Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6868 jäsentä  •  416575 viestiä  •  19904 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi NikkeL, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jäsenmaksut  (Luettu 52547 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Jäsenmaksut
« Vastaus #15 : Tammikuu 20, 2016, 00:06:53 ap »

Pääseeköhän pelkällä jäsenmaksulla lukemaan sähköistä Diabetes-lehteä? Totean vielä, että se ei ole näköispainos. Mutta siitä voi lukea artikkeleja. Jos sähköinen lehti ei kuulu jäsenhintaan, niin vuoden kuluttua sitten uusi harkinta, mitä tehdä.

Olen sitä mieltä, että Diabetesliitto on tehnyt diabeetikkojen eteen paljon. Ja minunkin eteeni. Sen takia haluan olla jäsenenä.

Ymmärtääkseni näköislehteä pääsevät lukemaan vain ne, jotka ovat tilanneet paperilehdenkin, mutta osa Diabetes-lehden artikkeleista on jo pitkään ollut kaikkien luettavissa netissä?
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #16 : Tammikuu 20, 2016, 00:36:43 ap »

Ymmärtääkseni näköislehteä pääsevät lukemaan vain ne, jotka ovat tilanneet paperilehdenkin, mutta osa Diabetes-lehden artikkeleista on jo pitkään ollut kaikkien luettavissa netissä?

Ok. Jos tuosta olisi maksulapussa ollut tietoa, niin olisin ehkä maksanut sen lehdenkin. Nyt sitten mennään näillä eväin.
Kirjattu

ruuti

• Jäsen
« Vastaus #17 : Tammikuu 20, 2016, 00:42:52 ap »

Lisäksi: Vapaaehtoinen tukimaksu x euroa Diabetesliitolle vertaistukitoiminnan kehittämiseen. Tämä viimeinen on näköjään muuttunut, vapaaehtoinen tukimaksu meni ennen Diabetestutkimusssäätiölle. Ei hvä muuts! :(

Mullakin pisti silmään tuo muutos. Ei hyvä homma ollenkaan, aiempi tapa/kohde oli parempi! :(
Jaa. Tämä palstakin sattuu olemaan k.o. toimintaa, jos mitään tajuan.

On munkin mielestä palsta kyseistä toimintaa. Minua vaan henkilökohtaisesti koskettaa kaksi autoimmuunisairautta ja koen niiden molempien tutkimustyön tukemisen itselleni merkityksellisempänä, vaikka palstaa pidänkin ehdottoman tärkeänä vertaistukena enkä todellakaan tarkoita vähätellä sitä tai sen tarvetta.
Kirjattu
D1 1991 / pumppu & Novorapid

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #18 : Tammikuu 20, 2016, 07:46:04 ap »

Diabetestutkimussäätiötä voi tukea myös tämän linkin kautta:

http://www.diabetestutkimus.fi/tutkimuksen_tukeminen/lahjoita_verkkopankkimaksulla

Minustakin olisi ollut parempi, jos Diabetestutkimussäätiötä olisi edelleenkin voinut tukea samalla kun maksaa laskun. Ehkä tulevaisuudessa voisi olla (monilla ihmis- ja eläinjärjestöillä käytössä oleva) systeemi, että maksulomakkeessa on useampi lahjoitusvaihtoehto ja niistä voi rastittaa haluamansa?
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #19 : Tammikuu 20, 2016, 09:42:58 ap »

Minulle tuli jäs. maksu + lehti 39,- € ja pelkkä jäs. maksu 25,- € (PKS-Diabetesyhdistys Ry). Pääseeköhän pelkällä jäsenmaksulla lukemaan sähköistä Diabetes-lehteä? Totean vielä, että se ei ole näköispainos. Mutta siitä voi lukea artikkeleja. Jos sähköinen lehti ei kuulu jäsenhintaan, niin vuoden kuluttua sitten uusi harkinta, mitä tehdä.

Olen sitä mieltä, että Diabetesliitto on tehnyt diabeetikkojen eteen paljon. Ja minunkin eteeni. Sen takia haluan olla jäsenenä.
Melkoisia eroja siis jäsenillä hinnoissa.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2016, 10:23:19 ap »

Minulle tuli jäs. maksu + lehti 39,- € ja pelkkä jäs. maksu 25,- € (PKS-Diabetesyhdistys Ry). Pääseeköhän pelkällä jäsenmaksulla lukemaan sähköistä Diabetes-lehteä? Totean vielä, että se ei ole näköispainos. Mutta siitä voi lukea artikkeleja. Jos sähköinen lehti ei kuulu jäsenhintaan, niin vuoden kuluttua sitten uusi harkinta, mitä tehdä.

Eroa on jäsenmaksuissa, mutta ilmeisesti myös palveluissa? Pääkaupunkiseudulla esim on lääkäri- ja neuvontapalveluja, luentoja, virkistystoimintaa ym huomattavasti enemmän kuin pienemmillä paikkakunnilla. Halpoja uintilippuja tms

Minä maksan mielelläni etujärjestöni jäsenmaksun, mutta olisin kyllä mieluusti jatkanut myös Diabetestutkimussäätiön tukemista jollakin mahdollisimman yksinkertaisella tavalla...
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

mummukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2016, 11:29:14 ap »

Täällä jäsenm. ja lehti yhteensä 28
Pelkkä jäsenmaksu 14
Sitten vielä vapaaehtoinen tukimaksu .
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2016, 14:40:14 ip »

Eroa on jäsenmaksuissa, mutta ilmeisesti myös palveluissa? Pääkaupunkiseudulla esim on lääkäri- ja neuvontapalveluja, luentoja, virkistystoimintaa ym huomattavasti enemmän kuin pienemmillä paikkakunnilla. Halpoja uintilippuja tms

Minä maksan mielelläni etujärjestöni jäsenmaksun, mutta olisin kyllä mieluusti jatkanut myös Diabetestutkimussäätiön tukemista jollakin mahdollisimman yksinkertaisella tavalla...
Samat palvelut mitä mainitsit ja 10€ vähemmän. Mielestäni 10€ on aika paljon.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2016, 16:11:17 ip »

Samat palvelut mitä mainitsit ja 10€ vähemmän. Mielestäni 10€ on aika paljon.

Jos teillä on pienemmällä paikkakunnalla samat palvelut kuin pääkaupunkiseudulla, sitten teidän yhdistyksenne talous on paljon paremmin hoidettu? ;)
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2016, 16:20:40 ip »

D-yhdistyksen lääkäri maksaa mielestäni ihan saman kuin yksityiselläkin täältä pääkaupungissa.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2016, 17:51:21 ip »

Minua ei politikointi kiinnosta sinällään, mutta kummastelen paikallisen yhdistyksen voivan tarjota samoja palveluja. On jalkojenhoitaja, lääkäri, dhoitaja, myymälä, ravitsemusneuvontaa, uimahallijuttuja, teemajuttuja ja retkiä, jne
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Huhtis91

• Aktiivinen
« Vastaus #26 : Tammikuu 20, 2016, 19:45:43 ip »

Mulle tuli lasku jossa oli pelkkä jäsenyys 14 e ja jäsrnyys+lehti nii 28 e.
Kirjattu
1tyypin diabetes vuodesta -04
Lantus ja Fiasp

"Hyvin menee, mut menköön"

marvinen

• Aktiivinen
  • D2 vuodesta 02
« Vastaus #27 : Tammikuu 20, 2016, 23:09:59 ip »

Mulle tuli lasku jossa oli pelkkä jäsenyys 14 e ja jäsrnyys+lehti nii 28 e.

Joo, sama mulla. Mutta ei oo kummoista tuo meidän alueen yhdistyksen toimintakaan.

Kirjattu
Know why the nightingale sings
Is the answer to everything

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #28 : Tammikuu 21, 2016, 09:19:02 ap »

Meneekö tämä vapaaehtoinen tukimaksu Diabetesliitolle vai paikallisyhdistykselle vai molemmille?
Kirjattu

mummukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #29 : Tammikuu 21, 2016, 11:34:57 ap »

Meneekö tämä vapaaehtoinen tukimaksu Diabetesliitolle vai paikallisyhdistykselle vai molemmille?

Laskussa lukee Diabetesliitolle vertaistoiminnan kehittämiseen .
Kirjattu

Linkkejä