Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6882 jäsentä  •  416777 viestiä  •  19914 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi d1hemuli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Öökköliikkujan motivaattorit?  (Luettu 40459 kertaa)

Kide

• Veteraani
Vs: Öökköliikkujan motivaattorit?
« Vastaus #75 : Lokakuu 23, 2014, 21:17:05 ip »

Vähän yli viikko mennyt täysin ilman varsinaista kuntoliikuntaa. En uskalla tuon kantapään kanssa lenkille. Myös inf. rokotus toi oloa, että lenkkeily tms. kuntoilu ei tuntunut viisaalta ratkaisulta. Jotain pientä kotona, mutta siinä kaikki.  :-\

Huomenna jumppaan notkeana kuin norsunpoikanen.  ::) Ilman tuota ryhmää liikkeelle lähtö siirtyisi varmaan viikkokausia.
Kirjattu
♀, labiili D1 vuodesta 77,
09/2012 alkaen Paradigm Veo, jossa ensin Humalog, 29.6.2013 alkaen NovoRapid
5.6.2019 alkaen 640G, Guardian™ Link 3 -lähetin ja Guardian Sensor(3)
Matala-annoksinen naltreksoni (LDN) 04/2014, jolla S-Insu-Ab  pudonnut 56 % -> 12 %

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #76 : Lokakuu 23, 2014, 21:20:29 ip »

Eläköön ryhmät!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Jalari

• Vanha tekijä
« Vastaus #77 : Joulukuu 05, 2014, 21:46:14 ip »

Mulla on sellainen filosofia, että jos ei halua liikkua, niin sinun oma elämäsi suostuu siihen. Se "sanoo", että hyvä on. Tarpeeksi kun nautit liikkumattomuudesta, niin elämä hoitaa että olet lopulta iikuntakyvytön. Elämä sanoo sinulle, että enkö palvelekin sinua hyvin, nyt olet niin sairas ja ylipainoinen, ettet voi liikkua yhtään – olet varmaan todella tyytyväinen!  :)

Sitten ihan vastaavasti toisinpäin. Harrastaen liikuntaa, elämä taas suostuu siihen, ja koittaa palvella sinua mahdollisimman hyvin – kehittää verenkiertoasi ja lihaksiasi, keuhkojasi ja yleistä kuntoa ja virkeyttä ylöspäin, jotta saisi palveltua sinua ja saisi sinut taas tyytyväiseksi.

Näin se kuulkaa menee!  :)
Kirjattu

Kide

• Veteraani
« Vastaus #78 : Heinäkuu 23, 2015, 17:46:05 ip »

Täällä ei muita "öökköjä" taida olla kuin minä, mutta kerronpa kuitenkin kuulumisia. Jälleen nousen (ainakin yritän) pohjalta. Kilpparitulehdus keskeytti kevään viikottaisen ryhmäjumpan ja suht säännöllisen pikkulenkkeilyn. Nollatasolta olen pyristellyt pois käymällä 20 min rauhallisia kävelyitä pikkuhiljaa vauhtia lisäten.

Eilen oli eka tapaaminen kaupungin tarjoman kunto-ohjaajan kanssa.  ;D Mainio kohtaaminen ja varsin asiansa ymmärtävältä tämä heppu tuntui. Solmittiin kanssaan vuoden sopimus tavoitteena saada minut parempaan kuntoon. Jos ei tällä onnistu, niin ei sitten millään!  :) Projekti on nimenomaan "heille, joiden kunto on päässyt repsahtamaan".

En edes muista, kuinka mones kerta tämä on, kun jonkun sairauden aiheuttaman takapakin ja romahduksen jälkeen alan yrittää ylös. Into pinkeänä, mutta maltilla. Alkuun noin vartti päivässä lihastreeniä kotona ja pikkulenkit päälle. Siinä alun eväät.  :)
Kirjattu
Matala-annoksinen naltreksoni (LDN) 04/2014, jolla S-Insu-Ab  pudonnut 56 % -> 12 %

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #79 : Heinäkuu 26, 2015, 07:33:22 ap »

Kyllää mä oon aika öökkö :( Kunto on rapistunut, paino taas noussut ja sitä rataa. Töistä kun tulee, niin mitään jaksa, paitsi perjantai-iltana ja lauantai-aamuna, SIIVOSIN!!! Pitäis vaan jatkaa vielä :P Siskoni pyysi salille, pitää sinne ajaa ens viikolla, siis sen kotikulmille, kun muuten en saa mentyä. Kaveria viitti taas kiusata, sen vuoro pyytää, tietää kyllä, että mä lähden.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Kide

• Veteraani
« Vastaus #80 : Heinäkuu 26, 2015, 21:54:14 ip »

Kyllä toisen ihmisen tuki on tärkeä pointti!

Tarpeeksi maltillinen ja siksi saavutettava tavoite on mielestäni yksi tärkeä motivaattori. Oma tavoitteeni on tehdä kaksi sarjaa kolmea eri liikettä (samalle lihasryhmälle) päivässä. Seuraavana päivänä toinen lihasryhmä. Jos jaksamista on, niin molempina päivinä myös 3 liikettä keskivartalolle. Ja jos tuon teen, niin sitten jo saan itseltäni kiitosta.  :) Syyttämällä en ole saanut itseäni liikkeelle, jospa riittävän pieni tavoite ja kiitos siitä tuottaisi parempaa tulosta.

Yhtä aikaa en voi tavoitella sekä kestävyyttä että lihasten elpymistä, joten toiseen panostan ensin. Näillä resursseilla on pakko aloittaa tosi iisisti, mutta säännöllisesti. Tämän uskon olevan itselleni taikasana. Siis joka päivä vähän. Eilen oli lepopäivä, koska oli alkuviikon tekemisistä huono olo, mutta malttia mukaan, niin jospa tämä tästä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2015, 21:56:48 ip kirjoittanut Kide »
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille kurssi- ja koulutussihteeriksi

Julkaistu 22.07.2019 | 09:00