Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6868 jäsentä  •  416567 viestiä  •  19903 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi NikkeL, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kohtauspaikan tapaaminen Diabeteskeskuksessa syksy 2015  (Luettu 116123 kertaa)

080750

• Vanha tekijä
Vs: Kohtauspaikan tapaaminen Diabeteskeskuksessa syksy 2015
« Vastaus #15 : Maaliskuu 26, 2015, 19:36:37 ip »

Minua kiinnostaisi kovastikin mutta - etsin linja-autovuoroja ja Tampereelle pääsen hyvin perjantaina, lauantai on mutkikkaampi. Ja miten pääsee Tampereelta D-keskukseen. Meni kinkkiseksi. Jos Porin lähistöltä joku tulee omalla autolla niin pientä korvausta vastaan matkakuluihin olen halukas.
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #16 : Maaliskuu 26, 2015, 19:42:31 ip »

Minua kiinnostaisi kovastikin mutta - etsin linja-autovuoroja ja Tampereelle pääsen hyvin perjantaina, lauantai on mutkikkaampi. Ja miten pääsee Tampereelta D-keskukseen. Meni kinkkiseksi. Jos Porin lähistöltä joku tulee omalla autolla niin pientä korvausta vastaan matkakuluihin olen halukas.
Porista pääsee kyytiin, jos kotteroni kelpaa. Ei tee mulle mahdotonta lenkkiä. Jos haluat muulla mennä niin onnibus ajoissa varattuna max 9 €.
Kirjattu

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #17 : Maaliskuu 27, 2015, 15:02:20 ip »

Onnibussilla tuleminen maksas vaan 3 e, et se on ainakin halpaa siinä mielessä. Kuinka moni täältä on Keski-Suomen alueelta?
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #18 : Maaliskuu 27, 2015, 16:42:49 ip »

Onnibussilla tuleminen maksas vaan 3 e, et se on ainakin halpaa siinä mielessä. Kuinka moni täältä on Keski-Suomen alueelta?
Ja bussissa 15€, mut paikat ainakin Pori-Tre hakusassa ellei valmista lippua. Hesaankin pääsee sillä hintaa aina, yleensä halvemmalla  :D
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Huhtikuu 18, 2015, 08:54:25 ap »

Jos ajankohta passaa, niin mukana ollaan :)
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #20 : Huhtikuu 18, 2015, 15:04:40 ip »

Jos ajankohta passaa, niin mukana ollaan :)

Samat sanat.
Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Vanha tekijä
« Vastaus #21 : Huhtikuu 21, 2015, 14:43:44 ip »

Kohtauspaikan tapaamista Diabeteskeskuksessa suunnitellaan viikonlopuksi 3.–4.10.2015.

Tapaaminen on alustavan aikataulun mukaan tiivis 24-tuntinen alkaen la klo 14 kahvilla ja päättyen su klo 14 lounaan jälkeen.

Ohjelmaan on suunniteltu sekä Diabetesliiton tuottamaa sisältöä että aikaa vapaaseen yhdessäoloon ja/tai jonkun osallistujan vetämään ohjelmaan.

Kysymykseni nyt on: millaista asiantuntijaosuutta kaipaatte? Luentoa aiheesta X? Vapaamuotoisempaa keskustelua aiheesta Y? Asiantuntijana mahdollisesti ylilääkärimme Pirjo Ilanne-Parikka.

Entä muita toiveita, ideoita, ajatuksia?

Osallistumismaksua lasketaan parhaillaan ja hinta päätettäneen ensi viikolla johtoryhmässä.

terv. Johanna
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #22 : Huhtikuu 21, 2015, 15:03:31 ip »

Uusimmista lääkkeistä jotain kunnon tietoa.
Kirjattu

Marika40

• Aktiivinen
  • Uutta tietoa janoava/kokeileva diabetekse hoidossa
« Vastaus #23 : Huhtikuu 21, 2015, 16:18:26 ip »

Lääkärin kanssa keskusteleminen
Kirjattu
Oikean puolen hemibekia(lihas heikkous)synnäinen ,D1 vuodesta1980 pumpailua vuodesta 2003.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Huhtikuu 21, 2015, 17:05:51 ip »

Minä tulen perjantai-iltana Espanjasta kotiin, mutta hyvinhän sitä ehtii Tampereelle jo iltapäiväksi. ;)

Aiheista: henkilökohtaisia tapaamisia lääkärin kanssa ei kai sentään voi järkätä, mutta voitaisiinko esittää täällä toiveita aiheiksi ja niistä sitten koota lopuksi joku yhdistelmäpaketti jokaiselle jotakin luentotyyliin? Ja lopuksi aikaa kysymyksille tasapuolisesti?

Minua kiinnostavat pumppuun ja sensorointiin liittyvät asiat, mutta kynäilijöitä varmaan ihan eri jutut?
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Huhtikuu 21, 2015, 19:07:25 ip »

Minua kiinnostaisi kuulla diabetesliiton käsityksiä siitä, mihin diabeetikoiden hoito on menossa näin, kun säästetään esim. erikoissairaanhoidossa.
Samoin kiinnostaisi se, miten liitto on vaikuttanut siihen että kuntien ja jopa kaupunkien sisällä kirjavan käytännön välinejakelussa ja hoitokäytännöissä saataisiin yhtenäistettyä. Toisilta pois vai toisille lisää?
Yleiset tulevaisuuden näkymät liiton suunnasta kiinnostavat.

Miten diabeetikot itse saisi äänensä kuuluviin liiton kautta niin, että täysin käsittämättömiä ja päällekkäisiäkin toimintoja sairauden/terveydenhoidossa tulisi päättäjien tietoon? Me, jos ketka, näemme ihan torvitkin käytännöt, kun käymme hoidossa, labroissa, kontrolleissa jne. Ja miksi hyväksi todetut käytännöt eivät tule käyttöön muualle Suomeen, vaan pyörä keksitään uudestaan jossain muualla.
Liittohan pitäisi olla se, joka informaatiota pitäisi jakaa?

Näin aluksi..  ;)
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2015, 22:10:43 ip »

Tulossa, jos ajankohta käy. Jos meitä erähenkisiä on enemmän, mehän voitaisiin olla edellinen yö jossain lähialueella telttailemassa ja eräilemässä, kun tuohon ohjelmaan ei varmaan paljoa ulkoilua mahdu.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2015, 23:02:24 ip »

Tulossa, jos ajankohta käy. Jos meitä erähenkisiä on enemmän, mehän voitaisiin olla edellinen yö jossain lähialueella telttailemassa ja eräilemässä, kun tuohon ohjelmaan ei varmaan paljoa ulkoilua mahdu.
Riippuu keleistä näillä nivelillä. Muuten jees, mut jos sataa niin en pääse mihkään :/
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Huhtikuu 25, 2015, 09:02:05 ap »

Näillä näkymin olen tulossa.  :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #29 : Toukokuu 20, 2015, 20:38:37 ip »

Kohtauspaikan tapaamista Diabeteskeskuksessa suunnitellaan viikonlopuksi 3.–4.10.2015.

Taidan minäkin päästä KP: n tapaamiseen jos on yllämainittuna ajankohtana Diabeteskeskuksessa.

Ja mopomiittinki jää väliin, valitettavasti. :P
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2015, 21:15:34 ip kirjoittanut Taitsa »
Kirjattu

Linkkejä