan.
Kirjattu

timo

• Aktiivinen
Vs: Libren Sensoreista
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2018, 16:19:17 ip »

Itse sain kerralla koko 3 kk määrän. Eroja varmasti on. Vuoden lopussa on saattanut olla rahat lopussa, jolloin tilauksia on siirretty tammikuulle ja  kun tämä tapahtuu monessa paikassa ja lisäksi Libren käytön lisääntymien koko maailmassa, niin eipä ihme, jos eletään kädestä suuhun. Ilmeisesti sensorien ihon alle menevän "piikin" valmistus ei ole ihan helpoimmasta päästä.
Kirjattu

RR huipussa

• Jäsen
« Vastaus #2 : Helmikuu 12, 2018, 19:20:44 ip »

Pohjois-Pohjanmaa : sain 3,5 kk sensorit ennen joulua
Kirjattu
Minimed 670G Fiaspilla

unse

• Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2018, 08:27:41 ap »

Täällä itäisellä Uudellamaalla saa ihan ok, tosin hoitotarvikejakelu antaa just tasan sen määrän mikä riittää 3 kuukaudelle. Yksi sensori asettui mulla niin että käsivarsi vuoti verta ku pistetty joten jouduin repimään sen irti, enkä saanut uutta tilalle. Ja tietenkin oli kyseessä viimeinen käyttöönotettu sensori, seuraavaan tarvikehakuun aikaa se 2 vkoa. Onneksi oli vielä vanhoja liuskoja joilla mittailla. Seuraavalla tilauskerralla sain mäkätystä kun tilasin sensorit pari viikkoa liian ajoissa (huom, tilasin, en ollut edes menossa hakemaan).  ;D
Kirjattu

NBL

• Vieras
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2018, 08:27:17 ap »

Yksi sensori asettui mulla niin että käsivarsi vuoti verta ku pistetty joten jouduin repimään sen irti, enkä saanut uutta tilalle. Ja tietenkin oli kyseessä viimeinen käyttöönotettu sensori, seuraavaan tarvikehakuun aikaa se 2 vkoa.

Tämmöisissä tapauksissa soittoa abbotille niin lähettävät uuden sensorin, muutenkin jos irtoaa tai menee rikki niin tällaisissa tapauksissa soitto abbotille eikä hoitotarvikejakeluun.
Kirjattu

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2018, 10:08:03 ap »

Mä lähetin abbottille toimimattoman sensorin jo lokakuussa, eikä vieläkään oo tullu uutta tilalle.
Kirjattu
1tyypin diabetes vuodesta -04
Lantus ja Fiasp

"Hyvin menee, mut menköön"

Fiat124

• Vieras
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2018, 16:46:46 ip »

Vantaan hoitotarvikejakelusta ilmoitettiin tänään, ettei sensoreita ole tällä hetkellä saatavissa ja sensorit korvataan ylimääräisillä mittaliuskoilla...
Kirjattu

RR huipussa

• Jäsen
« Vastaus #7 : Maaliskuu 30, 2018, 11:09:17 ap »

Pohjoispohjanmaalla annettiin eilen 2 kk:n satsi, normaalin kolmen kuukauden sijaan. Perusteluina on toimitusvaikeudet. Minusta on hyvä, että annetaan mahdollisemman monelle jonkun verran eikä yhdelle kaikkia.
Itse olen kyllä tätä mieltä. Mitä sitä kaapissa ylimääräisiä säilyttämään ja joku toinen on täysin ilman.
Tilapäinen toimitushäiriö ABBOTT:lla. Näitä aina on, jos jokin tuotantoerä ei mene laatustandardeista läpi.
Kirjattu
Minimed 670G Fiaspilla

Kake99

• Vieras
« Vastaus #8 : Huhtikuu 26, 2018, 17:30:58 ip »

Millä perusteella te saatte Libren sensoreita välinejakelusta? Hämeenlinnassa niitä ilmoituksen mukaan jaetaan vain erikoisryhmille (jos niillekään). Siis saako tavallinen aikuinen ykköstyypin diabeetikko? Pitääkö olla hyvin korkea HbA1c tai mitä perusteita?

Itsellä HbA1c laski yksiköllä (kahdeksasta alle seitsemään) kun tilasin laitteen ja sensorit Ebaysta ja käytin muutaman sensorin verran. Nyt ovat Ebayn sensorien hinnat kohonneet. Lieneekö kyse samoista toimitusongelmista Abbotilla.
Kirjattu
Kake99
D1 vuodesta 2003, Levemir, Fiasp

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #9 : Huhtikuu 26, 2018, 18:02:13 ip »

Kyllä mä ainakin saan ihan normaalisti sensoreita välinejakelusta. Yleensä niitä annetaan mulle sieltä 2-3 pakettia.
Kirjattu
Lantus ja Fiasp

RR huipussa

• Jäsen
« Vastaus #10 : Huhtikuu 26, 2018, 19:52:02 ip »

Minulla on perusteena pitkä työmatka.
Kirjattu
Minimed 670G Fiaspilla

timo

• Aktiivinen
« Vastaus #11 : Toukokuu 07, 2018, 16:21:37 ip »

Näyttää Abbotilla olevan positiivinen ongelma..
Kangasalan "sotesta" soittivat, etteivät pysty toimittamaan nyt yhtään sensoria.
Kirjattu

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #12 : Toukokuu 07, 2018, 17:56:40 ip »

Täällä keski-suomessa on sama ongelma ettei sensoreita voi toimittaa..
Kirjattu
Lantus ja Fiasp

Kake99

• Vieras
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2018, 15:36:38 ip »

Jotain ongelmaa toimituksissa ilmeisesti on kun Ebayssakin sensorien hinnat on hypännyt korkealle. Menee jo yli 70 € euroon. Onneksi on vielä pari varastossa kun vaan raskin käyttää.
Kirjattu
Kake99
D1 vuodesta 2003, Levemir, Fiasp

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2018, 17:20:27 ip »

Täällä ei saa tällä hetkellä sensoreita ollenkaan..
Kirjattu
Lantus ja Fiasp

Linkkejä