Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 449022 kertaa)

Kaisa81

• Lentävä kynä
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #3345 : Elokuu 19, 2019, 11:49:12 ap »

No, onhan se kyllä ihan älyttömän hyvä juttu, että poliisi puuttuu asiaan, jos näkee jotenkin epäilyttävän oloisia ihmisiä ja varsinkin lasten kanssa. Ja ymmärrän senkin, että välillä poliisikin tekee pieniä virhearviointeja. Silti tuntui aika kurjalta eikä poliisit edes millään tavalla pahoitelleet tilannetta. Lähinnä nyt ehkä se mua tässä vaivaa, että tosiaan olen erittäin tavallisen oloinen ja näköinen nainen enkä omasta mielestäni herätä millään tavalla huomiota ja silti poliisi pysäyttää. En mä tiedä kuinka olisin voinut olla hyväksymättä poliisin toimintaa.
Kirjattu

pakertaja

• Vieras
« Vastaus #3346 : Elokuu 19, 2019, 12:03:09 ip »

No, onhan se kyllä ihan älyttömän hyvä juttu, että poliisi puuttuu asiaan, jos näkee jotenkin epäilyttävän oloisia ihmisiä ja varsinkin lasten kanssa. Ja ymmärrän senkin, että välillä poliisikin tekee pieniä virhearviointeja. Silti tuntui aika kurjalta eikä poliisit edes millään tavalla pahoitelleet tilannetta. Lähinnä nyt ehkä se mua tässä vaivaa, että tosiaan olen erittäin tavallisen oloinen ja näköinen nainen enkä omasta mielestäni herätä millään tavalla huomiota ja silti poliisi pysäyttää. En mä tiedä kuinka olisin voinut olla hyväksymättä poliisin toimintaa.

Ja minä kun olen aina luullut, että naisille on yks juttu, mistä puhutaan, kunhan huomiota esitetään   ;) Sovinisti vai: en missään nimessä - mutta nyt hommiin.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #3347 : Elokuu 19, 2019, 12:15:40 ip »

Kyllä outoa toimintaa. Onko sinulla joku kateellinen ihminen? Itse sain kevättalvella postitse lähetetyn käsinkirjoitetun kirjeen. Siinä lähettäjä oli jonkun pariskunnan kanssa seurannut viereisessä tavaratalossa minua. Siinä kuvattiin kävelyäni kuvaus kuin paskat housuissa (nivelrikkoa on). Loppukommentti oli että mikä luulen olevani. Tietääkseni en ole riidoissa kenenkään kanssa. Onko joku kateellinen minulle jostain syystä vai kateellinen mieskaveristani kiltti kuin mikä? Vaikka hän on ollut poliisina niin pallo oli häneltäkin hukassa. Luimme kirjettä yhdessä ja ihmettelimme.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #3348 : Elokuu 19, 2019, 23:24:10 ip »

Itse sain kevättalvella postitse lähetetyn käsinkirjoitetun kirjeen. Siinä lähettäjä oli jonkun pariskunnan kanssa seurannut viereisessä tavaratalossa minua. Siinä kuvattiin kävelyäni kuvaus kuin paskat housuissa (nivelrikkoa on). Loppukommentti oli että mikä luulen olevani.

Ihan käsittämätöntä.  >:(
Kuka edes viitsii tuhlata aikaansa mokomaan? Huh huh.

Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi vaikka aihetta olisikin.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #3349 : Elokuu 20, 2019, 10:45:08 ap »

Mieltäni en pahoittanut sillä jos joku on törppö niin on. Enemmänkin epäilen kateutta minua kohtaan. Olen ollut ikäni työssä ja pienellä palkalla ja nyt pienellä eläkkeellä. Minulla on kuitenkin oma osake uudehkosta talosta aivan keskustassa. Ja kadehditaanko myös kaveriani? Epäilimme erästä henkilöä ja vertasimme käsialaa erääseen allekirjoitukseen joka oli aivan erilainen. Olen sadisti ja toivon että kirjoittaja on joskus liikuntakyvytön.
Tulin kuntosalilta ja nyt pitäisi pyöräillä (olenhan autoton) hautausmaalle. Torstaina on taas tanssit eli ainakin liikun.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #3350 : Elokuu 23, 2019, 10:31:13 ap »

Terveisiä taas kuntosalilta. Eilen oli myös salin jälkeen tanssipäivä. Mutta MINNE kaikki KOHTAUSPAIKKAlaiset ovat kadonneet?
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3351 : Elokuu 23, 2019, 11:50:25 ap »

Kaisa,
kurja kokemus, mutta todennäköisesti asia ei liittynyt ollenkaan sun käyttäytymiseesi tai olemukseesi. Kyllähän se poliisi tietää taustoja ja yhteyksiä, joten saattaa liittyä lastesi isään. Päihteidenkäyttäjät (ja lähipiirikin) ovat helposti tarkkailun alla. Surullista koko juttu myös sinun ja lastesi kannalta.  :'(

Minäkin muistan ihanan Maijan konttausvaiheesta. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi, kyllä te pärjäätte!  :)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #3352 : Elokuu 23, 2019, 18:35:37 ip »

Terveisiä taas kuntosalilta. Eilen oli myös salin jälkeen tanssipäivä. Mutta MINNE kaikki KOHTAUSPAIKKAlaiset ovat kadonneet?

Kiitos.

Facebook,siellä ne ” kadonneet” kohtauspaikkalaiset melkein kaikki ovat.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3353 : Elokuu 24, 2019, 10:28:49 ap »

Mä käyn täällä silloin tällöin, Facebook alkoi jo tökkimään, kun samaa asiaa kysytään jotain neljä kertaa  ;D Viikonloput mennyt mökillä, tai äidin talolla, lupasi, että saan viedä sinne tavaroitani. On ollut Pärnussa pari viikkoa ja saattaa hieman yllättyä, kun käy siellä ;D Tänään ajattelin viedä sinne viime syksynä ostamani puutarhakalusteet ja hävittää sieltä jämäjämät pois. Itse en silleen tarvitse, kun on aika vähän aikaa, että pystyy takapihalla olemaan.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3354 : Elokuu 24, 2019, 21:25:50 ip »

Ajoin tänään siis mökille, näin useamman merkin myytävästä talosta/tontista ja se mikä kummastuttaa, ei niitä ole netissä myynnissä  ??? Levitteleekö näitä lappuja joku ihan huvikseen. Mökin lähellä oli myös kyltti ja kiinnosti vaan katsoa, että minkä näköinen ja hintainen olisi. Suvun yhteisessä mökissä on rajoitteensa  ;D Mä nyt siellä eniten notkuin, ei ole kukaan kieltänyt, paitsi ehkä ens viikolla, kun vaihdoin puutarhakalusteet ;D
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #3355 : Elokuu 25, 2019, 11:05:14 ap »

Harvakseltaan täällä käyn juttuja lukemassa, tosin viime aikoina vähän useammin taas.

Mulla on oman koiran lisäksi nyt tyttären perheen koira hoidossa eli menoa ja meininkiä riittää. Tykkään kyllä ja hommahan on vapaaehtoista.  ;D

Tänään ärsytti kun pyysin eräältä ystävältä pikku palvelusta, hänellä olisi mennyt asian hoitamisen kolme minuuttia. No, ei onnistunut.  >:(

Ehkä mullakaan ei sitten ole aikaa/halua/motivaatiota auttaa häntä ensi kerralla kun mun apua pyydetään. Olen usein liian kiltti, myönnän sen, mutta siitä huolimatta autan ystäviä erittäin mielelläni. Joskus toivoisin vaan tiukassa paikassa sitä vastapalvelustakin.

Mutta nyt harmit hittoon, aurinko paistaa ja on sunnuntai!  :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3356 : Elokuu 25, 2019, 16:37:13 ip »

Jos minäkin nyt vähän päivittelen kuulumisiani. Ihana kesä on ollut, just sopivat ilmat ja sopivasti tapahtumia. Vähän on asuntosäästäjä-olo, kun ei ole tullut juurikaan oltua kotona. ;)

Tämä viikonloppu oli just sellainen monen mukavan asian yhdistelmä: Lauantaipäivä kului Kampissa kivassa seurassa kasseja myyden. Illalla Töölönlahdella syömässä ja fiilistelemässä Huvila-teltalla.

Tänään ajoin Loviisan Wanhat talot -tapahtumaan. Upea ilma ja kivaa ohjelmaa. Tulipa törmättyä muutamaan diabeetikkotuttuunkin kiertelyn ohessa. :)

Huomenna aamusta taas silmäpiikille ja sitten pienelle kotimaan kierrokselle/mökille, kun on vielä hienoja kelejäkin tulossa. 😎
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Kide

• Veteraani
« Vastaus #3357 : Elokuu 26, 2019, 18:27:06 ip »

Mä käyn täällä silloin tällöin, Facebook alkoi jo tökkimään, kun samaa asiaa kysytään jotain neljä kertaa  ;D

Esimerkiksi tästä syystä Kohtauspaikka on paikka, jonka elpymistä kovasti toivon. Täältä löytää vuosienkin takaisia itseä koskettavia kokemuksia ja neuvoja.  :)
Kirjattu
♀, labiili D1 vuodesta 77,
09/2012 alkaen Paradigm Veo, jossa ensin Humalog, 29.6.2013 alkaen NovoRapid
5.6.2019 alkaen 640G, Guardian™ Link 3 -lähetin ja Guardian Sensor(3)
Matala-annoksinen naltreksoni (LDN) 04/2014, jolla S-Insu-Ab  pudonnut 56 % -> 12 %

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #3358 : Elokuu 26, 2019, 21:54:39 ip »

Elvytystä pitäisi keksiä, toisaalta ihmiset siirtyneet pelkkiin älyttömyyskännyihin ja niillä melko nihkeää asioida täällä. Lieneekö siksi väki mennyt helpommille ja lyhytlauseisille sivuille?
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3359 : Elokuu 26, 2019, 22:17:18 ip »

Elvyttää pitää, mutta itse kirjoittelin tänne enemmän, kun oli ongelmia  ::) Nyt kun ollaan tasaisen tylsiä, niin ei tunnu olevan asiakaan  :-X

Tänään suunniteltiin partion talvea, aikuispartioon panostetaan, kun viime talvena ei ollut oikein mitään toimintaa. Mä en jaksanut yhtään olla oikein missään toiminnassa mukana, edellisvuonna aloitti toimintansa siis. Sitten on tulossa vähän uuttakin toimintaa. Mun pitäisi tehdä yksi rahoitushakemus, onneksi on aikaa ens kuukausi. Pitäisi osata muotoilla hyvin toiminnan tavoitteita, arvoja ja kaikkea sellaista ja mihin me avustusta tarvittaisiin. Ollaan kyllä tänä vuonna hyvin rahoitusta saatukin, siitä kyllä pointsit kunnalle ja varsinkin sen nuorisotyölle :-*

Diabetesyhdistyksen parissa menee myös aikaa, syksy on aika täynnä sen pyörittämistä. Positiivista on, että meille on tarjoutunut oikein ihmisiä puhumaan  ;D Vaikka en itse oikein tuputtamisesta tykkää, mutta saadaan toimintaa ja sitä mukaan lisää väkeä. Kynnys tuntuu olevan aika iso, tulla iltoihin mukaan.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59