Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417081 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Typus 1 Diabetes avunpyyntö  (Luettu 2919 kertaa)

okmo

• Vieras
Typus 1 Diabetes avunpyyntö
« : Maaliskuu 07, 2017, 15:30:23 ip »

Minä olen kahden kohta kolmenkymmenen kieppeessä, mellitus typus 1 todettu 13 vuotiaana. Mistä löydän vastauksen kun koko keho ja mielen rasitus ylittää itseni kohta 10-kertaisesti ? Käytössä Levemir ( 20 + 28 ) ja novorapid JA jompikumpi näistä ei toimi niinkuin pitäisi ! Nuorena tullut käytyä diabetesleirillä mistä tuli tasaus kuin nyrkistä mikä kesti noin viikon jonka jälkeen oli taas paluu kaaokseen. Mitä voi tässä tehdä tilanteessa jossa aina aamuarvot ovat +15 ja ilta +5 , ruokavalio on kasvanut minkä olen huomannut laskevan kertotasoa 2-3 yksikköä päivässä. Onko syömättömyys vai kahvi (12-15 kuppia päivä ) Ja kyllä minä myös tupakoin. Muutamat takaiset sairaalareissut ja hypoglychemia-shokki vaurioitti aivoja. Kaipaan vastausta missä on parannettavan verran .
Kirjattu

Bebe

• Veteraani
Vs: Typus 1 Diabetes avunpyyntö
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2017, 20:37:01 ip »

Hei Okmo, tervetuloa Kohtauspaikalle!
Mitenkä ajoitat Levemirin pistoajat? Sun taistelusi voi hyvinkin olla siitä paljolti kiinni. Itse en Levemiristä ymmärrä mitään, mutta jos laitat tänne kellonaikoja niin muilla täällä on varmasti asiantuntemusta kommentoimaan.

Oletko tyytyväinen hoitotahoon? Millaisella seudulla elelet, onko sulla mahdollisuutta valita eri hoitopaikkojen ja lääkärien välillä, Ajattelen lähinnä sitä, että löytäisit sellaisen tukijoukon, jonka turvin pääsisit selvemmille vesille. Jos nimittäin sun tilanne on tuossa mitassa eikä oikein helpotusta löydy, voisi hyvästä taustatuesta olla todella hyötyä.
Kirjattu
Ei ikinä periksi
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

Linkkejä