Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416932 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 186667 kertaa)

Jalari

• Vanha tekijä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #690 : Tammikuu 03, 2016, 00:53:21 ap »

Tuli tänään hölkättyä puolivahingossa pitempään kuin ennen, 11,2 km. Lähtiess' oli sokerit aika matalalla 5.1 johon banaani ja muki jukurttia. Palattua oli sokerit 3,9, eli eika tarkalle meni… Mutta liekö optimeista sokereista johtuvaa, kun meno maitti ja jalka nousi.  :) Inskapumpussa oli 3h + 1,5h lenkki 0,225 yksikköä tunnissa normaalin 0,9 yksikön sijaan. Sais vissiin pienentää vieläkin, kun tuppaa laskeman sokereita tankkaamisesta huolimatta.
Kirjattu

kmm76

• Vieras
« Vastaus #691 : Tammikuu 03, 2016, 01:04:52 ap »

Kävely Teiden huippulle. Ja mikä mukavinta, että sokerit toimivat suht. Ennalta arvattavasti noissa korkeuksissa. Onko muuten kellään kokemuksia esim. Kilimanjarosta tms. Kuinka paljon tuo korkeus vaikuttaa sokereihin?

Lähetetty minun SM-T700 laitteesta Tapatalkilla

Kirjattu

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #692 : Tammikuu 03, 2016, 22:57:24 ip »

Kävin iltasella juoksemassa tossa ihan vieressä olevan pikku järven/lammen ympäri. Oisko reilu kilometri. Välillä tosin kävelin kun ei oo vissiin keuhkot tottunu tohon pakkasilmaan ja on kuntokin vähän romahtanu täs syksyn aikana. Köykäsemmin meni mitä oletin, huomenna uudestaan jos ei polvet tai nilkka kipeydy. Ei ollu kovin pehmeän oloista tommonen jäinen soratie.

Aktiivisuusranneke on vähän ruvennu houkuttaan, vois olla kiva jotain käppyröitä seurata. Vähän arveluttaa osaako semmosta pitää.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #693 : Tammikuu 18, 2016, 21:00:36 ip »

Aktiivisuusranneke on vähän ruvennu houkuttaan, vois olla kiva jotain käppyröitä seurata. Vähän arveluttaa osaako semmosta pitää.
Mulla on, ja siinähän se menee ranteessa ja toimittaa rannekellon virkaa. Kerran pari viikkoon käyttää laturissa samalla kun kattoo telkkaria tms epäaktiivista.

Tänään tehtiin uusia enkkareita salilla Pt:n kanssa!! 8)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #694 : Tammikuu 19, 2016, 11:59:02 ap »

Ajoin hissillä alas, autoon. Takaisin hissillä ylös ja päivän liikunta onkin siinä.
Voisi ajaa hissillä vaikka useammin!
Kirjattu

teemuki

• Aloittelija
« Vastaus #695 : Tammikuu 19, 2016, 13:48:44 ip »

1,5h umpihankihiihtoa vastatervatuilla antiikkisuksilla. Matkaa ei taittunut kuin 8 km, mutta näin kuntoilijana sillä matkalla niin väliä olekaan, kunhan hiki lentää. Sokerit pääsi livahtamaan kolmen vartin kääntöpaikan kohdalla lukemaan 2.2 - olo oli melko ok kuitenkin. Kaakaota ja rusinarasia naamaan ja kotiinpäin.
Kirjattu
D1 2014, Lantus ja Apidra

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #696 : Tammikuu 23, 2016, 19:42:24 ip »

Hehee, otin ilon irti lumesta & treenailin vähän käsilläseisonnasta siltaan pudottautumista (siis selälleen ja jaloilla vastaan). Kummasti päälle helpompaa heitellä noita pehmeää lunta alla kuin kovalla lattialla ;) Itse treeneissä (sisällä, kova lattia alla) ei tuohon vaan vääntäytynyt, piti ottaa ns. helpompi tie eli päälläseisonnasta sama juttu.

10v oli samaan aikaan pulkkamäessä ja koiruus & 13v reuhasivat siinä sivussa (koiruus hyökkäili meidän kummankin kimppuun aina kun painuttiin maihin, se olikin aivan villinä tuosta harrasteesta. Varoa kyllä piti kun koira ei oikein tykkää kun vetäiseen kärrynpyöriä tai seisoo käsillään, sillä on iso tarve tulla palauttamaan jalat maihin. Aina.

Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Miika

• Intoilija
« Vastaus #697 : Tammikuu 24, 2016, 20:01:51 ip »

Tänään 15km juoksua ja eilen 13km. Jotain sitä täytyy vapaapäiville keksiä. Paikkakunta on Torrelavega pohjois-espanjassa, jossa olen työmatkalla.

Keli oli vähän leppoisampi kuin kotosuomessa. Eilen oli 18 astetta lämmintä ja tänään 22 astetta.

Yllättävän hyvin kulki, vaikka ei ole tullut juostua taas vähään aikaan. Tosin tahti oli kuntoon nähden vähän liian kova ja paremmin jaksaisi jos olisi juotavaa mukana.
Kirjattu
D1 muistaakseni vuodesta 1983
Pumppu noin vuodesta 1993
Paradigm VEO sensoroinnilla 2012 alusta
640G sensoroinnilla 2016 ->

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #698 : Tammikuu 24, 2016, 21:12:39 ip »

Dyyneillä liukumäessä. Hypoille män.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #699 : Tammikuu 25, 2016, 11:04:05 ap »

Paikkakunta on Torrelavega pohjois-espanjassa, jossa olen työmatkalla.
Keli oli vähän leppoisampi kuin kotosuomessa. Eilen oli 18 astetta lämmintä ja tänään 22 astetta.
Ihana työ kun pääsee firman piikkiin ulkomaille!
Vaikka siellä ei montaa päivää olisikaan, ja tekisi täyttä työpäivää, niin silti saa nauttia edes vähän auringosta ja lämmöstä ja ladata akkuja. :)
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #700 : Tammikuu 25, 2016, 23:41:14 ip »

Never miss a monday! ;D

Maanantaina sali. Tein hauikset, ojentajat ja vatsat.
Tiistaina aerobinen. Käyn tekee oman kevyen spinningin.
Keskiviikkona sali. Pt:n kanssa jalat ja rinta.
Torstaina pitkä kevyt aerobinen. TAI tunnin aerobinen ja toiminnallista liikkuvuusharjoittelua (eli toilia :D).
Perjantaina sali. Selkä, olkapäät.
Lauantaina huilipäivä tai toilia. Riippuu teenkö toilia torstaina.
Sunnuntaina kuntopotkunyrkkeilyä siskon kanssa kokeilemaan.

Mitenniin suunnittelen aina kaiken valmiiksi? ;D
Tämäkin on niin helppoa kun kirjoitan kalenteriin valmiiksi että minä päivänä teen mitäkin ja moneltako, niin ei tartte arpoa että huvittaiskohan tänään käydä lenkillä vai nostaa rautaa.
Tuo sunnuntain potkunyrkkeily on ihan ylimääräinen. Oisin tehny sen tämänpäiväisen salitreenin tilalla, mutta kun mulla on niin monena viikkona jo ollut jotakin muuta ton hauis-ojentaja-vatsat-treenin tilalla, että tuntuu etten ees muista koska oon viimeksi tehny sitä.
Ja kun oon ihan sysipaska penkkaamaan, niin pitää nyt keskittyä tekeen nuo ojentajat kunnolla ja tehä dippejä/ojentajapunnerruksia vaikka joka salitreenin yhteydessä. Ojentajat on niin isossa roolissa penkkiä tehessä.
Kirjattu

popkornilla

• Matkailija
« Vastaus #701 : Tammikuu 30, 2016, 17:00:46 ip »

1h 45 min hölkkää pitkästä aikaa <3
Kirjattu

Miika

• Intoilija
« Vastaus #702 : Helmikuu 06, 2016, 15:20:28 ip »

Viikonloppuna pääsee valoisan aikaan liikkumaan niin voi mennä vähän pidempään. 57 km/ 2h 40 min pyöräilyä. Vastatuuli ja paikoittainen heikohko auraus hidastivat vähän.
Kirjattu
D1 muistaakseni vuodesta 1983
Pumppu noin vuodesta 1993
Paradigm VEO sensoroinnilla 2012 alusta
640G sensoroinnilla 2016 ->

mummukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #703 : Helmikuu 06, 2016, 15:50:34 ip »

Minun haave on jos ostais lumikengät olen muutama vuosi sitten kuntoutuksessa kävellyt silloin oli kivaa  :) täällä kun on lunta.
Kai sitä vois ehkä tällainenkin 60 ja kuoleman välillä aloittaa harrastamaan   ;)
Vai pitäiskö tyytyä kävelemään pitkin teitä niin kun tähänkin asti ?
Kirjattu

peeve

• Lentävä kynä
  • DM1 ja muuta mukavaa. 640G 2/16 ->
« Vastaus #704 : Helmikuu 06, 2016, 15:54:55 ip »

Minun haave on jos ostais lumikengät olen muutama vuosi sitten kuntoutuksessa kävellyt silloin oli kivaa  :) täällä kun on lunta.
Kai sitä vois ehkä tällainenkin 60 ja kuoleman välillä aloittaa harrastamaan   ;)
Vai pitäiskö tyytyä kävelemään pitkin teitä niin kun tähänkin asti ?
Mä kattelin just liukulumikenkiä.
Kirjattu
Kävelevä katastrofi ;)

Linkkejä