Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417089 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Heitteillä  (Luettu 13970 kertaa)

jester

• Veteraani
Vs: Heitteillä
« Vastaus #30 : Tammikuu 28, 2018, 11:38:16 ap »

tutustuin ravinto neuvojien lauman,  Kellokkaan  ravinto neuvoihin. annokset  saattoi olla, jopa  nelin kertaiset, tiabetikon  syotavaksi.   Matala  Gi on  alle  51,  joka on  virheellinen diabetikolle.  minun  matala  Gi  ruoka aineet  on alle  Gi  25.   ruoka  suositusta  ei voita  valmistaa.  tulee olemaan  vain  yksittaisia  resepteja  ja  neuvoja
Kirjattu

KuikkaKoponen

• Aloittelija
Vs: Heitteillä
« Vastaus #31 : Tammikuu 28, 2018, 22:10:20 ip »

Kyllä näille sivuille on sovittava kaikki mielipiteet. Niistä meidän on helpompi valita ne ratkaisut, jotka toimivat. On hyvä tuntea blogistien tavat esitellä toisten tutkimuksia, että osaa suhtautua oikein. Kaikkea ei ole pakko uskoa. Monet ovat täällä kuitenkin kertoneet vhh ruokavaliolla saaneensa olonsa mukavaksi ja se on hyvä.
Minä puolestani olen yrittänyt selvittää, että diabeetikkopariskunta, ykkönen ja kakkonen, selviää hienosti ihan tavallisella perusruoalla ja hyötyliikunnalla ilman mitään painotuksia tai karttamisia. Eikä ole tarvinnut halveksia muiden valintoja, ainakaan mikäli oikein muistamme. Kärkäs liiton tai asiantuntijoiden (=tiede) nokittelu tai halveksunta saa vieroksumaan sellaisten esittäjän kaikkia mielipiteitä, vaikka niissä mahdollisesti saattaisi olla jotain tieteellistäkin perustetta. Meillä tuo rinnallakulkija hakee aina tutkimustiedot ja on tiukkana, onko kyseessä tieteellinen tutkimus vai yksilöiden kokemusten kerronta. Ne ovat kaksi eri asiaa.
Kirjattu

Linkkejä