Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun diabetesyhdistyksen jäsenkokous 27.2.  (Luettu 6700 kertaa)

MiniMi

• Lentävä kynä
Pääkaupunkiseudun diabetesyhdistyksen jäsenkokous 27.2.
« : Helmikuu 15, 2014, 13:39:20 ip »

Hei!
27.2. klo 17.00 järjestetään Kampiin palvelukeskuksessa (Salomoninkatu 19) ylimääräinen jäsenkokous, jossa valitaan PSDYn hallitukseen puuttuva jäsen. Nyt on oiva tilaiuus päästä itse vaikuttamaan yhdistyksen - ja tämän kautta diabetesliiton toimintaan, joko asettumalla itse ehdolle hallitusjäseneksi tai äänestämällä itselleen tuttua ja luotettavaa uutta hallitusjäsentä ;)

Pyydän ylläpidota anteeksi mahdollisesti väärään osioon viestin laittamista , mutta mielestäni viesti sopi parhaiten tänne. Sen saa toki mieluusti siirtää johonkin toiseen keskstelualueeseen, mikäli DLT kokee sen tänne sopimattomaksi  :)

ps. yhdistystoiminta voi olla todella hauskaa ja palkitsevaa (toki haastavaakin). Välillä olo on kuin pikkusella muskettisoturilla  ;) 8)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

MiniMi

• Lentävä kynä
Vs: Pääkaupunkiseudun diabetesyhdistyksen jäsenkokous 27.2.
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2014, 14:52:05 ip »

Eikö tämä asia herätä kenessäkään palstalaisessa minkäänlaisia tunteita :o ?? Mun mielestä on ihan turha sitten valittaa huonosta kohtelusta tai siitä, että "kukaan ei tee mitään jotta me diabeetikot saatais...." tai "jotain pitäis tehdä toisin sen ja sen suhteen", jos itse istuu passiivisena ja valittaa  >:( MITÄÄN ei tapahdu, ellet JUURI SINÄ osota hitustakaan aktiivisuutta. Ok, jos kaikki on mielestäsi honky doory ja  olet tosi tyytyväinen tilanteeseesi, niin eipä siinä sitten mitään..... Minulla henkilökohtasesti ON asiat hyvin, mutta toivon että muutkin diabeetikot saavat tuntea olonsa turvatuksi ja saavat oikeuenmuksen kohtelun ja siksi olen valinnut toisen, aktiivisemman tien. Muistakaa, että se joka ei osallistu, ei VOI voittaa!
Ja tämä muuten koskee ihan jokikistä diabetesyhdistystä Suomessa! Osallistukaa ja olkaa akiivisia omissa yhdistyksissänne, niin asiat etenevät paremmin haluamallanne tavalla  :)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #2 : Helmikuu 25, 2014, 15:53:10 ip »

Koskee koskee, ihan henkilökohtaisesti koskee, tiedät mikä ;).

Menkäähän valitsemaan uusi hallituksenjäsen, ei ole todellakaan paljoa vaadittu. MiniMi on oiva ehdokas jos ette muita tiedä :).
Kirjattu

Cane

• Vanha tekijä
  • T1 D '90
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2014, 15:13:59 ip »

Olen tulossa ja käytän ääntäni.

Vi ses i morgon!
Kirjattu
Animas Vibe + Dexcom Platinum G4, metformiini & levotyroksiininatrium + Neurobion Forte

Philomela

• Vanha tekijä
« Vastaus #4 : Helmikuu 26, 2014, 23:02:23 ip »

Jäsen olen, mutta olen valitettavasti töissä klo 19 asti. 
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #5 : Maaliskuu 01, 2014, 20:30:04 ip »

Minä sain tämän viestin silmien eteen nyt kun on 1.3.2014 klo 20.27. Huti tuli kuten vanha ukko sanoi. :)

Olen joskus keskustellut jonkun PSD-hallituksen ihmisen kanssa hallitustyöskentelystä, mutta se on jäänyt sitten siihen. Koen, että elämä tällä hetkellä vie suunnilleen toimintatarmon kokonaan.
Kirjattu

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59