Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6774 jäsentä  •  415341 viestiä  •  19798 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi 1036327701, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 321617 kertaa)

080750

• Vanha tekijä
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #3075 : Huhtikuu 01, 2018, 06:07:04 ap »

Minulle tuo yksinäisyys on niin tuttua. Nyt kulunut runsas vuosi on ollut erilainen. Kaverini on nyt sairaalassa ja pääsee päivällä kotiin. Tammikuun alussa hän loukkasi selkänsä ja sieltä löytyi pullistuma ja MUNUAISESTA lähes 5cm kasvain. Nyt toinen munuainen poistettiin keskivikkona. Olen tietenkin hänen tukenaan koska sitten ei nostella mitään. Koviin kipuihinsa olen tottunut ja toivottavasti saa hyvät lääkkeet likkauskipuihin. 4:tä kohtaa oli munuainen "kiskottu" ulos. Toivottavasti uskoo ohjeita koska on sellainen ylivilkas.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3076 : Huhtikuu 01, 2018, 18:08:15 ip »

Tämä ystävä on useamman vuoden taistellut syöpää vastaan. Onneksi taistelutahtoa löytyy, toki välillä huomaa rivien välistä, että syviäkin kausia on. Nuori ihminen vielä  :'(
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

KuikkaKoponen

• Aloittelija
« Vastaus #3077 : Huhtikuu 07, 2018, 10:47:55 ap »

Eipä oo juu jutunjuurta. Mut nämä, jotka  ovat huolissaan, kun ei kukaan tänne enää kirjoita. Pallo on teillä,kirjoitelkaa ja ” vetäkää ” kirjoituksillanne uusia ihmisiä mukaan.
Windowsin päivitys sotki tämän rinnallakulkijani läppärin toiminnot, hävitti tunnuksia ja muuta. En voi käyttää puhelinta kirjoitteluun, kun sormet ovat koppurat. Nyt kone on siivottu, ja maksoi 49 euroa. Tuo rinnallakulkija tuumasi, että siirrytään Applen koneeseen, kun rahat siihen on säästetty. Yritänpä kirjoitella nyt niin kauan kuin kone pelaa.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #3078 : Huhtikuu 07, 2018, 11:38:00 ap »

Olen tänäänkin menossa kaverin luo (munuaispoiston vuoksi) ja tilanne on paranemaan päin. Ans kattoo onko yöni uneton. Edellinen yhteinen yö oli ongelmallinen koska hän voi nukkua vain selällään kipujen vuoksi ja kuorsauksen vuoksi en nukkunut. Onko jollain ollut vastaava leikkaus ja siitä johtuvat kivut?
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3079 : Huhtikuu 08, 2018, 08:11:33 ap »

Perjantain fiilikset töistä, onneksi pääsen sieltä pois. Työvaiheita siirretään pois, ei tarvitse olla selvittämässä asiakkaille niitä. Ihan järjetöntä toimintaa. Enkä saa kertoa asiakkaille lähdöstäni. Tuntuu hyvältä siltikin, mutta sääliksi käy.
Kirjattu

d1_S1_ABCe

• Vieras
« Vastaus #3080 : Huhtikuu 10, 2018, 02:55:44 ap »

Kevättä odotellen mutta hitaastihan tuo saapuu.
Mukava kun jotkut jaksaa kirjoitella tänne. Mielellään niitä lukee..
Käsi poskella tämäkin kevät niinkuin aikaisemmat vuodetkin..

Koira olisi uskollinen kaveri.. vaan kun itseensä uskoisi ettei jää liian vähälle liikunnalle ja muutenkin..
Sakemanni narttuun kun tyttären perheen kautta tutustuin niin ainoa oikea.. vaikka lapsuudessa tuttuja sekä Irlannin setteri että Laborantin noutaja.. Mutta mutta... Kun kerran on läheltä nähnyt ne rotuominaisuudet.. laumanvartijavietin jne.. niin eipä paluuta. Vaikka pitäisi tietää että kaippa niissäkin eroja.. ja sitten vielä ne perinnölliset ja jalostetut viat tai...

Ehkäpä viisainta vain ihastella ja arvostaa vapautta lähteä reissuun.. Kun vaan tulis lähettyä  :'(
Pitäs..tulis.. kuha jne..

Vapun odottelua.. kesänkin.. Lumet melkein puoleen vajunnu tuosta 80 sentistä.. Katotkin kohta vapaana.. 8) 8)
Kirjattu

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #3081 : Huhtikuu 14, 2018, 22:43:50 ip »

Saas nähä mihkä mää oon taas ryhtyny. Saattaa olla et tänne muuttaa 3kk ajaksi argentiinalainen reissaaja heppu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2018, 23:35:15 ip kirjoittanut HeikkiJ »
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3082 : Huhtikuu 14, 2018, 23:16:48 ip »

Saas nähä mihkä mää oon taas ryhtyny. Saattaa olla et tänne muuttaa 3kk argentiinalainen reissaaja heppu.

Vuokralaiseksi vai poikaystäväksi? :D
Mielenkiintoista aikaa odotettavissa jokatapauksessa!
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #3083 : Huhtikuu 14, 2018, 23:34:39 ip »

Vuokralle, en oo ihan aatellu vaihtaa mun seksuaalista suuntautumista. Kumppanin hakurintamalla odotettavissa hyvin rauhallisia aikoja. En siis hae aktiivisesti, mutta jos sattuu sopiva kohdalle niin ehkä sitten. Mulla on edelleenkin liian iso ja liian kallis kämppä. Ja liian väsynyt tekeen ylimääräisiä töitä. Mulla on ollu miljoona eri suunnitelmaa ja vaihtoehtoa. Kokeillaan nyt tätä vuokrahommaakin, ei sitä kokeilematta tiedä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2018, 23:38:19 ip kirjoittanut HeikkiJ »
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #3084 : Huhtikuu 15, 2018, 21:54:37 ip »

Jeiii, hyvä HeikkiJ! Tuosta ideasta taisikin olla jossain välissä puhetta :)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #3085 : Huhtikuu 16, 2018, 05:55:59 ap »

Juu, ei ollu mun oma idea.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #3086 : Huhtikuu 16, 2018, 09:26:10 ap »

Näkee hyvin Äskoon vihjaisu kommenteista, mikä epätasa-arvo vallitsee. Jos joku mies täällä tai yleisemminkin vähän vihjailisi jotain lesbouteen tms.niin olisi heti bannit ja hirttäjäiset päällä.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3087 : Huhtikuu 16, 2018, 20:46:47 ip »

Kevätväsy iskenyt. Työtilanne stressaa ja väsyttää, miettinyt sairasloman hakua ihan tosissaan. Suku on pahin, saisko siitä ottaa eron?
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #3088 : Huhtikuu 16, 2018, 21:45:37 ip »

Juu, ei ollu mun oma idea.

Ei tässä omistajuudesta ollut kyse, mutta hienoa, että kokeilet! Tiedä vaikka siinä saisi samalla sopivasti uusia tuulia toisesta kulttuurista kotiin sen päälle tietty, että hoituu tilin saldo parempaan balanssiin. Kerro kokemukset - omassa kotona ollut vain yksi tyttären kouluvaihtari Viipurista, omassa lapsuuden kodissa majoittui toisinaan enempikin väkeä. Siinä samalla oppi muuten myös persiaa :)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3089 : Huhtikuu 17, 2018, 12:03:37 ip »

Näkee hyvin Äskoon vihjaisu kommenteista, mikä epätasa-arvo vallitsee. Jos joku mies täällä tai yleisemminkin vähän vihjailisi jotain lesbouteen tms.niin olisi heti bannit ja hirttäjäiset päällä.

Totta! Voi olla, että tässä mentiin näin julkisella saitilla hyvän maun ulkopuolella.  :-[
Heikki kyllä varmaan ymmärsi vitsin, kun ollaan vanhoja live-tuttuja ja tiedetään molemmat tuonkin jutun taustat.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä