Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416673 viestiä  •  19910 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 365784 kertaa)

papelo

• Aloittelija
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #3240 : Helmikuu 20, 2019, 09:36:41 ap »

Onnea uuteen kotiin.Toivottavasti saatte asua tässä asunnossa,ettei tarvitse alkaa pakkaamaan.Kyllä ääniä tulee,kun on lapsia.Toivottavasti talost Ei tule valituksia lapsista.Kyllä ääntä riittää lasten ollessa paikalla.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3241 : Helmikuu 20, 2019, 12:03:21 ip »

Onnea uuteen kotiin, Kaisa! Olen ihan varma, että tässäkin asunnossa syntyy uusia, ihania muistoja! :) Muuttaminen on iso urakka ja siihen liittyy, paitsi fyysistä rasitusta, myös kaikenlaisia tunteita. Yksi aikakausi jää taakse.

Mullakin on just muuttopakkaaminen käynnissä. Muutetaan isosta omakotitalosta kerrostaloon. Huh, tätä tavaran määrää, kun ollaan asuttu tässä  jo 32 vuotta. Ensin nuorena perheenä ja viime vuodet miehen kanssa kaksistaan. Tavaroiden läpikäyminen on ollut aikaavievää puuhaa, kun on käännelty vanhoja papereita, valokuvia, talon laina-/remonttipapereita ja lasten piirustuksia ja muisteltu! :D

Upeita vuosia on tässä talossa vietetty, mutta nyt on jo kiire uuteen, vastaremontoituun asuntoon keskelke kaupunkia, torin laidalle. :)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3242 : Helmikuu 21, 2019, 19:56:09 ip »

Kiirettä pitää  ;D Asunnonvälittäjistä kuulunut mitään, en ole kyllä ehtinyt kaivatakaan. Kai ne siitä herää.

Mittautin ferritiinin yksityisesti ja aloitin rautakuuri.

Töissä ollut kiirettä ja mielenkiintoista juttua, vähän piti laittaa ojennukseen väkeä  :o ;D Mun ohjelma oli suljettu eli pistetty kiinni, saadaan se vielä pariksi päiväksi auki.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

jester

• Veteraani
« Vastaus #3243 : Helmikuu 21, 2019, 20:19:47 ip »

vaihtoin    abus granit  ja   abloy   riippu lukot.        kahtessa  viikossa   rosmo  valmisti   avaimet niihin.      yleis  avaimet  on tarkoitettu  auttamaan   rosmoja.              mitaan ei  ole rikottu  tai  sekoitettu.    minulla  on    ammatti  taitoisten   varkaitten   koulu               jos  rosmot   touhuaa     asunnossa    pari paivaa   niin  kaikki  piilot  loytyy
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1
« Vastaus #3244 : Helmikuu 21, 2019, 20:26:05 ip »

Onneksi olkoon, Kaisa81 ja äskoo!!! Mahtavaa eloa uusiin koteihin  ;D
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #3245 : Helmikuu 23, 2019, 21:04:43 ip »

Mitens  noi lautasella- messut? Me ollaan tulossa.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #3246 : Helmikuu 23, 2019, 21:47:01 ip »

Tässä saunan jälkeen istuskellaan ja nautitaan olemisesta. Lumet ovat onneksi häipyneet tosi paljon. Kaverin vanhin poika haki isänsä auton kun lähtee lumikinoksiin vaimonsa kanssa Muonioon. Isukille jäi pojan auto. Odotan kevättä ja nyt toi toinen haluaa huhtikuussa lähteä sinne pohjoiseen mutta minä en ole innostunut.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3247 : Helmikuu 24, 2019, 18:50:24 ip »

Yritän täällä koota porukkaa, kiinnostaa muita tasan nolla  ::) Yhdistys on sitä mieltä, että minä olen tulossa ;D
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3248 : Maaliskuu 01, 2019, 21:17:31 ip »

Olipa kiva käydä vanhimman siskon kanssa uimassa tänäänkin  ;D Me uitiin ensin vähän, sitten vesijuostiin ja sen jälkeen tehtiin samoja liikkeitä kuin tiistain vesijuoksujumpassa. Tämän jälkeen porealtaan kautta terapia-altaaseen ja siitä saunaan. Vähän oli väkeä liikkeellä ja eipä ollut muita saunassakaan. Lähtiessä juotiin kahvit. Vähän väsynyt olo  ::) Pitää miettiä, meniskö yksin tiistaina taas jumppaan, on maanantaina menoja, niin joutuu lähtemään töistä aikasin kotiin, samoin keskiviikkona, eli ehkä jää välistä.
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #3249 : Maaliskuu 02, 2019, 09:09:53 ap »

Yritän täällä koota porukkaa, kiinnostaa muita tasan nolla  ::) Yhdistys on sitä mieltä, että minä olen tulossa ;D

Mulla taitaa jäädä messut väliin,aina ei voi voittaa.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3250 : Maaliskuu 02, 2019, 13:10:45 ip »

No, voi harmi! Väkeä noilla messuilla varmaan riittää, vaikka täälläpäin kiinnostusta ei ole pahemmin :(
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #3251 : Maaliskuu 03, 2019, 13:32:25 ip »

No, voi harmi! Väkeä noilla messuilla varmaan riittää, vaikka täälläpäin kiinnostusta ei ole pahemmin :(

No on kyllä harmi.  :(

Mut mä oon tulossa vuorenvarmasti.  :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3252 : Maaliskuu 03, 2019, 20:13:24 ip »

Niin mäkin, jossei jotain katastrofia tuu  ;D

Tänään olin pulkkamäessä tai siellä yläpäässä paistamassa tikkupullaa ja vuoroin makkaraa. Kiva päivä sinänsä, nahkarukkaset vei kyllä veljenpoika, eikä illalla palauttanut niitä  ;D Mä en itseasiassa tykännyt niistä ja käytin ehkä kerran kolmessa vuodessa. Ihan hyvä, että kelpasi, otin ne mäkeen mukaan, jos jollain on märät hanskat, kuten sitten olikin.
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #3253 : Maaliskuu 05, 2019, 11:24:48 ap »

Juupa juu,ei mäessä eikä laskiaispullaa, ihan vaan töissä.

Ja nyt ex työnantaja taas kyselee, että josko lähtisit—> ulkomaan keikalle🙈. Tiedä, pitänee miettiä, menisi kuviot taas uusiksi.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #3254 : Maaliskuu 08, 2019, 20:02:36 ip »

Tänään lähti vihdoin asunto myyntiin, toivottavasti menee kaupaksi. Hinta vaan on aika pieni, mutta tämä välittäjä arvioi hinnan pikkasen korkeammaksi kuin eka. Välityspalkkiokin oli pienempi  ;D Ehkä mä saan sillä rahalla sitten mökin ostettua kuitenkin, etten mä ihan jää miinukselle  ;D
Kirjattu

Linkkejä

Jäsenten oma sivusto auennut

Julkaistu 12.06.2019 | 08:46