Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6535 jäsentä  •  412250 viestiä  •  19570 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi omiar1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 252626 kertaa)

rasvis

• Lentävä kynä
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #2760 : Toukokuu 17, 2017, 10:15:39 ap »

En edes tiedä, minkä nimisiin Facebook yhteisöihin täällä viitataan, kun kerrotaan keskustelun siirtyneen niihin ?
Kun edes ole koko facessa.

Kun et aio feceen tulla, tarvitko silloin tietoa yhteisöjen nimistä?
Onhan niitä sellaisia julkisiakin fecejä, joita voi ainakin katsella muutkin kuin kirjautuneet ja sellaisia, joihin voi kirjautua muutenkin kuin omalla nimellään, mutta näitä ei ilmeisesti sitten diabeetikoille ole Suomessa ?
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #2761 : Toukokuu 17, 2017, 11:01:51 ap »

En edes tiedä, minkä nimisiin Facebook yhteisöihin täällä viitataan, kun kerrotaan keskustelun siirtyneen niihin ?
Näissä sairauksiin liittyvissä FB-ryhmissä on käytäntönä se, että ryhmään hyväksytään vain omalla nimellään esiintyvät, eikä keskusteluja voi lukea/kommentoida muut kuin ryhmän jäsenet. Onhan kyse kuitenkin henkilökohtaisista asioista.

Onhan niitä sellaisia julkisiakin fecejä, joita voi ainakin katsella muutkin kuin kirjautuneet ja sellaisia, joihin voi kirjautua muutenkin kuin omalla nimellään, mutta näitä ei ilmeisesti sitten diabeetikoille ole Suomessa ?
Kirjattu
“Every cloud has a silver lining”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #2762 : Toukokuu 17, 2017, 21:10:13 ip »

Minun kuviohini on hissukseen reilun kolmen kuukauden aikana hiipinyt "Lentävä Hollantilainen" (kaverin oma sanonta). Vauhtia on riittänyt melkoisesti. Joskus tuntuu että taustalla on ADHD vaikka koulutusta on paljon.

Kyllä ihmisellä voi olla sekä koulutusta että ADHD. Se  ADHD ei suinkaan tarkoita sitä, että ihminen olisi tyhmä ja tämän varmaan olet huomannutkin? :)

Ei muuta kuin nauti elämästä!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Hansuli

• Matkailija
« Vastaus #2763 : Toukokuu 17, 2017, 21:21:38 ip »

Hei kaikille piiiiitkästä aikaa!

Taitaa olla melkein pari vuotta kun viimeksi olen täällä käynyt kirjoittelemassa tai edes avannut keskustelupalstaa  ;D  ....ja kiitos kysymästä, kuuluu hyvää. Elämä hymyilee vaikka aurinkoa on saatu odottaa  ;) Toivottavasti niin myös teillä!

Kirjattu
D1 vuodesta 2010, Lantus & NovoRapid
Libren käyttäjä

"Eilinen on mennyttä - huominen on arvoitus - vain tämä hetki on tärkeä!"

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #2764 : Toukokuu 17, 2017, 21:50:41 ip »

Meni vähän tyhmästi tuolla aiemmin noi lainauslaatikot, joten tässä vastaus rasvikselle uudelleen:

Näissä sairauksiin liittyvissä FB-ryhmissä on käytäntönä se, että ryhmään hyväksytään vain omalla nimellään esiintyvät, eikä keskusteluja voi lukea/kommentoida muut kuin ryhmän jäsenet. Onhan kyse kuitenkin henkilökohtaisista asioista.
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #2765 : Toukokuu 20, 2017, 21:45:34 ip »

Ny olis vähän kisajuttujen lisäksi vähä D asiaa. Käytiin tänään rossikisoissa ja oli kohtuu ärsyttävää kun jännitys tuntuu samanlaisena ku alkava hypo.  Todellisuudessa jännitys taitaa paremminkin nostaa sokereita.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #2766 : Toukokuu 21, 2017, 08:21:17 ap »

Ny olis vähän kisajuttujen lisäksi vähä D asiaa. Käytiin tänään rossikisoissa ja oli kohtuu ärsyttävää kun jännitys tuntuu samanlaisena ku alkava hypo.  Todellisuudessa jännitys taitaa paremminkin nostaa sokereita.

Ettei olisi liian helppoa: jännitys ja sen aiheuttama adrenaliinipiikki pääsääntöisesti kai nostaa verensokeria. Mutta on niitäkin diabeetikkoja, joilla se laskee, joten kannattaa mitata!

Miten ne kisat sitten teiltä menivät? :)
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #2767 : Toukokuu 21, 2017, 09:37:57 ap »

Juu kyl mää mittailinkin, vähä joka välissä. Vähä korkeella mentiin välillä, ku varoin vähä liikaa matalia. Häntä päässä edelleenkin, ajotekniikka ei oo tarpeeksi hyvä mulla ja likalla. Ei paranis olla koko talvea ajamatta ku keväällä alottaa tavallaan alusta joka kerta.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #2768 : Toukokuu 21, 2017, 11:52:36 ap »

Vähän vajaa 20km pyöräilyä mutta lähden pian uudelle lenkille. Nyt en saa varmaan mukaan hetkeen kaveria jonka kanssa jo aloittelimme pyöräilyä. Eilen tuli viesti lähiomaisen poismenosta (oli odotettavissa) ja kaikki sen mukanaan tuomat järjestelyt. Toisaalta hänkin pääsee viettämään erilaista stressitöntä elämää kunhan kaikki on lopullisesti ohi.
Ihana ilma eilen, tänään ja toivottavasti jatkossakin.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #2769 : Toukokuu 22, 2017, 12:37:20 ip »

On tosiaan mahtavat ulkoilusäät! :)

Mulla on nyt vähän pyöräily jäänyt taka-alalle koska olen hurahtanut kävelyyn. Aktiivisuusranneke on hyvä motivoimaan ja mun luonteelle juuri sopiva sillä päivän tavoitetta ei voi jättää saavuttamatta! ;)

Syksylle on luvassa ehkä koirakuulumisiakin ♡ mutta niistä myöhemmin lisää.

080750, toivottavasti saat pian taas seuraa pyörälenkille! :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

pæve

• Vanha tekijä
« Vastaus #2770 : Toukokuu 23, 2017, 12:32:26 ip »

Minun kuviohini on hissukseen reilun kolmen kuukauden aikana hiipinyt "Lentävä Hollantilainen" (kaverin oma sanonta). Vauhtia on riittänyt melkoisesti. Joskus tuntuu että taustalla on ADHD vaikka koulutusta on paljon.

Onhan miullakin ADHD, vaikka olen ns. korkeasti koulutettu. Ei ne toisiaan poissulje!
Kirjattu
Karjalasta kajahtaa :)

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #2771 : Toukokuu 31, 2017, 21:56:43 ip »

Alotellu vähän pihaakin tekeen. Raktorilla isommat ja ny oon sitten lapiolla ja rautaharavalla touhunnu vähintään puolituntia joka päivä viikon verran. Tekee aika mukavaa keskivartalon lihaksille.
Kirjattu

V. Kuutti

• Vanha tekijä
« Vastaus #2772 : Kesäkuu 01, 2017, 11:47:02 ap »

Heikki tekee hyötyliikuntaa, se onkin parasta liikuntaa!
Kirjattu

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #2773 : Kesäkuu 01, 2017, 21:47:06 ip »

Heikki tekee hyötyliikuntaa, se onkin parasta liikuntaa!

Hyötyliikuntaa kun tarpeeksi harrastaa, niin pääsee harrastaan hupiliikuntaa. Ekat testikierrokset fillarirossin treeniradalla ajettu.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #2774 : Kesäkuu 01, 2017, 23:37:41 ip »

Rakastunut nainen (elämä yllätti toden teolla). Menossa huomenna Pietariin muutamaksi päiväksi. Mukavia töitä ja ihmisiä. Kaikkea mielenkiintoista niin paljon, että tuskin maltan odottaa...Libre on ihana, toiminut moiteettomasti koko ajan.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Linkkejä

Virkeyttä hoitoon senioreille

Julkaistu 18.07.2017 | 08:52