Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417399 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia orgaanisen rikin (MSM) käytöstä?  (Luettu 1914 kertaa)

MaDonnainen

• Vieras
Kokemuksia orgaanisen rikin (MSM) käytöstä?
« : Toukokuu 27, 2014, 20:32:49 ip »

Polvia jomottaa taas niin vietävästi ja välillä on vaikea lähteä liikkeelle, kun kintut ovat niin jäykät!
Lääkäri diagnosoi jo muutamia vuosia sitten tämän vaivani alkavaksi nivelrikoksi. Pahimpina kausina en voinut ottaa askeltakaan, söin särkylääkkeitä, sain kortisoonipiikkejä polveen ja treenausohjeita fyssarilta. Magnesiumia olen syönyt ja ne tuntuvat auttavan jonkin verran, ainakin lihaskramppeihin.
Mutta koska polvioireet alkoivat taas pahentua, päätin hankkia MSM-ravintoainetta. Olen kuullut sen auttavan nivelrikon lisäksi myös allergian, astman ja jopa diabeteksen hoidossa.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä aineesta??? (Muuta kuin että se on pahan makuinen)  :P
Kirjattu
Entinen Madonna
D1-Lantus-Novorapid

Ihminen on kuin taide - aidon tunnistaa säröistä.

rajatapaus

• Jäsen
Vs: Kokemuksia orgaanisen rikin (MSM) käytöstä?
« Vastaus #1 : Toukokuu 27, 2014, 20:42:57 ip »

Olen jo muutaman vuoden käyttänyt msm:ää ja ainakin minua se auttaa. En ole tarvinnut enää muita kipulääkkeitä.

Sekoitan sen kivennäisveteen, jolloin maku ei ole niin paha kun tavalliseen veteen sekoitettuna ja muutenkin se maku paranee ajan kanssa. En tiedä mistä johtuu, ehkä sillä on jotain tekemistä kehon happamuuden / emäksisyyden kanssa.
Kirjattu

MaDonnainen

• Vieras
« Vastaus #2 : Toukokuu 27, 2014, 20:57:14 ip »

Kiitos vastauksesta.

Vaikutus on varmaankin yksilöllinen. Ehkä on testattava se, niin tietää, mikä se on omalla kohdalla.
Kirjattu
Entinen Madonna
D1-Lantus-Novorapid

Ihminen on kuin taide - aidon tunnistaa säröistä.

lomalle

• Vieras
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2014, 14:46:09 ip »

Olikohan MSM myös pillereinä.

Mulla on jauhetta unohtunut purkillinen, pitää varmaan aloittaa uudestaan vaikka onkin pahan makuista.
Olen käyttänyt sitä kipuihini myös hevoslinimentin muodossa, haisee pahalle.

Kirjattu

Linkkejä