Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6960 jäsentä  •  418009 viestiä  •  19984 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi milkavainamo, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 17416 kertaa)

Viljo

• Lentävä kynä
Vs: Facebook
« Vastaus #105 : Tammikuu 28, 2014, 11:33:13 ap »

Minä tarkoitin internetselain ohjelman Webmaila johon kirjaudutaan sähköposti palvelimelle omalla sähköposti osoitteella ja salasanalla.
Viljo
Kirjattu
D1 vuodesta 1965 ja monia liitännäis sairauksia.

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #106 : Tammikuu 28, 2014, 11:45:29 ap »

Minä tarkoitin internetselain ohjelman Webmaila johon kirjaudutaan sähköposti palvelimelle omalla sähköposti osoitteella ja salasanalla.

Siinä tapauksessa suosittelen hakukoneen (kenties esimerkiksi DuckDuckGo.com vastaa tässä paremmin tarpeitasi kuin gooooogle...) käyttöä. Hakuargumenteiksi voit kirjoittaa tuon käyttämäsi Webmailin tunnistetiedot ja lisätä sitten vaikkapa taikasanan 'profilointi' tai muuta vastaavaa...

Muuan kurkistamisen arvoinen webmail on nimeltään gmx.com
Jos haluat suojautua webmail-palvelijasi mahdollisen vaihtamisen aiheuttamilta hankaluuksilta, niin voit myös pyrkiä Internet-käyttäjät ikuisesti-yhdistyksen jäseneksi ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2014, 11:54:56 ap kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #107 : Tammikuu 28, 2014, 22:57:13 ip »

Miksiköhän tuosta naamakirjasta on tullut täällä(kin) näin iso haloo... Enkä nyt tarkoita ketjun aloittajaa, vaan tätä yleistä ilmapiiriä meitä naamakirjassakin olevia kohtaan... Ei mua ainakaan tän "lynkkaus"ilmapiirin takia tänne paljoa enää nykyään kiinnosta kirjoittaa.
Ja tiedän taas jo valmiiksi kuinka jotkut nimimerkit tulevat tähän taas puuttumaan, saaden aikaiseksi vain itselleni pahan mielen.

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, ehkä olen vain tyhmä ja laiska, mutta itselleni on helpompi (varsinkin puhelimella) tuota käyttää facebookkia kuin tätä kp:tä. Ja itseni esimerkiksi ottaen, mun tilanne junnaa niin paikoillaan (elän edelleen niissä kahden viikon sykleissä kuukautiskierron mukaan) etten jaksa samoja tekstejä kirjoittaa aina taas uudelleen.

Mä annan kaikkien kukkien kukkia, ihan omassa tahdissaan. Toisethan kukkii useasti ja toiset vain kerran vuodessa.  :)
Kirjattu

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #108 : Helmikuu 04, 2014, 06:51:13 ap »

Miksiköhän tuosta naamakirjasta on tullut täällä(kin) näin iso haloo...

Olisikohan niin, että toiset vain seuraavat yleistä trendiä?  8)
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #109 : Helmikuu 06, 2014, 10:12:27 ap »

Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #110 : Helmikuu 06, 2014, 11:08:59 ap »

Kasvava trendi on, että Facebookissa ei ole enää muita kuin meitä mummoja!
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #111 : Helmikuu 06, 2014, 11:52:12 ap »

Mun mielestä Facebookiin mahtuu kaikki nuorisosta mummoihin. Kaverit voi ryhmitellä facessa niin että esim sukulaiset on yksi ryhmä ja lähimmät kaverit toinen ryhmä ja tuttavat kolmas ryhmä. Sitten niitä juttuja mitä sinne faceen laittaa voi laittaa näkymään vain osalle. Esim niin että ryyppyreissukuvat ja -päivitykset näkyy vain kavereille, ja sukujuhlakuvat sukulaisille.

Itse käytän tätä ryhmittelyä niin että työkaverit, koulukaverit, puolitutut ja kaukaisemmat sukulaiset ei näe kaikkea, esim talonrakennusjuttuja ja muita henkilökohtaisia asioita, jotka ei mun mielestä kuulu niille.

Sit siellä on jotain "velvollisuuskavereita", joista ei yhtään välitä, mutta jotka on velvollisuudentunnosta hyväksytty kavereiksi, niin ne on "rajoitettu" listalla ja näkee vain julkiseksi laittamani asiat, eli käytännössä ei mitään.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Linkkejä

Puolustusvoimat ei muuta päätöstään diabetesta sairastavien varusmiespalveluksesta

Puolustusvoimat vahvisti tänään päätöksensä, että diabetesta sairastavat vapautetaan palveluksesta rauhan aikana. Käytännössä päätös hautaa monen nuoren diabeetikon toiveet asevelvollisuuden suorittamisesta.

Julkaistu 07.02.2020 | 13:29