Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Arkipäivän komiikkaa  (Luettu 56634 kertaa)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Vs: Arkipäivän komiikkaa
« Vastaus #45 : Maaliskuu 28, 2015, 17:23:17 ip »

nostan, arkikomiikka on tarpeellinen luonnonvara  ;)

Hyvä!  :)

Olin pari päivää sitten Tarmon kanssa metsälenkillä ja edessä oli huikean jyrkkä ja vielä huikeamman jäinen alamäki. Siitä ei päässyt mitenkään ohi kiertämällä, joten päätin istua alas ja laskea pyllymäkeä.  ;D

Samalla hetkellä helikopteri lensi yli, kaarteli ja kierteli yläpuolella ja meikä lisäsi vauhtia punaisessa takissaan! Tarmo hyppi innoissaan ympärillä! Oli muuten kivaa!  ;) ;D ;D

Toivottavasti ne eivät kuitenkaan hätääntyneet kopterissaan, ei mulla ollut edes sokerit alhaalla!  :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

dn85

• Vieras
« Vastaus #46 : Maaliskuu 28, 2015, 17:40:01 ip »

Miä syöksyin tässä männäviikolla kissankusisiin lakanoihin. Huomasin kyllä että jotain märkää tossa peitossa on, mutta ajattelin sen olevan vettä koska perheenjäsen oli käynyt suihkussa.

Samana päivänä hetkeä myöhemmin istuin sohvalla ja näytti että keittiön pöydän alla on kissan oksennus. Siispä hanskat käteen ja paperia ja pyyhkimään... oksunvärinen, kuivahtanut kukanlehti. Ihmiskumppanilla oli hiukan hauskaa, kun olin kunnolla varustautunut kukanlehden poimimiseen...  ;D
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #47 : Maaliskuu 28, 2015, 19:17:05 ip »

Joulun jälkeen olen tarjonnut luokkatoverilleni (kaapin kokoinen bodari) piparia  ;D ajattelematta sanojani. Olen kertonut sujuvasti luentosalilliselle ihmisiä, että kyllä multa sujui muslimimiesten opetteminen oikein hyvin vaikka mulla oli housut jalassa  ;D Olen sujuvasti taivastellut tietyn uskontokunnan touhuja, k.o. uskontokunnan edustajalle...

Jostain syystä mulle aina nauretaan  ::)
Kirjattu

Mellinia

• Intoilija
« Vastaus #48 : Kesäkuu 23, 2015, 16:32:15 ip »

Miten voi kahvin keittäminen olla näin vaikeaa.
Tulin lenkiltä kotiin ja mielessä rauhallinen kahvihetki lehden kanssa :) Laitoin keittimeen kahvit ja ajattelin, että tiskaanpa siinä odotellessa. Tiskit tiskattu ja sitten kahville, eikä edes kahvi tuoksunut. Tarkempi tutkiminen osoitti, että töpseli ei ollut seinässä (aamulla asioille lähtiessä vetelin ukkosen pelossa kaikki töpselit irti) Töpseli seinään ja taas odottellessa kastelin takapihan kukat. Sitten lehti käteen ja kahvia nauttimaan......ei taaskaan mitään kuin tyhjä lämmin lasikannu. Jostain syystä vesi oli unohtunut.  :( Virrat pois ja sitten vettä sisään. Odotellessa siivosin eteisestä hiekat. Viimeinkin kahvi oli valmis.  :) Vielä ennen nautinon hetkeä viskasin suodatin pussin roskiin puolihuolimattomasti. No sehän repesi ja märät porot levisi lattialle. Siivosin lattian! :) Nyt on sitten kahvit juotu ja kas kummaa monta pientä hommaa tuli tehtyä siinä sivussa!!!! ;D
Kirjattu
DII vuodesta 1986, Metformiini, Lantus sekä tarvittaessa ateria tabletit.
"Minua ei pitelisi mikään, jos vain pääsisin alkuun."

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Kesäkuu 24, 2015, 10:26:59 ap »

Kiitos Mellinia! Sait hymyn huulille.  :)

Tuo märän suodatinpussin lattialle tai roskiskaappiin mätkähtäminen, niin tuttua mullekin...  ;D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #50 : Kesäkuu 24, 2015, 10:55:37 ap »

Voi Mellinia :) ajattele positiivisesti, lattiasi on pesty kahvilla ja tuoksuu sille hetkisen :) Tuoksun saa autoon laittamalla tyhjän suodatinpussin penkin alle :)
Kirjattu

dn85

• Vieras
« Vastaus #51 : Kesäkuu 24, 2015, 14:01:04 ip »

Miä selitin edellisessä työhaastattelussa vapusta (=juhannuksesta) ja sama setti jatkui viime viikolla töissä. Alko vähän pelottaa suun avaaminen kassalla sen jälkeen kun olin yhdelle asiakkaalle toivottanut hauskaa vappua juhannuksen aaton aattona  ;D  ;D  ;D
Kirjattu

Mellinia

• Intoilija
« Vastaus #52 : Kesäkuu 24, 2015, 23:13:01 ip »

Aattelepa jos olisit toivottanut hyvää joulua :) olisit voinut mainita eihän siihen ole enää kuin puoli vuotta tänään 24.6 :D
Ps. Tosin onhan näitä juhla pyhiä ihan liikaakin, joten jos mulle joku olisi toivottanut hyvää vappua niin olisin varmaan sujuvasti ja mitään ihmettelemättä sanonut: Kiitos samoin ;D
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #53 : Kesäkuu 24, 2015, 23:21:22 ip »

Mä selitin viime vuonna tähän aikaan asiakkaalle miksi meillä ei ole kaikkia paistopistetuotteita, kun meillä hajos pakastin pääsiäisenä..... :o Tarkoitin siis juhannusta. Huomasin virheeni ehkä puoli tuntia myöhässä. ::)
Voi sitä raukkaa kun se on ihmetellyt että onpa hidasta toimintaa kun on melkein kolme kuukautta sitten hajonnut pakastin! ;D

Ja kassalla joutu kyllä koko ajan miettimään että juhannus juhannus juhannus, etten toivottanut hyvää pääsiäistä. En tajua mistä se pääsiäinen tunkee suusta ulos! ;D
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Mellinia

• Intoilija
« Vastaus #54 : Kesäkuu 24, 2015, 23:39:08 ip »

Tuoksun saa autoon laittamalla tyhjän suodatinpussin penkin alle :)
Pitääkö se pussi olla tyhjä ja käyttämätön? ;D :D ;) Kyselee blondi jolle sattuu ja tapahtuu ;)
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #55 : Kesäkuu 24, 2015, 23:41:33 ip »

Tuoksun saa autoon laittamalla tyhjän suodatinpussin penkin alle :)
Pitääkö se pussi olla tyhjä ja käyttämätön? ;D :D ;) Kyselee blondi jolle sattuu ja tapahtuu ;)
Ei hitsi mitä oon kirjoittanut  :D:D

Siis tyhjentyneen kaffepussin tietenkin :D
Kirjattu

Mellinia

• Intoilija
« Vastaus #56 : Kesäkuu 24, 2015, 23:51:32 ip »

Kuule sokeri ;)palanen. Meinasin vielä kysyä, että onko sama minkä penkin alle :D mutta olkoon  ;)  menen nyt nukkumaan..... ;) :D
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #57 : Kesäkuu 24, 2015, 23:53:01 ip »

Kuule sokeri ;)palanen. Meinasin vielä kysyä, että onko sama minkä penkin alle :D mutta olkoon  ;)  menen nyt nukkumaan..... ;) :D
Mulla on pelkääjän paikalla, jos tuoksu rauhottaisi ;)
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #58 : Kesäkuu 25, 2015, 12:35:10 ip »

Meillä on keittiässä astianpesukone ja roskiksen ovi vierekkäin. Olen ihmetelly, mihin on kadonnut mm. eräs leipäveitsi ja joitakin ruokailuvälineitä. Eräänä päivänä mieheni huomasi, että olin heittämässä lasia roskikseen, kun piti laittaa koneeseen.  ;D

Voin vain arvata, mihin mystisesti kadonneet tavarat ovat joutuneet..  ;D
Kirjattu

sokerpalanen

• Vieras
« Vastaus #59 : Kesäkuu 25, 2015, 12:43:04 ip »

Voi ei :D Vähän sama kun hiusharja jääkaapissa...
Kirjattu

Linkkejä