Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6763 jäsentä  •  415230 viestiä  •  19782 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi diabeetikko37, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Hartsport?  (Luettu 7520 kertaa)

Påla

• Vieras
Hartsport?
« : Joulukuu 17, 2016, 10:41:52 ap »

Hei,
Onko kellään kokemuksia hartsport on käytöstä liikuntasuorituksen aikana? En löytänyt sen hiilari määrää per valmis juoma mistään...ajattelin kokeilla jatkuvaa tankkausta jollain ton tapaisella...
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
Vs: Hartsport?
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2016, 11:21:24 ap »

Ei oo kokemusta hart-sportista...mut jonkin tiedon mukaan valmisjuoma lopetettu. Jauheesta tehdystä juomassa, 1 litra, löytyy energiaa 216 kcal ja hiilareita 53g...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2016, 11:25:05 ap kirjoittanut Ffineg »
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #2 : Joulukuu 19, 2016, 10:47:37 ap »

Hartsportilla on toimiva www-sivu. Kai se on vieläkin myynnissä. Sivulla on yhteystiedot. Sinne voi laittaa toivomuksia juoman energiapitoisuudesta ja hiilihydraattien määrästä. Joskaan suurinta osaa tuotteen kuluttajista ne tiedot ei taida kiinnostaa. Tuli muuten juotua jonkin verran HartSporttia 1980-luvun alkupuolella. :)

Hartsport.fi
Kirjattu

Påla

• Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2017, 15:46:32 ip »

Juu kiitos, en ole vielä kokeillut...Pillimehulla ja glukoositableteilla toistaiseksi. Siellä se jääkaapissa odottaa kunnes opin vielä lisää...
Toistaiseksi ollaan tilanteessa, että kun juoksulenkki,jumppa, hiijtotai mikätahansa treeni menee suht tasaisilla sokereille on se juhlapäivä.😊vähän kerrassaan. Edeltävän ateriainsuliinin jätän pois ja yritän laskea hiilaritt niin että siinä vaiheessa kun aloitan liikunnan ollaan vielä nousuvaiheessa ja alle 12 lukemissa.koska kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan aiheuttaa se toisinaan vähän naurettavaltakin tuntuvia tilanteita...Mutta se on niin tärkeää mulle ja niin hyvä fiilis oli tänään kun ekaa kertaa diagnoosin ja monipistoshoidon aloittamisen(10/2016) jälkeen sain kunnon(vielä lyhyen, mutta yhtäjaksoisen) lenkin tehtyä ja kunnon hien pintaan...(eikä hiki johtunut hypoista  ;) )
Kirjattu

Tuukka

• Aloittelija
« Vastaus #4 : Huhtikuu 11, 2018, 21:42:41 ip »

Minulla kun laskee liikunnan aikana roimasti ja tarvitsen näemmä ainakin sen 20-40g HH per tunti, niin Hart-sport on sopinut siihen hyvin. Sitä jauhetta voi ostaa myös isomman satsin kerralla ja laimentaa mieleisekseen, kun siinä on kuitenkin paljon hiilihydraattia. Olen kuitenkin onnistunut tuon kanssa pitämään tunnin salitreenin aikana verensokerin vakiona pikkuhiljaa hörppimällä. Tosin olin laimentanut juoman vastaamaan noin 40g HH per juomapullo ehkä vähän alle ohjeen. Hart-sport pitää sekoittaa tarkasti, kun se tuppaa paakkuuntumaan, jos juomaa tekee liian nopeasti ja lykkää koko pussillisen kerralla juomapulloon..

Vaihtoehtona olen kuullut vinkin kaakaomaidosta. Minä meinaan kokeilla tätä seuraavaksi, jos se olisi vähän halvempi vaihtoehto. Pitää vain yrittää saada se 40g HH per juomapullo tähänkin.
Kirjattu

LIISA (v.m -67-)

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2018, 00:11:36 ap »

Mies osti muutama vuosi sitten pari 5 kg:n sankoa, yhdeltä valmentajalta. Mulla alko tuleen vatsa kipeäksi Hartsportista. Se sanko saattaa vielä löytyä kaapista, mutta en nyt yöllä viitsi etsiä.Ihanat muistot tuli mieleen 1980 luvulta. Täytyypä kokeilla taas maistaa, sietääkö vatsa.

Itse käytän Maxim merkkistä urheilujuomaa. 2mittaa 7.5dl pulloon ja siitä tulee 25HH.
Kirjattu
G 640+ Humalogi

Linkkejä

Ehdota vuoden 2018 diabetestekoa!

Julkaistu 08.08.2018 | 14:56