Kohtauspaikka > Diabetes ja ravinto

Sokeroitu totuus

<< < (2/7) > >>

Dad:
Kolme päivää enää katsottavissa.

V. Kuutti:

--- Lainaus käyttäjältä: karhu - Toukokuu 12, 2017, 16:01:04 ip ---Erittäin hyvää perustietoa, Dad.
Kertoo kuinka rahanvallan, jenkeistä lähtenyt  ja kaikkialle maailmaan viruksen lailla pesiytynyt systeemi toimii.
Ei mitään väliä ihmisten terveydellä, kunhan rahaa tulee itselle.
Sama meilläkin. Korruptoituneet, omaa uraansa pönkittävät "tutkijat" ovat vallassa ja opettavat harhaoppiaan muillekin.
Muutosta ei ole edes luvassa, joten jokaisen on määriteltävä itse suhteensa vallitsevaan muka totuuteen.

--- Lainaus päättyy ---

Olet oikeassa, jokainen on itse vastuussa valinnoistaan, ei mikään salakavala juoni, tai pelottava systeemi. Tiede on parasta mitä meillä on eikä omia valintojaan voi toisille sysätä. Meillä on usein kumma hinku syyllistää muita tahoja, siten kai saa omaatuntoaan rauhoitettua!!!
Sokeria ei koskaan kukaan ole suomessa kenellekään tyrkyttänyt, ei koululaitos ei terveydenhoito, ei koskaan!  Rasvaakaan ei ole tyrkytetty, vain tee se itse klaanit tuputtavat rasvaa autuaaksi tekevänä. Pelottava ilmiö, joka onneksi on mennyt jo pois! Trumpin perässä ei kannata juosta, jenkeistä on turha hakea neuvoja diabeteksen ruokavalioon!

Dad:
Yritän vastata positiivisesti.

Hyvä Kuutti, ei mennyt kaikki pieleen!
Tekstisi osa " Trumpin perässä ei kannata juosta" oli osittain oikein.

ERKKU:
Mites se meidän kohdalla onkaan tuo "sokeroitu totuus" ? Miten meitä ohjataan hoitamaan diabeteksemme oikein? Neuvotaanko hoitamaan sitä "terveeksi" eli normaalille terveen ihmisen tasolle. Eipä neuvota, vaan jätetään puolitiehen. Eli Hba1c toivotaan olevan alle 7 %, kun se terveillä on alle 6%. Eli 7 % on lukema, joka luokitellaan diabeettiseksi, kun hoidon pitäisi olla terveeksi tekevä. Se miten se toteutetaan onkin toinen juttu, mutta on kylläkin toteutettavissa.

kairankiertäjä:
Pitääkö sitä aina odottaa, että täti sanoo... Parempi vaihtoehto  minusta on asettaa itse itselle tavoite ja hakea keinot sen toteuttamiseen. Ensin kokeilujen kautta hakea itselle toimiva ruokasysteemi ja ellei sillä pääse haluamaansa tulokseen, sitten sen oppisuunnan tädin puheille, mitä lähtökohtaisesti pitää uskottavimpana

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta