Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6974 jäsentä  •  418238 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Riikka Lindholm, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pumppu hajosi  (Luettu 12399 kertaa)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Vs: Pumppu hajosi
« Vastaus #30 : Elokuu 07, 2015, 20:29:16 ip »

Kiitos Susihukka!  :) Noinhan se just taisi mennä silloinkin kun aloittelin Veon kanssa. Äkkiä sitä unohtaa!  ;)

Lobo, voi harmi!  :( Oliko sulla pumpun suhteen mitään väritoivetta? Multa sitä kysyttiin ja sanoin ettei ole mitään väliä. Sain kuitenkin samanlaisen hopeanharmaan kuin entinenkin oli. Pumppupäivystäjä sanoi, ettei kaikkia värejä ole varastossa joten jos on väritoive, niin pumpun tulo kestää kauemmin.

Tää Veo vaikuttaa ihan uudelta, tuoksuukin vielä uudelle.  ;D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #31 : Elokuu 07, 2015, 21:16:46 ip »

Pyysin mustaa tai toisena vaihtoehtona kirkasta/harmaata jos ei mustia ole. Ensimmäistä kertaa sain valita itse, tosin tähän astikin on ollut hyvät värit eli musta, musta ja tämä nykyinen kirkas/harmaa  :)
Kirjattu
1 tyypin puppugeneraattori

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #32 : Elokuu 09, 2015, 10:09:47 ap »

Ihanasti puksuttaa Veo!  :) Kyllä olis elämä hankalaa ilman pumppua!  ;)
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Elokuu 11, 2015, 15:41:51 ip »

Lobo, joko posti toi toivotun paketin?  :)
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #34 : Elokuu 11, 2015, 16:32:17 ip »

Ihanasti puksuttaa Veo!  :) Kyllä olis elämä hankalaa ilman pumppua!  ;)

Mua oikeastaan harmittaa kun multa jäi ilo kokematta muiden ongelmien takia.
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #35 : Elokuu 12, 2015, 21:53:16 ip »

Nyt on uusi pumppu haettu ja asennettu toimimaan. Ihan eri tuntonen kuin vanha, tuntuu että joutuu näppäimiäkin painamaan niin, että tulee sormet kipeeksi ja taustavalo on varmaan tuplasti kirkkaampi. Sain mustan niinkuin toivoinkin, tosin nyt iski taas annoskateus ja mietin miksen sittenkin ottanut kirkasta  :o

Mä kyllä niin komppaan Toukokuuta, pumppu on ihan ehdoton ja mä ainakin olen niin kasvanut kiinni omaani, etten osais enää olla ilman. Vapaaehtoisesti en luovu ikinä, elleivät sitten tietenkin kehitä jotain parempaa kuten esim täysparannusta.
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #36 : Elokuu 12, 2015, 21:59:19 ip »

Oiskohan jotain merkkiä viä allergiateippejä, joka ois jääny kokeilematta...jotai uutta?
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #37 : Elokuu 12, 2015, 22:20:19 ip »

Ymmärsinkö nyt sokerpalanen oikein, että pumpun esteenä olisi teippiallergia? Oletko päässyt testaamaan noita kanyylinteippejä vai onko koko juttu jäänyt huolen takia?
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #38 : Elokuu 12, 2015, 22:23:35 ip »

Ymmärsinkö nyt sokerpalanen oikein, että pumpun esteenä olisi teippiallergia? Oletko päässyt testaamaan noita kanyylinteippejä vai onko koko juttu jäänyt huolen takia?
Mulla on kahdesti kokeiltu pumppua. Joskus ristuksen kauan sitten ja joku vuos sitten. Ei löytynyt teippejä, joille en reagoisi. Jossain kymmenennen teipin kohdalla dh sanoi, että alkaa tulla liian kalliiksi :(
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #39 : Elokuu 12, 2015, 22:30:33 ip »

Hmmmm mutta eihän noita kanyylejä kovin monenlaisilla kiinnityksillä ole tarjolla, vai mistä teipeistä puhe?
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #40 : Elokuu 12, 2015, 22:34:34 ip »

Hmmmm mutta eihän noita kanyylejä kovin monenlaisilla kiinnityksillä ole tarjolla, vai mistä teipeistä puhe?
siis mulle tilattiin erikoisteippejä, mutta kiinnitykset tulehtui aina, kun iho nousee teipin alla vesikelloille. Siis se teippi, millä ne kiinnitetään nahkaan ne piuhat eli kanyylit.
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #41 : Elokuu 12, 2015, 22:48:05 ip »

Auts, no sitten ei kyllä varmaan oikein onnistu pumppuilu  :( Mutta miten tuo käytännössä toimi, kun nuo teipit on kiinteänä tuossa kanyylissa ainakin nykyään, saako kanyyleja erityisteipeillä vai revitäänkö nuo kiinni olevat irti ja sitten teipataan päälle muilla? Mielenkiinnosta kyselen kun en ole koskaan tullut ajatelleeksi asiaa.

Menee taas ihan OT:ksi  ;D
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #42 : Elokuu 12, 2015, 22:55:51 ip »

Ne teipit teipattiin allergiateipin päälle, siis että ihoa vasten tuli se allergia. Vähän samanlailla kun lattiamatto putken kohdalle.
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #43 : Elokuu 12, 2015, 23:06:55 ip »

Ah, no niinpä tietysti.

Vaikka mulla kehno iho onkin, niin onneksi kestää näitä kanyylin ja nykyisten sensorien teippejä (aiemmin sensori teki rumia jälkiä). Joskus pahimpaan helleaikaan hikoilu yhdistettynä teippiin tekee ihottumaa.
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #44 : Elokuu 12, 2015, 23:08:44 ip »

Ah, no niinpä tietysti.

Vaikka mulla kehno iho onkin, niin onneksi kestää näitä kanyylin ja nykyisten sensorien teippejä (aiemmin sensori teki rumia jälkiä). Joskus pahimpaan helleaikaan hikoilu yhdistettynä teippiin tekee ihottumaa.
Kai allergiat psorin kanssa yhdessä tekee temput.
Kirjattu

Linkkejä