Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417086 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun D-yhdistyksen KEVÄTKOKOUS 27.3. klo 17 Kampissa  (Luettu 5763 kertaa)

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1

Sääntömääräinen kevätkokous 27.3. klo 17 Kampin juhlasalissa, Salomonkatu 19. Mukaan jäsenkortti ja henkkari.

Onko tästä ollut ilmoitusta muualla kuin KIDE-lehdessä???? Luentoa ei tietääkseni ole ennen kokousta.

HUOM! Yritin etsiä yhdistyksen sivulta http://www.psdiabetes.fi/ ilmoitusta kokouksesta, mutten löytänyt mitään, eikä täälläkään ole ollut. Huonompi homma yhdistyksen toiminnanjohtajalta, mikäli ei ole ymmärtänyt mainostaa kokousta yhdistyksen jäsenille  :( Pyydän anteeksi, jos olen väärässä ilmoittelun suhteen, mutta netti-ilmoitus yhdistyksen sivulla  kohdassa "Ajankohtaista" tai "Tapahtumat" olisi ollut järkevää. 
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2014, 11:02:01 ap kirjoittanut D1-1978 »
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
Vs: Pääkaupunkiseudun yhd. KEVÄTKOKOUS 27.3. klo 17
« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2014, 11:06:34 ap »

Olet NIIIIN oikeessa D1-1978  :-* Kiitos tästä ilmotuksesta täällä! Itse ainakin olen menossa ja olen aikeessa hieman jopa "avautua" sielä  ;) Eli ihan viihteellisyydenkin vuoksi kannattaa tulla mukaan seurailemaan, miten Don Quijotte taistelee tuuliimyllyjä vastaan  ;D ;)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

emonen

• Lentävä kynä
Vs: Pääkaupunkiseudun D-yhdistyksen KEVÄTKOKOUS 27.3. klo 17 Kampissa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2014, 20:11:40 ip »

Ohi meni, mikä on niin harmi!
Kirjattu
Diabeetikkotytön äiti

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 27, 2014, 21:01:10 ip »

No mun ei sitten tarvinnukaan "avautua" kokouksessa, koska koko juttu jäi pöydälle hallituksen jatkoesitystä varten  ??? Mahtava kokous oli muuten, mutta väkeä ois kyllä voinu olla huomattaasti reilummin (onhan meillä kuitenkin reilusti jäseniä). Erityismaininnan ansaitsee loisttava kokouksen puheenjohtaja, joka piti ohjat tiukasti käsissään ja jakoi puheenvuoroja reilusti, mutta napakasti ajankäyttöä kunnioittaen. Kiitos kovasti, Dixi  ;)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #4 : Huhtikuu 05, 2014, 21:12:38 ip »

Kiinnostusta olisi ollut osallistumiseen. Mutta on ollut toinen aktiviteetti samaan aikaan. Ehkä ensi kerralla sitten mukaan.
Kirjattu

Linkkejä