Kohtauspaikka



Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6763 jäsentä  •  415230 viestiä  •  19782 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi diabeetikko37, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Punttia?  (Luettu 74053 kertaa)

kivitatti

  • Lentävä kynä
  • Viestejä: 8851
Vs: Punttia?
« Vastaus #30 : Syyskuu 04, 2014, 23:35:19 ip »

Me tehtiin koulussa viime talvena paitapuserot. Vetäsin sen päälleni tänään. No eipä enää mahdukaan! :o Ja ihan hyvällä tavalla ei mahu, nimittäin se mistä kirraa ja pahasti, on hiha!! ;D 8) Hauis-ojentaja-olkapäät on vissiin vähän kasvanut tässä kevään ja kesän aikana. Mutta oon mä kyllä treenannutkin! 8)
Ärsyttää kun hyvää paitaa ei voi nyt käyttää, mutta oon ihan mielissään kun en oo aiemmin tajunnut ja nähnyt treenin tuloksia!! ;D
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #31 : Syyskuu 05, 2014, 01:34:51 ap »

^wau! Leikkaa siitä hihat vaan pois ja suurenna tarvittaessa kainaloita? Voit alla pitää vaik mitä, tai ei mitään?
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

kivitatti

  • Lentävä kynä
  • Viestejä: 8851
Vs: Punttia?
« Vastaus #32 : Syyskuu 05, 2014, 09:56:39 ap »

Nooh, emmä taida. :D Jos se mahtuis päälle taas sitten kun saa nää läskit pois tästä päältä. ;D
Mutta katsoin tosiaan niitä talvella otettuja mittoja ja mittailin niitä uusiksi, niin vyötärön ympärys oli ihan sama, mutta olkavarren ympärys oli kasvanut 2cm. Oon vieläkin ihan epäuskoinen. ;D Pitää kattoo muutkin viime talvena otetut mitat ja kirjata kaikki ylös. Puolen vuoden päästä vois ottaa taas uusia mittauksia.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Bebe

  • Veteraani
  • Viestejä: 1404
Vs: Punttia?
« Vastaus #33 : Syyskuu 07, 2014, 12:16:19 ip »

No eipä enää mahdukaan! :o Ja ihan hyvällä tavalla ei mahu, nimittäin se mistä kirraa ja pahasti, on hiha!! ;D

Onpa hyvältä tuntuva uutinen, tommoset fiilikset antaa parhaimmillaan treenissä semmosen tehokkaan voittajan olon! 
Kirjattu
Ei ikinä periksi
***
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

kivitatti

  • Lentävä kynä
  • Viestejä: 8851
Vs: Punttia?
« Vastaus #34 : Syyskuu 15, 2014, 23:13:50 ip »

Sali-jamppoja ja puntti-mimmejä varmaan kiinnostaa Fitness Expon esikarsintaviikonlopun kuvat!
http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/
Mulla oli siellä kaks tuttua, toinen CBB:ssä ja toinen bikinifitnesissä, niin tuli seurattua kisoja aika tarkkaan. :)
Komeita miehiä ja timmejä mimmejä! Tosi hyvän näköisiä kaikki!!
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #35 : Syyskuu 20, 2014, 22:30:00 ip »

Hitsi ku mun puhelin on peestä, enkä saa kunnon katottua noita tatin kuvia, ehkä syssymmällä sitten...  ;D
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #36 : Syyskuu 20, 2014, 22:37:25 ip »

Mutta puntilla tuli käytyä sairastelujaksoni jälkeen! Teki niin hyvää, lyhempi ja hieman kevyempi setti, koska otin aloittelijaystäväni mukaan ja päätin aloittaa varovasti, kun olen juuri antibiootin aloittanut angiinaan. Mieli kiittää! 8 eri liikettä 10-15 / 3-5 x pääpaino selkä- & vatsalihasliikkeissä. Hiilaritankkaus alle, siripirit ja tuoremehua treenin aikana. Kyllä lähti 1h15min!
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #37 : Lokakuu 02, 2014, 03:28:43 ap »

Eilen tuli tehtyä 2h punttis. Selvitin laite - ja liikenimiä, jotta osaan kertoa teillekin mitä tuli tehtyä.
ylätalja eteen (32kg) 10 (=kertaa) x 5 (toistoa)
ylätalja taakse (32kg) 10 x 5
alatalja (35kg) 10 x 5
selkäpenkki (istualtaan laitteella, ojennus taakse 30-35kg) 10x 5
ojentaja punnerrus ylätaljassa (27kg) 10 x 5
selän ojennus penkki 10x 5
penkkipunnerrus ( jalat koukussa penkin päällä 20kg) 10x 5
vatsapenkki (tämän penkin nimeä en tiedä, Sellanen jännä kaareva, yläviistoon asetettu, jossa pakarat lähellä kantapäitä ja keskellä pitkä nousutuki  ::) ) 15x 5
vinot vatsat matolla jalat ja yläkroppa irti matosta, kierrot puollta toiselle 5kg:n pallon kanssa. Yht. 60x /puoli.
Jospa jalkoja treenais perjantaina sitten enemmän 😊
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

kivitatti

  • Lentävä kynä
  • Viestejä: 8851
Vs: Punttia?
« Vastaus #38 : Lokakuu 02, 2014, 08:23:34 ap »

Menikö sarjat ja toistot väärin päin? ;)
Teit varmaan 5x10, eli 5 sarjaa, joissa kussakin 10 toistoa.
Mä teen useimmiten 3x10, eli 10 toistoa, tauko, 10 toistoa, tauko, 10 toistoa.

Mut hyvältä treeniltä vaikuttaa. Vähän sekalaisesti selkää, rintaa, ojentajia ja vatsaa, mutta treenin sisältöhän riippuukin täysin siitä mitä sillä hakee ja montako kertaa viikossa käy ja moniko jakoinen treeni on. :)

Hyvin sä vedät! :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #39 : Lokakuu 02, 2014, 18:13:22 ip »

Kivitatti, Joo meni, en ikinä muista kumminpäin ne menee  ::) eri kerroilla erilaisia Joo.
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #40 : Lokakuu 03, 2014, 02:12:12 ap »

Elikkä tosiaan teen aina vähintään 5 sarjaa joissa kussakin 10 toistoa tai enemmän. En itse ymmärrä jakoisuuksista yms. mitään. Mun miesystävä keksii aina kaikkea kivaa uutta, viimekerta meni jotenkin itse intoilussa, ku oli kauhea raudan kiskomisvimma. Huomenna, tai siis tänään pitää keskittyä jalkoihin ja pakaroihin. Joka kerta tehdään kyllä selkiä ja vatsoja, ku meillä molemmilla on selkäongelmaa ja siksi pidetään vatsa- ja selkälihaksista huolta. Ai hitsi ku tuliki syvät vatsat kipeäksi kaksipäivää tuon treenin jälkeen! Noh sillä se lähtee millä tulikin. Jalkojani en sitten voikkaan painoilla pahemmin rasittaa, kun polvet sanoo nirsknarsk ja vasen kipuilee ja pettää alta. Odotan hoitoon pääsyä sen osalta. Eli kaiketi köykäisempi treeni huomenna tiedossa, aikaakin rajallisemmin käytössä. Näillä mennään!
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

kivitatti

  • Lentävä kynä
  • Viestejä: 8851
Vs: Punttia?
« Vastaus #41 : Lokakuu 03, 2014, 11:52:54 ap »

Ojennukset ja koukistukset ainakin varmaan onnistuu polven pettämisestä huolimatta.
Loitontajat on hyvä pakaraliike. Eli se jossa istutaan ja levitetään jalkoja sivuille.
Yhden jalan kyykky tai askelkyykky ei vaadi paljon painoja, ja on silti tehokas.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #42 : Lokakuu 04, 2014, 00:55:30 ap »

Ojennukset ja koukistukset ainakin varmaan onnistuu polven pettämisestä huolimatta.
Loitontajat on hyvä pakaraliike. Eli se jossa istutaan ja levitetään jalkoja sivuille.
Yhden jalan kyykky tai askelkyykky ei vaadi paljon painoja, ja on silti tehokas.
Kaikkea mä yritän tehdä, välillä meinaa vaan polvi jäädä lukkoon normi kävelyssäkin. Eli olen supervarovainen. Pyrin kuitenkin siihen, että saan treenattua polven ympäröiviä lihaksia, koska ne tukee niveltä ja sitten kun polvi operoidaan, niin toipuminen tapahtuisi nopeammin. Sitten huomaan, että se polvi ärtyy hypyistä, välillä juoksustakin, eli pitää malttaa vähän niissäkin. Polvituet on ensihätään auttanu.
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #43 : Lokakuu 04, 2014, 01:09:02 ap »

Tämän päivän (eiku eilisen) punttis:
alkulämmittely Climbstation- kiipeilyseinällä! Tää on mahtava uusi vekotin mulle, jää ihan koukkuun tohon kiipeilyyn! Sit vasta ku alko käsivarret täristä maltoin tulla pois. Jalkoja lämmittelin vähän lisää crosstrainerilla.
-Jalkaprässi (52kg) 10 x 5
- Reiden lähentäjät (32kg) 10x5 tein tällä laitteella elämänni ekaa kertaa, hyvä vehje!
-Reiden loitontajat (32kg) 10x5 tämäkin ensimmäinen kerta tällä vehkeellä.
- Vatsat David 90 penkissä (onkohan tälle suomenkielistä nimeä?) 10 x 5
- Selän ojennus 10 x 5
- Vinot vatsat 5kg:n painolla seisoma-asennossa puolelta toiselle käännöt. 10x /puoli x 5
Ennen salille menoa ten hiilaritankkauksen tapani mukaan. Mutta jouduin napsimaan melkein koko siripiripötkön, jotta pysyn tolkuissani, vaikka otin tosi rauhallisesti ja pidin taukoja. Päättelin sen johtuvan siitä, että treenasin tänään kropan isojalihaksia --> energiaa kuuluu tehokkaammin ja nopeammin ja tietenkin insuliinia kaiketi erittyi paremmin.
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia

Odd

  • Jäsen
  • Viestejä: 177
Vs: Punttia?
« Vastaus #44 : Lokakuu 06, 2014, 14:41:06 ip »

Käytättekö proteiinilisiä? Mulla paino vaan tippuu, vaikka oon syöny hyvin viimeaikoina.
Kirjattu
D2, BMI= 23,3 januvia
 

Linkkejä








Ehdota vuoden 2018 diabetestekoa!

Julkaistu 08.08.2018 | 14:56