Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6923 jäsentä  •  417252 viestiä  •  19944 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi MikeSix, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jalkojen särky  (Luettu 15910 kertaa)

eklu

• Matkailija
Vs: Jalkojen särky
« Vastaus #30 : Marraskuu 02, 2019, 17:27:32 ip »

Mulla lääkäri kysyi miksi syön neurotolia, sitä mulle Mehiläisessä määrättiin 4/Vrk ja Gabentiiniä oli 6*300 mg, itse olen vähentänyt neurotolin yhteen ja syy niiden syömiseen oli hampaiden narskuttelu. Yksi yöksi riittää ja Gapapentiiniä yksi aamulla ja yksi yöksi, kivut on samat joten turha syödä enempää. Kauan sitten kipupoli ei antanut kuin 4*100mg Tramalia ja passitti mut psykiatrille joka totesi pääni olevan kunnossa ja halusi että kokeilen vanhaa hyvää lääkettä Diapamia ja pienellä annoksella sen teho oli uskomaton. Seuraavalla käynnillä määräsi vielä 3 temgesikkiä lisäksi, todella tehokas mutta en tykänny nousuista ja laskuista niin sain terkkarista samaa ainetta olevan kipulaastarin ja vaikutus tasainen. Kohta on lääkäri ja pyydän 10 mikrogrammaset laastarit koska mursin nilkkani heti alku kesästä ja kävelen vieläkin kepin kanssa ja vanha selkämurtuma vihoittelee kun en voi kävellä kunnolla. Ostin Gigantista semmosen vimpaimen joka sähköllä virkistää jalkoja/varpaita, siitä apua varsinki varpaiden särkyyn. Kipupolille ei ole enään asiaa kun hoidan itseäni muualla ja kuitenkin odotushuo neessa esi jossa sanotaan opiaattien auttavan monia, tuskin musta 61V ikäisestä narkomaania tulee ja olen kivun takia riippuvainen noista lääkkeistä. Kohta saan varmasti lapun kuntoutukseen ja tytöt panee mun selän kuntoon ja nilkkakin luutuu kovaa vauhtia, ilman koiraa pystyn kävelemään ilman keppiä.
Kirjattu

Linkkejä