Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6525 jäsentä  •  412073 viestiä  •  19558 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi lsandini, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 248144 kertaa)

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #30 : Maaliskuu 02, 2016, 22:08:31 ip »

Nooh, vallankumouksen siemenet kylvetty,syksyllä nähdään kuinka käy ;).

Ei tarvitse sunnuntaina ajella Muhokselle, tuli viestiä, että kiinanihme on myyty.
Tarvitte? Tarkoitat saa :) Oisimpa ehjä niin vois ajaa työkseen...
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Maaliskuu 02, 2016, 22:20:49 ip »

Sokrut 12 on mun kielestä ihan ok, mulla ollut tänäänkin 21 ja silleen.

Mutta voihan persantti, oisin vaihtanut kaasupullon, mutta se on valuvikanen ja falskaa. Ähersin selkä vääränä tuolla vaunun etumuksessa, mutta ei auta, se vuotaa ni ei voi mittään.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #32 : Maaliskuu 02, 2016, 22:37:11 ip »

Mutta voihan persantti, oisin vaihtanut kaasupullon, mutta se on valuvikanen ja falskaa. Ähersin selkä vääränä tuolla vaunun etumuksessa, mutta ei auta, se vuotaa ni ei voi mittään.
Täytyy saada ne kasiin, muuten oon pian vainaa...toooosi per olo. Nyt 9,5 :)
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Maaliskuu 02, 2016, 23:46:32 ip »

Eli en ehkä sitä mökkiä kuitenkaan, siinä on niin kalliit aurauskulut ja epävarmaa, aurataanko aina ennen töihin lähtöä ja mullahan juuttu auto jo siellä, vaikka olikin aurattu. Ja kun niitä puita ei kasva, kaik puu pitäis ostaa. Muuten se oli kiva, tosin hyvin pieni, alle 10 neliötä plus sauna. Tontti on puuttomuudesta huolimatta kiva ja läpi virtaa puro, mistä saa juomaveden, joka tulee lähteestä. Maisemat kertakaikkisen upeat eikä ole ruuhkaa. Ja hinta mulle liian korkea, heh.
Kirjattu

kairankiertäjä

• Vieras
« Vastaus #34 : Maaliskuu 03, 2016, 08:03:45 ap »

Hätäännyin Punapään kanssa rypysille kylpylään melkein viikoksi. Seuraavaksi kissanpäiville Katinkultaan ja sitten laitammekin CanCaniksi Pariisissa. Kaiken järjen mukaan tuossa vaiheessa onkin jo keväinen ikkunanpesu...Puolirietasta elämää viettävänä 70-kymppisenä en oikein taida kuulua tänne korkeamoraalisten nuorten palstalle.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Maaliskuu 03, 2016, 08:05:35 ap »

Hätäännyin Punapään kanssa rypysille kylpylään melkein viikoksi. Seuraavaksi kissanpäiville Katinkultaan ja sitten laitammekin CanCaniksi Pariisissa. Kaiken järjen mukaan tuossa vaiheessa onkin jo keväinen ikkunanpesu...Puolirietasta elämää viettävänä 70-kymppisenä en oikein taida kuulua tänne korkeamoraalisten nuorten palstalle.
Mitäh? Justhan mä arvasin sun olevan punapääsi pauloissa kun ei täällä näy :)
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #36 : Maaliskuu 03, 2016, 08:08:33 ap »

Täytyy saada ne kasiin, muuten oon pian vainaa...toooosi per olo. Nyt 9,5 :)
Itseäni päivittääkseni jäätävä väliaikaisen basaalin käyttö oli vs sentään alle 10, mutta enhän voi tehdä kokoajan näin... *mökötimöks*
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Maaliskuu 03, 2016, 09:35:25 ap »

Mitäh? Justhan mä arvasin sun olevan punapääsi pauloissa kun ei täällä näy :)

Ja mää arvelin, ettei se sitä kauaa jaksa, vai mahtaako nyt olla kyseessä oikein tosirakkaus  ;D

Huoh, aamulenkin, suihkun, reilusti suolatun aamupuuron ja kolmen teemukillisen jälkeen verenpaineen mittaus. 103/58. Noita ei saa ylös millään, ei näköjään ees kaasupullohärdellillä, joudun nyt ajaan 80 km tota kaasupulloa vaihtaan, vaikkei se nyt pitkä matka olekaan, mutta kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2016, 09:52:17 ap kirjoittanut d1-nainen »
Kirjattu

kairankiertäjä

• Vieras
« Vastaus #38 : Maaliskuu 03, 2016, 10:35:37 ap »

Yhdessä on sovittu, että tässä moodissa jatketaan enintään syysikkunanpesuun, jota edeltää paneutuminen Barceloonassa flamenkoon, joten ei tässä vuosisadan rakkaustarinasta ole kysymys. Täällä näkyy kirjoitellun, että 70-kymppiset ovat asennevammaisia. Onkos tarkoitus käynnistää sukupolvien välinen sota, vai mistä on kysymys?
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Maaliskuu 03, 2016, 10:37:33 ap »

Yhdessä on sovittu, että tässä moodissa jatketaan enintään syysikkunanpesuun, jota edeltää paneutuminen Barceloonassa flamenkoon, joten ei tässä vuosisadan rakkaustarinasta ole kysymys. Täällä näkyy kirjoitellun, että 70-kymppiset ovat asennevammaisia. Onkos tarkoitus käynnistää sukupolvien välinen sota, vai mistä on kysymys?
Nii kun kaik ei oo ninku sie. Toisil on nuttura nii hiton kiriäl et miun pehko vissiin vallan lepattaa...
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #40 : Maaliskuu 03, 2016, 10:49:26 ap »

Kateellisia ne ovat sinulle,kyllä mies tietää mitä on tehtävä ja milloin😉.

Kukaan mitään sotaa yritä lietsoa, ole huoleti.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Maaliskuu 03, 2016, 12:46:59 ip »

Täällä näkyy kirjoitellun, että 70-kymppiset ovat asennevammaisia.

Täh, enpä oo semmosia kirjotuksia nähnyt. Ettet oo liian herkkänahkainen? Eikös täällä ennemmin oo kirjoiteltu, ettei ihmisen iällä ole väliä. Tai siis toisille on, toisille ei.
Kirjattu

kairankiertäjä

• Vieras
« Vastaus #42 : Maaliskuu 03, 2016, 14:24:17 ip »

Jossain yhdistysviestissä seitsenkymppisiä laitettiin jonoon. Saatoin toki lukea nopeasti väärin johtopäätöksin. Nahka on kohtuullisen parkkiintunut.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #43 : Maaliskuu 03, 2016, 14:27:25 ip »

Jossain yhdistysviestissä seitsenkymppisiä laitettiin jonoon. Saatoin toki lukea nopeasti väärin johtopäätöksin. Nahka on kohtuullisen parkkiintunut.
Se oli juuri se juttu, jossa vanhat "jäärät" eivät ole suostuvaisia tulemaan nykypäivään :( kun eivät elä (kuten sinä) vaan Sairastavat...tai jotain niuhottavat.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Maaliskuu 03, 2016, 15:05:09 ip »

Onhan niitä neli- tai viiskymppisiä, jotka muka ei voi mitään, kun on niin vanha (varsinkin Vammalassa, oottako muuten huomanneet, iästä riipumatta kaikki mun sikäläiset tutut valittaa, kuinka vanhoja he on). No, jos on omasta mielestä vanha, niin eihän siihen muuta voi sanoa ku voi voi...
Kirjattu

Linkkejä