Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6812 jäsentä  •  415813 viestiä  •  19849 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Triuvare IT-tuki, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Libre  (Luettu 61097 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Libre
« Vastaus #180 : Heinäkuu 30, 2018, 18:09:00 ip »

Mullahan ei ole Libreä, kun on sensoroiva pumppu. Nyt kesähelteillä on ollut hauska huomata, kuinka monella kevyesti pukeutuneella möllöttää nykyään Libre käsivarressa. Niitä on sekä D-ykkösillä että D-kakkosilla. Ilmiö kuvastaa hyvin sitä, että diabetesta ei enää salailla. Tämän on osoittanut myös Theresa May:
Theresa May Libre käsivarressa

Minäkään en saa libreä, koska sensoroiva pumppu, Kuitenkin tiedän erään jolla sama pumppu ja saanut libren.

Minä tiedän tapauksia, joilla on Libre ja Omnipod. Ja mnä taas en halua Lbreä, koska olen riippuvainen tämän pumpun pysäytystoiminnosta. :)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Amghammon

• Vieras
« Vastaus #181 : Elokuu 02, 2018, 20:50:47 ip »

Onko muut käyttäjät huomanneen sensoreissa laadun heikkenemistä? Kolme viimeisintä on irronneet ihan omia aikojaan. Kahdessa tapauksessa jo kiinnittäminen oli erilaista, laite ei "ampunut" sensoria kiinni, vaan tuntui melko tehottomasti menevän kiinni (yleensä tuntuu pieni kipu, mutta noissa ei). Seurauksena se, että ensimmäinen irtosi jo seuraavana iltana ja toinen samoin heti seuraavana. Kolmas on nyt pysynyt kiinni, kun olen laittanut laastarin päälle (aiemmin ei ole tarvinnut). Abbottilta ei vastata sähköposteihin mitään, yleensä ovat laittaneet uuden sensorin tilalle, nyt eivät edes vastaa sähköpostiin. Taidan huomenna sinne soitella asiasta, koska melko surkeaa asiakaspalvelua on tuollainen...
Kirjattu

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #182 : Elokuu 02, 2018, 22:07:52 ip »

Kyllä mulla ainakin pysyy hyvin kiinni, mut sit ku hikoilee nii voi lähtee irtoomaan. Mä lähetin abbotille viallisen sensorin jo viime lokakuussa, eikä vieläkään oo tullu tilalle uutta.
Kirjattu
1tyypin diabetes vuodesta -04
Lantus ja Fiasp

"Hyvin menee, mut menköön"

Turilas

• Jäsen
« Vastaus #183 : Elokuu 02, 2018, 22:58:52 ip »

Ohho. Miten siinä noin kauan kestää ja miten sun palautusprosessi oikein meni? Minä reklamoin käynnistymättömiä sensoreita loppukevään puolella, jolloin soitin ja sensorit tulivat noin viikon kuluttua (Saksasta). Niiden mukana oli palautuskuori viallisille.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2018, 23:49:55 ip kirjoittanut Turilas »
Kirjattu
LADA. Toujeo, Fiasp, metformiini. Omakustanteinen Libre.

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #184 : Elokuu 03, 2018, 12:53:33 ip »

Mä lähetin pakettineen päivineen sinne abbottille, mut näköjään kestää.
Kirjattu
Lantus ja Fiasp

Turilas

• Jäsen
« Vastaus #185 : Elokuu 04, 2018, 13:01:25 ip »

Ei ne varmaan ole ottaneet sitä käsittelyyn jos ei ole etukäteen sovittu korvauksesta. Minä siis soitin abbottille ja reklamoin sensorit. Siinä puhelun aikana miellyttävä asiakaspalvelija teki minulle ensikertalaisena tilin ja otti ylös sensorien numerot. Viikon päästä saksasta tuli sensorilähetys ja niiden mukana kuplapussi ja valmiiksi printattu osoitetarra viallisten palautusta varten.
Kirjattu
LADA. Toujeo, Fiasp, metformiini. Omakustanteinen Libre.

Nekku

• Vieras
« Vastaus #186 : Elokuu 18, 2018, 12:37:45 ip »

Hei, luin jostain muusta ketjusta että joku oli kiinnittänyt sensorin vatsaan. Oletteko te kokeilleet muualle kuin käsivarteen? Itselläni sellainen työasu että se näkyy enkä haluaisi (ajatelkaa mitä ajattelette). Kysyin maahantuojalta josko sensorin voisi peittää ruskealla teipillä mutteivat antaneet siihen lupaa. Onko joku kokeillut sitä?
Kirjattu

sinikkap

• Vieras
« Vastaus #187 : Elokuu 29, 2018, 10:22:54 ap »

Meiltä diapolin hoitsut sanoivat että voi kokeilla mahassa ja jos tunnustaa sopivalta niin ei estettä käytölle. Minulla ollu ongelmana että lähtee käsivarresta irti aika helposti, välillä taas pysyy ihan hyvin kiinni sen 2 viikkoa. En oo kuitenkaan mahaan laittanut kun tuntuu että enemmänhän se siinä on liikkeessä ja muljuamassa kuin käsivarressa.
Kirjattu
10/2011 ->
Levemir
Fiasp
Libre

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #188 : Elokuu 29, 2018, 16:29:04 ip »

Tänää tuli uus sensori postissa,eihän siinä mennykkään ku 10 kk..
Kirjattu
Lantus ja Fiasp

mariner

• Intoilija
« Vastaus #189 : Lokakuu 01, 2018, 15:57:58 ip »

Juuri tuli meili Abbotilta että uusi Libre 2 sensori on hyväksytty Euroopassa, siinä on bluetoothilla toimivat hälytykset, hinta sama kuin vanhalla. :D

https://www.prnewswire.com/news-releases/abbotts-freestyle-libre-2-with-optional-real-time-alarms-secures-ce-mark-for-use-in-europe-300721332.html

Kirjattu

mariner

• Intoilija
« Vastaus #190 : Lokakuu 01, 2018, 21:14:39 ip »

Kirjattu

Sofia06

• Jäsen
« Vastaus #191 : Lokakuu 04, 2018, 15:56:03 ip »

Moi,

Joku kyseli Libren kiinnityksestä muualle kuin käsivarteen. Mä sain vinkin yhdeltä toiselta diabeetikolta laittaa käsivarren sisäpuolelle ja siellä olen pitänyt koko kesän (ja jatkan näköjään edelleen:)). Ei näy niin hyvin ja toimii!
Kirjattu

Linkkejä