Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6882 jäsentä  •  416760 viestiä  •  19912 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi d1hemuli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Nightscout Finland...?  (Luettu 12756 kertaa)

jaskajokinen

• Vieras
Nightscout Finland...?
« : Marraskuu 10, 2015, 22:06:44 ip »

Moi. Olisiko kellään suoraa Facebook linkkiä Nightscout Finland nimiseen ryhmään? Tämä ryhmä ei löydy normaalilla Facebook haulla. Eräs henkilö jonka tapasin hiljattain mainosti mulle kyseistä ryhmää ja pitäisi saada lapselle Nightscout toimintaan :)

Sain linkin viimeksi "Diabetes Vertaistuki" nimisestä Facebook ryhmästä, mutta Facebook tilini suljettiin heti sen jälkeen. Todennäköisesti sen takia, että jotain ryhmän jäsentä ei miellyttänyt se, että esiinnyn internetissä nimimerkillä. Kun perustin uuden Facebook tunnuksen ja yritin liittyä ryhmän jäseneksi, niin ryhmän ylläpitäjät sanoivat mulle, etteivät hyväksy minua ryhmän jäseneksi, koska olen Facebookissa nimimerkillä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2015, 22:08:40 ip kirjoittanut jaskajokinen »
Kirjattu

Deippa

• Intoilija
Vs: Nightscout Finland...?
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2015, 10:16:54 ap »

Samoja tuulimyllyjä vastaan taistelin ko. ryhmässä, mutta tänne pääsi ihan perustelematta nimimerkilläki:
Nightscout Suomi (Finland)
https://www.facebook.com/groups/372238109638225/

Muuten mikä pumppu teillä käytössä? Meillä jäi Medtronic Veolle vastaanotin yms ylimääräiseksi kun pojan pumppu vaihtui uuteen malliin ja siinä se ei toimi. Pistä yv:tä jos tarvetta ko. värkeille, kerkesi vain puol vuotta olla käytössä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2015, 10:20:15 ap kirjoittanut Deippa »
Kirjattu
D1 -92, AccuCheck Combo 2/12-> Nyt A-C Insight 1/17->
Poika D1 -10, AccuCheck Combo 4/11-> Medtronic VEO 6/11-> Nyt 640G -> 9/15

Linkkejä