Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6610 jäsentä  •  413427 viestiä  •  19631 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi marski, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (osa 5)  (Luettu 281153 kertaa)

d1-nainen

• Lentävä kynä
Vs: Mitä teille kuuluu? (osa 5)
« Vastaus #15 : Maaliskuu 02, 2016, 16:35:37 ip »

Tän päiväinen mökki ei ollut paha. Mahtavalla paikalla, naapurissa kullankaivajia, uusi eikä mitään koiranhajuja, vaikka sielläkin asui koira. Ei kuitenkaan sähköjä eikä säilytystilaa, 5 km auraus pitää maksaa itse ja hintaa mulle vähän liikaa. Mökissä sauna ja pieni makkari puuhellalla, ei muuta.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #16 : Maaliskuu 02, 2016, 17:54:41 ip »

Kauhee päänsärky ollut jo tunteja :( Mut migreeni tää ei ole.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Maaliskuu 02, 2016, 17:57:16 ip »

Tän päiväinen mökki ei ollut paha. Mahtavalla paikalla, naapurissa kullankaivajia, uusi eikä mitään koiranhajuja, vaikka sielläkin asui koira. Ei kuitenkaan sähköjä eikä säilytystilaa, 5 km auraus pitää maksaa itse ja hintaa mulle vähän liikaa. Mökissä sauna ja pieni makkari puuhellalla, ei muuta.
Saunalla ja puuhellalla meilläkin mökki lämpesi ennenkö lämpöpumppu laitettiin. Mielestäni oli jopa tasaisempi lämpö. Puilla kotonakin lämmitetään, toinen puoli talosta on vaan viileämpi sit kun se, missä muurit on.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Maaliskuu 02, 2016, 18:29:28 ip »

Saunalla ja puuhellalla meilläkin mökki lämpesi ennenkö lämpöpumppu laitettiin. Mielestäni oli jopa tasaisempi lämpö. Puilla kotonakin lämmitetään, toinen puoli talosta on vaan viileämpi sit kun se, missä muurit on.

Teillä ei kuitenkaan ole alle -40 asteen lämpötiloja. Mökin omistaja sanoi, että silloin ei ole kovin lämmintä, varsinkaan jos on päivät pois eikä ole puita lisäämässä.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Maaliskuu 02, 2016, 18:48:33 ip »

Teillä ei kuitenkaan ole alle -40 asteen lämpötiloja. Mökin omistaja sanoi, että silloin ei ole kovin lämmintä, varsinkaan jos on päivät pois eikä ole puita lisäämässä.
Totta, kun oli -30, piti ladata aamulla ja illalla molemmat muurit täyteen pariin kertaan. Toki neliöitäkin enemmän, mutta myös eristeitä.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #20 : Maaliskuu 02, 2016, 19:52:31 ip »

Nyt tiedän änimäl vibestä kaiken,ehkä 🤗. Ja uuden manometrin sain joku crikkel sen N popin,täällä vaihtuu mittarit🎯

Sokrut 3.4 äsken, hyvä👌🏿

Puulla lämmitetyn asunnon kyllä aistii, on se lämpö niin pehmeää😉
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 02, 2016, 20:24:47 ip »

Puulla lämmitetyn asunnon kyllä aistii, on se lämpö niin pehmeää😉

Siellä tontilla ei kuitenkaan kasva yhtään puuta, tai no muutama käppyrä tunturikoivu.
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #22 : Maaliskuu 02, 2016, 20:53:38 ip »

Sitä minä en tiedä,että mistä polttopuut mökkiin. Vaan se väreilevä lämpö on jotain,toista kun muulla lämmitysmuodolla aikaan saatu,minun mielestä.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 02, 2016, 20:58:11 ip »

Sitä minä en tiedä,että mistä polttopuut mökkiin. Vaan se väreilevä lämpö on jotain,toista kun muulla lämmitysmuodolla aikaan saatu,minun mielestä.
Niih, sanoiii hän, ja laittoi pari klapia lisää pesään :)

Jos mä vedän sulle pari trukkilavaa auton peräs kesällä tullee ni keitäkkö kahvit :D
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 02, 2016, 20:59:53 ip »

Sokrut 3.4 äsken, hyvä👌🏿

Laskispa mullaki. Epäilen jo, et mulla on joku tulehdus. Sokeri on 12 vaik mitä teen :'(
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #25 : Maaliskuu 02, 2016, 21:37:33 ip »

Ei kanyyli  tai muuta ongelmia,pumpuun liittyen? Mulla meinasi yrjö lentää kun oli korkealla, hiton paha olo.

V***u, kävin jäsenillassa, ei suoraan sanoen hyvältä näytä😡. Kahta lukuunottamatta saisi heivata muun hallituksen ulos.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Maaliskuu 02, 2016, 21:45:21 ip »

Ei kanyyli  tai muuta ongelmia,pumpuun liittyen? Mulla meinasi yrjö lentää kun oli korkealla, hiton paha olo.

V***u, kävin jäsenillassa, ei suoraan sanoen hyvältä näytä😡. Kahta lukuunottamatta saisi heivata muun hallituksen ulos.
Oon vaihtanut ihan kaiken. Nyt iskin ison väliaikaisen basaalin puolisen tuntia sit, ans kattoo miten akan käy. Mut sokeri ollut pari pv nyt tuplat siitä kun aiemmin.

Oliko keski-ikä siinä keski-iän ja kuoleman välis vähän kuoleman puolella ;)
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #27 : Maaliskuu 02, 2016, 21:52:41 ip »

Joo,monta yli 70 wee ja ajatusmaailma sen mukainen. Vallankaappaus.... tuen kahta kypällä,niillä on järki päässä ja elävät nykyaikaa,tekevät parhaansa yhdistyksen hallituksessa.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Maaliskuu 02, 2016, 21:56:17 ip »

Joo,monta yli 70 wee ja ajatusmaailma sen mukainen. Vallankaappaus.... tuen kahta kypällä,niillä on järki päässä ja elävät nykyaikaa,tekevät parhaansa yhdistyksen hallituksessa.
Kaksi montaa vastaan vaan harvemmin pärjää :(
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #29 : Maaliskuu 02, 2016, 22:02:05 ip »

Nooh, vallankumouksen siemenet kylvetty,syksyllä nähdään kuinka käy ;).

Ei tarvitse sunnuntaina ajella Muhokselle, tuli viestiä, että kiinanihme on myyty.
Kirjattu

Linkkejä

Lorenzo Sandinin työ keinohaiman kehittämiseksi on Vuoden diabetesteko

Rovaniemen hoitosuunnitelmatyölle kunniamaininta

Julkaistu 14.11.2017 | 08:40