Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6962 jäsentä  •  418060 viestiä  •  19987 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi annenanne, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Se positiivisempi lanka, eli MITÄ HARRASTATTE?  (Luettu 14636 kertaa)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Vs: Se positiivisempi lanka, eli MITÄ HARRASTATTE?
« Vastaus #30 : Syyskuu 28, 2015, 22:28:00 ip »

Kivitatti, aloitin melonnan tänä syksynä, ja täällä ainakin on seuran jäsenille toosi edullista lainata seuran kanoottis. No on jäsenmaksu ja kalustomaksi ja sitten 5e/kerta, mutta silti verrattuna vuokraukseen...pitää olla peruskurssi käytynä, meillä oli työpaikan henkilöstöyhdistyksen virkistystoimintana kun niin moni meistä on aktiiveja.

Joogaan kyllä ja muutenkin yritän pitää itsestä huolta, mutta harrastanko jotain...en oikein näin perhe-elämän puitteissa mitään erityistä. Luonto tuo virtaa, kädentaidot taka-alalla. Lukeminen palannut. Kaikenlainen rakentelun suunnittelu ja puutarhanhoito; veneily ja matkailuvaunuilu vähän puskee, vanhat talot..
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Syyskuu 28, 2015, 23:38:56 ip »

Pitää ottaa selvää millainen Oulun kanoottiseura (?) on.
Kai sitä vois yhden harrastuksen vuoksi ajaa 40km/suunta.. Jos vaikka sulien vesien aikaan kävis 2-4krt kuussa...?
Tässä sairastaessa on aikaa tutkia kaikkea tällaista mihin ei terveenä ole aikaa. :D

Sain lääkäriltä luvan käydä huomenna kevyellä lenkillä. :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #32 : Syyskuu 30, 2015, 18:59:42 ip »

Matkustelu pitänee laittaa yhdeksi harrastukseksi myös. Kävin tässä ihan äskettäin Tallinnan KGB-museossa. Opas elävöitti mielestäni kertomuksillaan paljon asioita.

Seuraavaksi olisi astetta kovempi laitos: Vilnan KGB-museo. Lokakuun alusta SuperBus vie Vilnaan Tallinnasta 5,- €. Opastusta ei ole suomeksi, mutta ehkä seuraavaksi lähin osatuin kieli on englanti.

Ja Pietariin voin lähteä matkaseuraksi nyt jos aikataulu sopii. Moskovakin on kiikarissa.
Kirjattu

Jamppa Maijala

• Matkailija
« Vastaus #33 : Lokakuu 06, 2015, 09:19:57 ap »

Kilpa-autoja, -moottoripyöriä, historic kilpa-moottoreita( lähinnä Mini A-sarja). Tällä hetkellä junior dragsterit.  8)

Ei suinkaan sun suvussa Hämeessä ole harrastettu kartanlukua rallissa?
Suku on Lapista eivätkä harrastaneet moottoreita. Hämeessä on tullut vastaan sukunimikaimoja radalla ja jokkiksessa. Karttaa olen kyllä ite lukenut vain yhdessä rallissa ja useammassa autosuunnistuksessa ja useammin olen ollut kuljettaja as-kisoissa. Rata-autoilua tuli ajettua hyvinkin aktiiviseti 95-03 ja sen jälkeen kevyemmin tähän päivään asti. Nyt tosiaan palattu moottoriharrastuksen alkujuurille kiihdytysajoihin. Junior dragsterit joiden kanssa olen kierrellyt myös kouluja esittelemässä harrastusta koululaisille sekä järkänyt ajotapahtumia jotta koululaiset pääsee kokeilemaan ihka oikeaa dragsteria. Vastaavia tapahtumia voisin käydä hiukka kauempanakin Lopelta jos kouluilla tai  urheiluautoilijoiden nuorisojaostoja kiinnostaa. Kustannukset, jos kauempana, on olleet polttoainekuluja. Mahtavat kiitokset tulee kun seuraa lasten tyytyväisyyttä päästessä dragsteriin istumaan sekä ajotapahtumissa ajosuorituksen jälkeen sitä onnistumisen riemua.  :) Monastihan tuntuu että harrastukseni on toinen työ- mukava työ. 8)

Facebook:Rocky Hill junior dragster team sivulta voi seurata mitä me puuhaillaan.
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Liekkimeri

• Aloittelija
« Vastaus #35 : Lokakuu 30, 2015, 12:26:47 ip »

Hevoset ja koirat on mulla se ykkönen. Heppa on 4-vuotias oma kasvatti, yritys saada siitä ravuri, mutta kun sekin ryökäle osaa sairastaa kaikenmoista.. Nyt ollaan taas treeninsyrjässä kiinni, että ehkä vielä uudestaan joskus..? Jos ei, niin kelpo ratsun siitä saa, jos ei sitäkään niin olkoon sitten pihakoriste. Kilpaa ajaisin mielelläni enemmän, mutta kun ei ole omia eikä nimeä, niin ei tahdo vieraita ajettavia irrota.. Koiria on kaksi, vanhus ja teini, vanhus elää kuningattaren elämää ja nuori yritetään kouluttaa yhteiskuntakelpoiseksi ja ehkä vähän enemmänkin, esim pelastuskoiratoimintaan. Jos ei, niin kaverikoiraksi tms :D

Lenkillä käyn, mutta tahtoo olla tuon lauseen perässä "liian harvoin". Uiminen on myös mun juttu, mutta hallillekaan ei tahdo muka ehtiä tarpeeksi usein. Paras ois 2x vko, mutta enpä edes muista millon oon viimeksi käyny, keväällä ehkä? Toki mulla oli jalassa paha haava pitkään, että en ois kyllä päässytkään. Uimisessa on mulle sellainen lähes meditatiivinen puoli - mä kun keskityn siihen tekniikkaan niin vahvasti että saattaa vierähtää tunti jos toinenkin altaassa, ja useampi kilometri.. Suorituskeskeinen tyyppi olen, joten kuitenkin seuraan sekä kellosta että matkalaskurista, paljonko numeroita tälle uinnille onkaan tullut ;) Järvessä tms en käy, kun en tiedä matkaa ja kalatkin on vetteen pissanneet ja möröt syö ja ja ja..

Kielet ja matkustelu. Aina liian vähän, mutta ei ehdi, ei oo rahaa tms. Seuraava reissu on Berliiniin reilu kk:n päästä, loppuvuodesta pohjoiseen (jos en mäkeen enää vauvamasun kanssa uskalla niin kävelemään ja hiihtämään sitten). Euroopan ulkopuolelle en ole juuri päässyt, mutta ehkä vielä? Kielet kiinnostaa, mut aina on se dilemma että aloittaako uuden vai panostaako "vanhoihin"? :D Nyt menee suomen lisäksi enkku, espanja, ruotsi, saksa ja venäjä, tuossa taitojärjestyksessä, että ei mitään erikoisia, mutta väittäisin että hyödyllisiä ;)

Uusimpana harrastuksena miehen innoittamana kokeiltiin autosuunnistusta. Mä ajan, mies eksyttää :) Ihan mukavaa oli, seuraava sinnetännekisa ajetaan pimeällä, että uusi kokemus sekin sitten :) Jos tästä oikein innostutaan (ja aletaan pärjäämään vähän paremmin) niin täytynee sitten ottaa työn alle miehen vanha autosuunnistusauto, kun nyt ajettu ihan siviiliautolla ja mä säälin sitä ihan liikaa :D Tarkotukseen tehdyssä autossa ois enempi maavaraa, pohjapanssaria jne, että ei oo ihan niin nuukaa kuinka ja missä sillä ajaa ;) Mies siis nuoruudessa ollut enemmänkin kartturina, että laji on uusi vain mulle. Isä on aina ajanut rallia ja korjaillut autoja ja vanhoja traktoreita, että mä olen aina halunnut niitä sitten testata :D Nyt isä soittelee mulle että hei, ostin uuden zetorin, tuutko ajamaan :D Että ehkä tämänkin sitten voisi harrastuksiin laittaa, mutta kesäsellaisiin vain :)

Semmosta. Täällä ei tuntunu koiria/hevosia juuri kukaan harrastavan..Olenko ainoa?
Kirjattu
Vaikka kauas onkin pitkä matka,
olen minä matkalla perille nyt.
Koska sinä teet kulkua rinnallani,
en ole minä matkasta niin väsynyt.

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #36 : Lokakuu 30, 2015, 14:18:15 ip »

Sopivasti nostit, kävin just lankakaupassa :) Hain pari uutta koukkuamiskoukkua ja tietysti hurahdin tohon Sahennin joulupallolehteen ja lankoihin vielä uloslähtiessä :)
Jonka jälkeen piti "käydä katsomassa" halpoja kankaita...se siitä rahasta, ja etenkin halpuudesta. No, kalliimmaksi ois metrihinnalla tullut.

Niin ja onhan tääl haukut melko jokaisella, mulla ja dinillä ei oo just nyt.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Lokakuu 30, 2015, 17:38:45 ip »

Mä heitin hirveen määrän lankoja ja kankaita roskiin, kun ovat mua seuranneet melkein 30v eikä oo tullut käytettyä, niin eiköhän sen jo usko. Ihan kaikkia en sentään raskinut heittää, tykkään pitseistä esim ikkunassa ja aattelin, että sinne mun tulevaan piilopirttiin säästän virkattuja pitsiverhoja. Osaan virkata ihan mitä vaan, mutta haluan tehdä jotain sellaista, jolla on käyttöä, ei vain koriste.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Lokakuu 30, 2015, 19:18:32 ip »

Mä heitin hirveen määrän lankoja ja kankaita roskiin, kun ovat mua seuranneet melkein 30v eikä oo tullut käytettyä, niin eiköhän sen jo usko. Ihan kaikkia en sentään raskinut heittää, tykkään pitseistä esim ikkunassa ja aattelin, että sinne mun tulevaan piilopirttiin säästän virkattuja pitsiverhoja. Osaan virkata ihan mitä vaan, mutta haluan tehdä jotain sellaista, jolla on käyttöä, ei vain koriste.
TEIT MITÄ  :'(       Lanka on ikuista :'(
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Lokakuu 30, 2015, 19:36:20 ip »

Oisinhan mä tietty voinut säilöö niitä toiset 30v ja heittää vasta sitten  ;)
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #40 : Lokakuu 30, 2015, 19:45:04 ip »

Aatteleppa sellaista vaihtoehtoa, että oisit maininnut niistä täällä...
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Lokakuu 30, 2015, 19:52:20 ip »

Aatteleppa sellaista vaihtoehtoa, että oisit maininnut niistä täällä...

Niin, ja jollekin ois voinut kelvata kymmenet verhot, päiväpeitteet, maalausvehkeet, askarteluvehkeet, lamput, kirjat, astiat, huonekalut, vaatteet, tietokonevehkeet x 100, cd:t, lautapelit, palapelit. Vaan mä en enää jaksanut alkaa jokaisen yksittäisen tavaran kanssa neuvottelemaan yhtä kauan ku sen sykemittarin kanssa, vaan kaik roskiin vaan  8)
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Lokakuu 30, 2015, 21:16:09 ip »

maalausvehkeet JOO
 askarteluvehkeet KYLLÄ
 kirjat AINA !
 lautapelit JEP
 palapelit JUU-U
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

emonen

• Lentävä kynä
« Vastaus #43 : Lokakuu 31, 2015, 01:40:38 ap »

maalausvehkeet JOO
 askarteluvehkeet KYLLÄ
 kirjat AINA !
 lautapelit JEP
 palapelit JUU-U

:)
Kirjattu
Diabeetikkotytön äiti

peeve

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Lokakuu 31, 2015, 11:53:31 ap »

Mää nyt oon vähän...tämmöne  ;D
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Linkkejä