Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6916 jäsentä  •  417191 viestiä  •  19934 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Lucas56, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Painoa alaspäin ja äkkiä.  (Luettu 2629 kertaa)

mirkka

• Jäsen
Painoa alaspäin ja äkkiä.
« : Elokuu 27, 2018, 10:11:16 ap »

Minulla on joskus ollut virtsassa hitusen valkuaista. Lääkitystä ja ruokavaliota rukkailtu. Nyt oli vuosi sitten dieetin ja rahkan syönnin jälkeen hitusen valkuaista virtsaa. Lääkäri sanoi että jätä se rahka pois. Uskallanko ottaa käyttöön valion profeel heraproteenijauhetta silloin tällöin? Onko kokemusta?
Onko Voimaruoka pahaksi?. Tarkoitan sitä missä on kookosta, siemeniä jne.
Kirjattu

V. Kuutti

• Veteraani
Vs: Painoa alaspäin ja äkkiä.
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2018, 14:09:22 ip »

Jos vain hitusen on valkuaista, niin kannattaako ihan kamalasti stressata itseään? Sekään ei hyväksi jos diabeetikko stressaa itseään liikaa. Rahka taitaa olla muoti syötävä, kuten kaikki ihmedieetit ja lisäaineet, olen kuvitellut niiden olavan vain pahaksi.
Eikö tuore, maustamaton liha, vaikka kananliha ole ihan hyvä proteinin lähde, ihminen kuitenkin sitä tarvitsee. Lääkäriä tietenkin pitää kuunnella, eikä itse säveltää. Suola ja fosforikin huomioitava, ymmärtääkseni, ainakin niin kerrottiin kun juuri luin munuisliiton sivustoa. Itsellä "hitunen" valkuaista näkynyt, vaihtelevasti, mutta ei mitään muutoksia ruokavaliossa tarvinnut tehdä, lääkärin mukaan ihan turhaa intoilla pienien valkuaislirausten takia.
Mutta EN olo esiantuntija, kaipa joku viisas kommentoi lisää.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07