Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417081 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 189345 kertaa)

popkornilla

• Matkailija
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #735 : Maaliskuu 08, 2016, 16:29:06 ip »

Tänään juoksin kiihtyvän lenkin 45 minuuttia, jonka jälkeen loppuhölkkäsin 15 minuuttia.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #736 : Maaliskuu 08, 2016, 21:26:48 ip »

Mää pidin tänään lepopäivän liikunnasta eli kävin vain kerran juokulenkillä ja vedin yhden hiihtokoulun = lepopäivä ja siltä todella tuntuu, ettei ole liikkunut yhtään. Huomenna paluu ruotuun...
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #737 : Maaliskuu 09, 2016, 00:03:03 ap »

Kevyt viikko menossa.
Eilen 1,5h sisäpyöräilyä.
Tänään kävin salilla super-pappojen kans. ;D
Huomenna liikkuvuusharjoittelua. Ehkä käyn pienen lenkin heittää, kun on niin upea sää.
Torstaina sali.
Perjantaina pyöräily tai lenkki.
Lauantaina tai sunnuntaina sali. Jompikumpi on lepopäivä. Ehkä sunnuntai, kun silloin ei oi töitäkään, niin pitäis ihan kunnon rötväilypäivän ja keskittyisi tekemään käsitöitä ja lorvailemaan oikein olan takaa.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #738 : Maaliskuu 11, 2016, 01:06:41 ap »

Fail. Eilen ja tänään en oo tehny mitään. Eilen väsytti ihan Kamalan paljon, joten koin järkevämmäksi nukkua. Tänään taas en yksinkertaisesti ehtinyt.
No, huomenna salille. Onneksi on kevyt viikko, niin ei haittaa mitään vaikka piti kaks välipäivää.

Huomenna sali.
Lauantaina aerobinen.
Sunnuntaina aerobinen/sali JA liikkuvuusharjoittelua. (hyvitys ylimääräisestä huilipäivästä)
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #739 : Maaliskuu 11, 2016, 09:33:09 ap »

Mulla oli eilen lepopäivä. Aamupäivällä kävin tosin 2,5 h hiihtämässä, mutta loppupäivänä en liikkunut, ni eikö se oo lepopäivä silloin? Tuli vähän hiihdosta polvi kipeäksi, ni aattelin, että vähän lepoa.
Kirjattu

Robert

• Aloittelija
« Vastaus #740 : Maaliskuu 11, 2016, 15:33:28 ip »

Normaali viikko-ohjelma:
Ma: uinti 2 km, kävely 1 h
Ti: kävely 1 h, lentopallo 1,5 h
Ke: kuntosali 1,5 h, kävely 1 h
To: kävely 1 h ja/uinti 2 km
Pe: kuntosali 1 h ja/tai lentopallo 1,5 h
La: kävely 1 h
Su: kuntosali 1,5 h.
Kesällä kävelyn tilalla pyöräilyä ja metsätöitä.
Näillä yritetään pitää kuntoa yllä. Ja onnistunee niin kauan, kunnes tulee liikkumista estäviä sairauksia. Toivottavasti ei muutamaan vuoteen, mutta koskaan ei tiedä.
Viikonloppuja kaikille :).
Kirjattu

Miika

• Intoilija
« Vastaus #741 : Maaliskuu 13, 2016, 23:21:28 ip »

Työmatkalla Espanjassa ja jotain oli vapaaviikonloppuna tehtävä.
Fiksua se ei varmaan ollut mutta tulipahan tehtyä.
Lauantaina 2 juoksulenkkiä yhteensä 24,5km ja sunnuntaina 2 lenkkiä ja yhteensä 25,5km, eli sen 50km tuli juostua.
Jalat on kipeät joo ja varmaan koko loppuviikon.
Viikolla ei mitään ehdi taas urheilemaan, niin menee palautuessa.

Juoksua kun on tullut sen verran vähän tehtyä niin ei ne jalat oikein vähällä pääse. Pyöräily vaan ei ilman välineitä ole vaihtoehtona.
Kotosalla sitten ensi viikonloppuna pääsee taas pyörän päälle. Se on paljon helpompaa koiville (tällä elopainolla varsinkin. Ruipelona olis helpompi juosta).
Kirjattu
D1 muistaakseni vuodesta 1983
Pumppu noin vuodesta 1993
Paradigm VEO sensoroinnilla 2012 alusta
640G sensoroinnilla 2016 ->

teemuki

• Aloittelija
« Vastaus #742 : Maaliskuu 17, 2016, 14:11:23 ip »

Tänään kaivoin maantiepyörän tallista ja kävin avaamassa kauden reilun tunnin rykäisyllä. Joku peijoonin tallitonttu oli varmaan talven aikana tervannut laakerit kun ei se fillari mennyt mihinkään, vaikka kuskista otettiin kyllä kaikki tehot ulos :)
Illalla juoksemaan vielä vähän vetoja.
Kirjattu
D1 2014, Lantus ja Apidra

Bebe

• Veteraani
« Vastaus #743 : Maaliskuu 17, 2016, 18:14:44 ip »

Sauvakävelyä 45 min aamusella ennen töihin lähtöä. Ennen pidin sitä pölvästimäisenä, nyt enää en. Olen sauvonut muutaman viikon, se on tehokasta ja kokolailla eri sorttista kuin kävely.

Kirjattu
Ei ikinä periksi
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

teemuki

• Aloittelija
« Vastaus #744 : Maaliskuu 19, 2016, 14:19:29 ip »

Tänään oli viitosen testijuoksu. Ei mennyt sokerinhallinta ihan nappiin, kun alkuverryttelyn jälkeen, viisi minuuttia ennen starttia oltiin 2.8 hypolla. No, geeli ja suklaapatukka naamaan (noin 40ghh) ja eikun lähtöviivalle. Lopputulema olikin sitten kuitenkin varsin mukava, henkilökohtainen ennätys ajalla 20:46.
Kirjattu
D1 2014, Lantus ja Apidra

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #745 : Maaliskuu 20, 2016, 01:19:12 ap »

Tuskin yllättää ketään että tänään (eilen) kävin tekee mave-treenin salilla.
Kirjattu

kaunokainen

• Vieras
« Vastaus #746 : Maaliskuu 20, 2016, 07:47:36 ap »

Minulla on tosi suuri ongelma liikkumisen kanssa. Viimeksi olen ollut lenkillä (kävelyä 4 km erottäin rauhalliseen tahtiin)  viime heinäkuussa. Tuolla matkalla alkoi lasiaisverenvuoto oikeaan silmään. Kun pääsin kotiin, en nähnyt silmällä ollenkaan. Nyt yritän välttää kaikkea ponnistelua, en lattialta ota pudonneita tavaroita muuten kuin rikkaharjalla ja lapiolla. En nostele maitotölkkiä raskaampaa. Pari viikkoa sitten alkoi taas vuoto. Meni molemmat silmät sumeiksi. Lääkärin mukaan ei voida laseroida ja siitäkin "avastin injektiosta ei ole mitään hyötyä." Olen enemmän kuin pulassa. Onko kenelläkään teistä tällaista ongelmaa ja miten olette selviytyneet eteenpäin ja onko verenvuoto saatu taltutettua. Molemmista  silmistä on lasiainen poistettu. Pienikin vuoto aiheuttaa sen, että sydän alkaa hakata pelosta ja ahdistun ihan suunnattomasti.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #747 : Maaliskuu 20, 2016, 10:18:17 ap »

Minulla on tosi suuri ongelma liikkumisen kanssa. Viimeksi olen ollut lenkillä (kävelyä 4 km erottäin rauhalliseen tahtiin)  viime heinäkuussa. Tuolla matkalla alkoi lasiaisverenvuoto oikeaan silmään. Kun pääsin kotiin, en nähnyt silmällä ollenkaan. Nyt yritän välttää kaikkea ponnistelua, en lattialta ota pudonneita tavaroita muuten kuin rikkaharjalla ja lapiolla. En nostele maitotölkkiä raskaampaa. Pari viikkoa sitten alkoi taas vuoto. Meni molemmat silmät sumeiksi. Lääkärin mukaan ei voida laseroida ja siitäkin "avastin injektiosta ei ole mitään hyötyä." Olen enemmän kuin pulassa. Onko kenelläkään teistä tällaista ongelmaa ja miten olette selviytyneet eteenpäin ja onko verenvuoto saatu taltutettua. Molemmista  silmistä on lasiainen poistettu. Pienikin vuoto aiheuttaa sen, että sydän alkaa hakata pelosta ja ahdistun ihan suunnattomasti.

Mulla on ollut lasiaisverenvuoto ja toinen poistettu. Mulle on sanottu, että liikkuminen ei vaikuta siihen mitenkään eikä liikkumattomuudella voi ehkäistä, joten juoksen näitä maratoneja yms. Ihan kaikkea en uskalla tehdä, kuten hakata täysillä polttopuita, kun se tuntuu jotenkin silmänpohjassa asti ja eräoppaana mun kyllä pitäis sitä toisinaan tehdä, mutta yritän tehdä niin, että minä sahaan ja muut hakkaa. Olen kyllä käyttänyt luontaistuotteita, karnosin-silmätippoja ja Arnica montanaa, joiden uskon auttaneen.
Kirjattu

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #748 : Maaliskuu 20, 2016, 22:24:07 ip »

Eilen käytiin kiipeilemässä ja ensinnä loppu kämmenistä nahka. Talvella telomani ranne kesti hyvin, se oli pitkään aika arka. Taidan olla sen verta nössykkä et rupean ajan fillarirossia rannesuojien kanssa.
Kirjattu

RisaWee

• Vieras
« Vastaus #749 : Maaliskuu 25, 2016, 21:48:53 ip »

Punttiksella viikon tauon jälkeen,
rapiasti vatsoja  ynnä passelisti ojentajaa
ja koukistajaa. Hippusen oli kyllä tukkosta touhua.
Kirjattu
Nyt ei hätäillä.

Linkkejä