Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6929 jäsentä  •  417343 viestiä  •  19952 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi EiSi, uusin jäsenemme.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 43

Kirjoittaja Aihe: Medtronicin insuliinipumppu 640G  (Luettu 160333 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Medtronicin insuliinipumppu 640G
« Vastaus #135 : Tammikuu 07, 2016, 15:00:04 ip »

Paljonko noi insuliinipumpun tarvikkeet vie tilaa, ja kuinka usein niitä haetaan?

Mulla on eteisen kaapistosta varattu yksi osio (lev. 50 cm, kork. 150 cm) kokonaan erilaisille diabetestarvikkeille ja diabetekseen liittyville kansioille ym. Pumpputarvikkeiden pakkaukset on aika tilaavieviä. Haen hoitotarvikejakelusta 3 kuukauden satsin kerrallaan.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #136 : Tammikuu 07, 2016, 15:02:38 ip »

Paljonko noi insuliinipumpun tarvikkeet vie tilaa, ja kuinka usein niitä haetaan?

Mulla on eteisen kaapistosta varattu yksi osio (lev. 50 cm, kork. 150 cm) kokonaan erilaisille diabetestarvikkeille ja diabetekseen liittyville kansioille ym. Pumpputarvikkeiden pakkaukset on aika tilaavieviä. Haen hoitotarvikejakelusta 3 kuukauden satsin kerrallaan.
No sitpä taisin ostaa niille aivan liian pienen laukun :(
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #137 : Tammikuu 07, 2016, 15:37:26 ip »

Ärsyttävän monta vaihetta ja kuittausta! Mulla jää usein kiireessä se viimeisin vaihe väliin ja sitten ihmettelen korkeita sokereita! :(
Kiitti äskoo! Olisiko todella jäänyt nuo loppukuittaukset väliin? Olen kyllä huomannut, että on pakko vierittää loppuun saakka, ennen kuin pääsee siihen OK-kohtaan. Mutta saattaa jossain kassan jonossa jäädä hätäpäissään sitten unohtua.

Noista parista korkeasta olen kyllä mennyt ihan sinne saakka, että korjaan ja kuittaan. Mutta silti korjauksen jälkeen vielä ilmoittaa korkeasta vaikka puolen tunnin.. mikähän siinä mennyt pieleen?

peeve; pumpputarvikkeille ja kaiken maailman d-tarvikkeille, kuten liuskoille jne, tarvitaan kyllä tilaa. Myös minulla keittiössä iso kulmakaappi täynnä tavaraa. Onneksi ei lähellä hellaa, koska liesituulettimesta huolimatta varmaan rasvottuisi jonkin verran. Mökillä on vähän pienempi laatikko tavaroille.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #138 : Tammikuu 07, 2016, 16:49:24 ip »

Ärsyttävän monta vaihetta ja kuittausta! Mulla jää usein kiireessä se viimeisin vaihe väliin ja sitten ihmettelen korkeita sokereita! :(

Noista parista korkeasta olen kyllä mennyt ihan sinne saakka, että korjaan ja kuittaan. Mutta silti korjauksen jälkeen vielä ilmoittaa korkeasta vaikka puolen tunnin.. mikähän siinä mennyt pieleen?

Sensori hälyttelee korkeista, just niin kauan kuin etukäteen asetetun rajan ylittäviä arvoja on. Ja toistumisväli riippuu ihan siitä, mitä sinne on asetettu. Niitä voi muuttaa tai vaikka ottaa hälyt kokonaan pois.
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #139 : Tammikuu 07, 2016, 19:06:11 ip »

Voi vohveli, mitkä mä ne tungen, meil on muutenkin liian surkeesti komeroita :(
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #140 : Tammikuu 07, 2016, 21:13:15 ip »

Voihan se olla joku arkku tai laatikkokin, ei niitä nyt niin paljon ole. Minä vain tykkään, että jokaiselle artikkelille on oma laatikkonsa, niin näen yhdellä silmäyksellä, mikä on loppumassa. Pumppu- ja sensoritarvikkeet on kaikki yksittäispakattuja ja hygienisyyssyistä jokainen omassa muovi"kuplassaan". Sen lisäksi vielä 5-10 kpl:n erissä pahvilaatikoissa. Siksi ne vievät aika paljon tilaa.
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #141 : Tammikuu 07, 2016, 21:23:06 ip »

Voihan se olla joku arkku tai laatikkokin, ei niitä nyt niin paljon ole. Minä vain tykkään, että jokaiselle artikkelille on oma laatikkonsa, niin näen yhdellä silmäyksellä, mikä on loppumassa. Pumppu- ja sensoritarvikkeet on kaikki yksittäispakattuja ja hygienisyyssyistä jokainen omassa muovi"kuplassaan". Sen lisäksi vielä 5-10 kpl:n erissä pahvilaatikoissa. Siksi ne vievät aika paljon tilaa.
Juu, ei mua haittaa lootat , mut ukkeli vihaa niitä. Ois pitäny tänään ostaa yks hyllykkö, mitä hetken mietin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2016, 21:49:00 ip kirjoittanut peeve »
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #142 : Tammikuu 07, 2016, 21:43:11 ip »

Juu, ei mua haittaa koirat, mut ukkeli vihaa niitä. Ois pitäny tänään ostaa yks hyllykkö, mitä hetken mietin.

Ööö? Miten koirat liittyvät tähän asiaan?  ???
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #143 : Tammikuu 07, 2016, 21:48:23 ip »

Juu, ei mua haittaa koirat, mut ukkeli vihaa niitä. Ois pitäny tänään ostaa yks hyllykkö, mitä hetken mietin.

Ööö? Miten koirat liittyvät tähän asiaan?  ???
Voi ristus tätä Lumian oikolukua :D :D

Lootat  on muuttunu koirat-sanaksi :D
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #144 : Tammikuu 07, 2016, 22:11:45 ip »

;D ;D ;D
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #145 : Tammikuu 07, 2016, 22:37:09 ip »

Jep, koiria ei vihaa kukaan, olisi hiukan outoa  ::) ja pari Ikea-boxi hyllyä lisää kamoja varten tuli haalittua netistä (oi niitä iloisia ilmeitä niiden saapuessa)  ;D
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Jalari

• Vanha tekijä
« Vastaus #146 : Tammikuu 08, 2016, 10:32:57 ap »

Ihan liikaa! Ja tapansa mukaan ainakin Medtronic on kuin vajaaälyinen idiootti noita suunnitellessaan. Hetkeäkään tuskin on mietitty kanyylien ja säiliöiden pakkauksia, jotka a) eivät ole oikein keskenään pakattavissa ja b) ovat tyhjää täynnä. No, sen verran kyllä että kaksi kanyylipakettia menee vastakkain siihen kahden kanyylipaketin sivuun tyhjään tilaan (doh…) saa pakattua säiliöitä kun vähän taittelee lepattavia paketin reiunoja.

Tää välineiden paketointi oikeasti jurppii rankasti kun reissuun pitää varata kokonainen osio matkatavaroista vaihtokanyyleille ja varakanyyleille joita kannattaa kuitenkin ottaa mukaan. Varsinkin reppureissatessa tai ,moottoripyöräillessä käsimatkatavaran kanssa tuo alkaa nopeasti rajoittamaan.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #147 : Tammikuu 08, 2016, 15:17:00 ip »

Ihan liikaa! Ja tapansa mukaan ainakin Medtronic on kuin vajaaälyinen idiootti noita suunnitellessaan. Hetkeäkään tuskin on mietitty kanyylien ja säiliöiden pakkauksia, jotka a) eivät ole oikein keskenään pakattavissa ja b) ovat tyhjää täynnä. No, sen verran kyllä että kaksi kanyylipakettia menee vastakkain siihen kahden kanyylipaketin sivuun tyhjään tilaan (doh…) saa pakattua säiliöitä kun vähän taittelee lepattavia paketin reiunoja.

Tää välineiden paketointi oikeasti jurppii rankasti kun reissuun pitää varata kokonainen osio matkatavaroista vaihtokanyyleille ja varakanyyleille joita kannattaa kuitenkin ottaa mukaan. Varsinkin reppureissatessa tai ,moottoripyöräillessä käsimatkatavaran kanssa tuo alkaa nopeasti rajoittamaan.
Just. Joku piip insinööri (anteeksi kivoille insseille) suunnitellut. Kaikillahan on kotona vain tyhjiä kaappeja, ja intoa raahata kaameita laukkuja. Mä oon just se, joka lähtee olkalaukun kanssa viikon reissuun tyyliin passi ja hammasharja. En oo viä nähnyt paikkakuntaa, josta ei ulkomailla saisi esim pikkareita ja sukkia, joten en kanna niitä kotoa! Voi venäjä, nyt varmaan liityn matkalaukkukansaan 😈
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

emonen

• Lentävä kynä
« Vastaus #148 : Tammikuu 08, 2016, 21:51:03 ip »

Meillä on keittiössä yksi hylly lautaskaapissa "päivittäiselle" D-kamalle + kirjallisuudelle jne. Tayttökamat sitten kahdessa aika isossa muovilaatikossa sen kaapin päällä... 3 kk:n välein haetaan ja aina kun satsin haen, en meinaa noihinkaan saada tungettua...
Kynäillessä kaikki mahtui sille yhdelle hyllylle.
Kirjattu
Diabeetikkotytön äiti

Wilma

• Matkailija
« Vastaus #149 : Tammikuu 10, 2016, 15:41:33 ip »

Minä olen ratkaissut kamojen tilanviemisongelman niin, että puran kaikki omista pahvilaatikoistaan Ikean laatikoihin irralleen (en lansetteja, enkä avaa liuskapurkkejakaan  ;D ). Siis niin, että on Liuskat, lansettilaatikot ja patterit yms. sälä -laatikko ja Pumppusälä-laatikko. Säästää aivan tajuttomasti tilaa. Kokeilkaapa vain!
Kirjattu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 43

Linkkejä