Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6972 jäsentä  •  418228 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi beret, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Freestyle lite  (Luettu 1831 kertaa)

dn85

• Vieras
Freestyle lite
« : Kesäkuu 13, 2015, 15:01:35 ip »

Onko kenellä käytössä? Miä en osaa vissii käyttää, ku en saa liuskoja imee verta  :D. Onneks on vanha purkki jonka liuskalla saan tuloksen. Yks apteekki heristi sormea ja ohjeisti että päivystyksessä eivät tykkää jos menee pyytämään apuja kun toimivaa vehjettä ei ole kotona.
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
Vs: Freestyle lite
« Vastaus #1 : Kesäkuu 13, 2015, 15:53:26 ip »

Ei ole omassa käytössä, mutta kaverin liteä olen lainannut joten pientä kokemusta on. Onko siis saman mittarin aiempien liuskapakettien liuskat toimineet moitteetta? Voisiko kyseessä olla vialliset liuskat? Vai meinasitko jotain aiempaa mittaria ja sen liuskoja joita nyt käytät?

Mielestäni tuo on simppeli kuten kaikki muutkin nykyajan mittarit, pieni veripisara vain jompaan kumpaan reunaan liuskan päässä (mustalle alueelle) ja se imaisee ihan itse oman määränsä verta. Vaikea uskoa, ettei osaisi käyttää, veikkaan että liuskoissa on jotain vikaa jos eivät nappaa verta.
http://www.abbottdiabetescare.fi/freestyle/zipWikVideo
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2015, 15:56:02 ip kirjoittanut lobo »
Kirjattu
1 tyypin puppugeneraattori

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 13, 2015, 15:59:06 ip »

Mulla on toi. Silloin kun ne ei nappaa verta, olen vahingossa laittanut käytetyn purkkiin. Sitä ei tahdo millään nähdä niistä. Ne ottaa toooosi pienen verimäärän. Huomaa, että se sivupykälä on se verenimijä, ei pääty.
Kirjattu

dn85

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2015, 19:01:42 ip »

Kyl samalla lailla oon laittan verta sekä vanhaan että uuteen liuskaan ja vain vanha imasee  :o
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #4 : Kesäkuu 13, 2015, 21:50:22 ip »

Sit ne on kyl viallisia. Soita dh.
Kirjattu

dn85

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2015, 11:53:52 ap »

välinejakelussa asiaa funtsattiin ja koemitattiin sekä mun että heidän mittarilla ja testiliuoksella. joko liuskoissa tai mittarissa häikkää, ihan sama, ottivat molemmat talteen ja laittavat reklamaatiota eteenpäin. muilla ei ole kuulemma käynny vastaavaa.
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2015, 12:16:14 ip »

Juu toi on kyl ollu ihan unelma.
Kirjattu

lobo

• Vanha tekijä
« Vastaus #7 : Kesäkuu 15, 2015, 12:48:27 ip »

Joskus tulee viallisia kapistuksia. Onneksi on hyvin tarkka laadunvalvonta, mutta se johtaa juuri tuohon, että ongelman ilmaantuessa on aina sse "kellään muulla ei ole ollut ongelmaa"-tapaus  ::)
Kirjattu
1 tyypin puppugeneraattori

jester

• Veteraani
« Vastaus #8 : Kesäkuu 16, 2015, 02:49:35 ap »

3  vuotta vanha mittari.kaytan vain  varamittarina.    tarkuus  ei   riittavan  hyva.    tulokset  heittelee,  vaihtelee  likaa.  verratessa  parempiin  mittareihin.       saattaa  aiheuttaa 30% virheen  insulinin  annostelussa
Kirjattu

Linkkejä