Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6868 jäsentä  •  416567 viestiä  •  19903 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi NikkeL, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kirjaudu ulos ei toimi  (Luettu 43080 kertaa)

Huhtis91

• Aktiivinen
Vs: Kirjaudu ulos ei toimi
« Vastaus #15 : Huhtikuu 20, 2016, 14:51:05 ip »

Mulla on selaimena internet explorer, toimiskohan mozillalla paremmin?
Kirjattu
1tyypin diabetes vuodesta -04
Lantus ja Fiasp

"Hyvin menee, mut menköön"

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #16 : Huhtikuu 28, 2016, 21:55:23 ip »

Dodiin, mulla oli tänään D-mokapäivä ja nyt näyttää olevan  Kohtauspaikallakin, sillä minä en pääse kirjautumaan ulos. Great.
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #17 : Huhtikuu 28, 2016, 22:08:16 ip »

Eikä toi etusivun " merkitse kaikki luetuksi" toimi. Kas ku en aio,etenkään pysty hankkiutua raskaaksi ;D.

Pitää mennä esmes " diabetes ja raskaus" osioon ja sitten kuitata siitä kaikki luetuksi :P.
Kirjattu

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #18 : Toukokuu 13, 2016, 23:37:33 ip »

Ei taas tätä uloskirjautumisongelmaa! Olen ilmeisesti sitten koko yön sisäänkirjautuneena, kun ei onnistu uloskirjautuminen. Noh, hyvää yötä vaan kaikille kukkujille, nyt minä menen nukkumaan.
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #19 : Toukokuu 18, 2016, 16:44:07 ip »

Ei päässyt ulos ulos kirjautumalla. EIkä uusia viestejä voinut merkitä luetuiksi. Se painike ei toiminut.

Tällä kertaa koneena Raspberry 3 B, käyytiksenä Ubuntu Mate ja selaimena FireFox.
Kirjattu

pæve

• Vanha tekijä
« Vastaus #20 : Toukokuu 18, 2016, 17:45:55 ip »

Ei päässyt ulos ulos kirjautumalla. EIkä uusia viestejä voinut merkitä luetuiksi. Se painike ei toiminut.

Tällä kertaa koneena Raspberry 3 B, käyytiksenä Ubuntu Mate ja selaimena FireFox.
Täällä taas lentää ulos kesken viestin.

Myös yv saisi olla mahdollista liittää kuva.
Kirjattu
Karjalasta kajahtaa :)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Toukokuu 29, 2016, 12:38:32 ip »

Taaskaan tuo uloskirjautuminen ei toimi.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Vanha tekijä
« Vastaus #22 : Toukokuu 31, 2016, 12:48:14 ip »

Parina viime päivänä olette saaneet Kohtauspaikalta vain virheilmoituksen. Pahoittelen. Kaistaa on hankittu lisää useaan otteeseen, ja nyt tukemme selvittää, miksi se ei riitä.

Muitakin ongelmia olen pyytänyt selvittämään.

Ystävällisin terveisin, Johanna
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #23 : Toukokuu 31, 2016, 16:30:28 ip »

Parina viime päivänä olette saaneet Kohtauspaikalta vain virheilmoituksen. Pahoittelen. Kaistaa on hankittu lisää useaan otteeseen, ja nyt tukemme selvittää, miksi se ei riitä.

Ilmeisesti kysymys on kiintiöistä. (?) Ei hetkellisestä kuormasta. Ilmoitus kaistan ylityksestä tuli näet monena päivänä.
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #24 : Toukokuu 31, 2016, 23:18:10 ip »

Taas ei pääse ulos. Koneena Raspberry 3 B, käyttiksenä Ubuntu Mate ja selaimena FireFox.
Kirjattu

pæve

• Vanha tekijä
« Vastaus #25 : Kesäkuu 02, 2016, 08:04:58 ap »

Täällä taas lennellään ulos kesken viestinkin. Profiilia ei saa muokattua, aina lentää pääsivulle tai ulos. Yv:t näkyy vaikka poistaisi monta kertaa...
Kirjattu
Karjalasta kajahtaa :)

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #26 : Kesäkuu 03, 2016, 09:19:09 ap »

Ilmeisesti kysymys on kiintiöistä. (?) Ei hetkellisestä kuormasta.

Samaa mieltä. Jokin sitä kiintiötä syö. Itse en veikkaa syypääksi jäsenien uloskirjautumisongelmia (tästä keskusteltiin myös toisessa ketjussa) - palstan selailu kirjautumattomana aiheuttaa sivujen "kutsuja" eli kiintiön kulutusta yhtä lailla kuin kirjautuneenakin. Sitä paitsi kirjautumis- ym. palstan käytettävyysongelmat alkoivat aika hiljattain (tämän vuoden puolella?) ja näyttävät riippuvan käytetystä laitteesta ja selaimesta, kun taas kiintiöongelmat ovat jatkuneet paljon kauemmin ja sulkevat tasa-arvoisesti kaikki palstalta. Ehkäpä kaksi erillistä ongelmaa?
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #27 : Kesäkuu 03, 2016, 09:25:06 ap »

Jos jollakin laitteella (ja sen selaimilla) on ongelmia esimerkiksi uloskirjautumisessa, kannattaa kokeilla toista laitetta, jos sellainen on (ja eri selaimia siinä). Pelkkä selaimen vaihtokin voi riittää.

Itse käyn palstalla vain mobiilisti. Muuten ei ole ollut sisään- eikä uloskirjautumisongelmia, mutta kerran en Dolphin Browserilla päässyt ulos. Jätin tilanteen Dolphinilla vaiheeseen ja kirjauduin uudelleen sisään Samsungin Internet-selaimella. Sillä pääsin myös ulos, ja kun kävin tarkastamassa tilanteen Dolphin Browserilla, en ollut sisäänkirjautuneena enää silläkään.

Kohtauspaikalla käytössä Galaxy S5 + Lollipop ja selaimina useimmiten Dolphin Browser ja Samsung Internet for Android.
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Kesäkuu 03, 2016, 11:56:12 ap »

Minä käytän pääasiassa Safaria tai Firefoxia, eikä noita kirjautumisongelmia ole ollut kummallakaan.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #29 : Kesäkuu 03, 2016, 20:56:01 ip »

Viime kerralla Raspberry+Ubuntu Mate + Firefox ei antanut uusia viestejäkään listana. Piti yksitellen hakea eri ryhmistä. Mutta luettua ne päivittyivät ihan oikein luetuksi. Ilmeisesti Mateen tehty Firefox ei toimi samalla tavalla kuin tässä Kubuntu + Chromium -systeemissä.

Ei tuo haittaa minua. Ei ole suuri vaiva lukea ne viestit yksitellen. Enkä aina ole sillä koneella.
Kirjattu

Linkkejä