Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6912 jäsentä  •  417178 viestiä  •  19933 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Savoost, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Hypoeväiden makutesti  (Luettu 6515 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Vs: Hypoeväiden makutesti
« Vastaus #15 : Maaliskuu 03, 2016, 15:44:55 ip »

Minulla ainoa oikea ja sopiva on Trip-pillimehut. Niitä on joka paikassa; autossa, yöpöydällä, taskuissa, käsilaukussa yms. Yleensä riittää yksi, joskus kaksi.
Siripirit ovat pahoja ja hypoissa ei minulla ainakaan juuri sylkeä erity, joten meinaan niihin tukehtua. Kaiken lisäksi ne ovat niin alyttömässä paketissa ja ovat pian jauhoina käsilaukun pohjassa. En viitsi niitä missään purkissa alkaa kanniskelemaan.
Joskus olen hypopäissäni ostanut suklaapatukan, mutta se ei ole minulla ainakaan kovin nopeaa.

Vaikeaa on muutenkin tuon äkkimakean syöminen, koska en juurikaan tykkää makeasti. En edes hedelmistä.  ::)
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #16 : Maaliskuu 03, 2016, 15:47:20 ip »

Luulen, että me tarpeeksi makeat muijat ei vaan kaivata äkkimakeita  8)
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Maaliskuu 03, 2016, 16:56:00 ip »

Luulen, että me tarpeeksi makeat muijat ei vaan kaivata äkkimakeita  8)

Heh, no mää en siinä mielessä, ettei mulla ole hypoja, toki pidän silti varalta sina siripirejä mukana, koska se, ettei ole ollut hypoja, ei tarkoita, etteikö niitä voisi tulla. Jos sokerit on kovin kovassa laskussa, saatan kyllä ehkäistä hypon tulon ottamalla 1-2 siripiriä, yleensä kyllä pienennän pumpun basaalia lähelle nollaa, kun pumppu kerran on. Mutta molemmat tavat siis käytössä ennen kuin ehdin hypoille saakka.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #18 : Maaliskuu 03, 2016, 17:16:31 ip »

Kävin ostaan 30kpl paketin Siripiri-pötköjä, eli sellaisen tukkupaketin. Naapuriapteekki ei myy kuin niitä pusseja, joissa jokainen tabletti on yksittäispakattu, mutta tilasi mulle pötköjä koko tukkulaatikon kun sanoin, että ostan ihan mielelläni sen :D
Kirjattu
1 tyypin puppugeneraattori

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07