Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6916 jäsentä  •  417191 viestiä  •  19934 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Lucas56, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 191280 kertaa)

kivitatti

• Lentävä kynä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #645 : Heinäkuu 21, 2015, 22:38:43 ip »

Tänään ei pitänyt olla mitään kovin kummoista liikuntaa, kaupungilla pyörimistä, mutta kas vain, käveltiin semmonen 10km ja siitä 3km ylämäkeen, josta melkein kilometri pelkkiä saakelin rappusia!! :o
Jumankauta siinä oli kuolla, kun +37°C paahteessa ilman tuulen virettäkään kipusi niitä halavatun portaita ylös ja unohti vesipullon hotelliin! Olin ihan litimärkä hiestä ja tulipunainen, kun pääsin ylös. Pysähdyin matkalla varmaan viis kertaa, kun ei vaan enää noussut jalka.
Kaikkeen sitä lähtee. ;D

Että ei oo ainakaan jalkatreeni ensimmäisenä ohjelmassa kun salille pääsen! :D
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #646 : Heinäkuu 28, 2015, 22:40:59 ip »

Tänään kävin ajaan ensin rossia ja sitten juoksutin vanhempaa poikaa urheilukentällä.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #647 : Heinäkuu 28, 2015, 22:54:55 ip »

No nyt oli sitten se jalkatreeni! :)
Perjantai: selkä-olkapäät
Lauantai: hauis-ojentajat
Sunnuntai: rinta-vatsat
Maanantai: lepo
Tiistai: jalat
Olikin kyllä hyvä treeni! Mutta nyt mä kyllä jaan jalat kahteen. Ei tuu mittään ku menee kaks tuntia ja tekee kuolemaa treenin jälkeen!
Jos teen käsissäkin hauiksille kolmea liikettä, ojentajille kolmea liikettä ja olkapäille jopa viittä liikettä, niin minkä ihmeen takia en jaa jalkoja etureisi-takareisi-pohje-pakara ja tee kaikille erikseen ne kolme liikettä, niinkuin teen käsille? Jaloissa on kuitenkin isommat lihakset kuin käsissä, niin eikö ne tarttis enemmän liikkeitä? Ja nyt kun oon tehnyt jalat yhdellä kertaa kokonaan, niin aina jää sellainen olo että ois pitäny tehä vielä sitä ja tätä ja tuota.
Niin kerta.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #648 : Elokuu 06, 2015, 17:17:43 ip »

Salilla.. Ilmastointi taas pois päältä tai ovi on auki....
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #649 : Elokuu 10, 2015, 16:49:58 ip »

Pyhän Tunturimaraton hoidettu lauantaina kunnialla läpi  8)

Lähes maksimiaika tuli kaverin kanssa seikkailtua, mutta kivaa oli ja koko rahan edestä sai nauttia nousuista, laskuista, maisemista, tuskasta  ;) Sokerit vähän korkealla lähtiessä, mutta mukavasti laski retkeilyn vaan jatkuessa. Loistava kokeilu oli vaihtaa kaikki geelit ja siripirit hunajaa täynnä olevaan geelipulloon, josta pystyi nauttimaan hömpsyjä kun tarve vaati. Muuten retkellä kului neljä leipää, vähän suklaata, rusinoita ja tolkuttomasti vettä. Kelit oli ennusteisiin nähden aivan optimaaliset: ei vesisadetta, mutta ei myöskään hellettä ja mikä parasta, kohtuullisesti hyttysiä...

Kiva keikka kaiken kaikkiaan  ;D
Kirjattu

Kian

• Aktiivinen
« Vastaus #650 : Elokuu 11, 2015, 10:11:45 ap »

Oh, tunturimaratooni on ja mun listalla.. 

Oli varmasti upeata ja hieno homma ! :D

Mun liikkumiset tais taas jäädä... murtunu kylkiluu... harmittaa tosiaan.
Kirjattu
D1 1974, N.
Pumppu ja Humalog vuodesta 2001.
Animas Vibe.
(Dexcom 4: maksoin vuoden käyttääkseni 2013-2014. Sain Toukokuu 2015 CGM Dexcom, asun Ruotsissa.)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #651 : Elokuu 15, 2015, 23:28:59 ip »

Hellemaratonilla siis tänään. Mehut se vie tai kerryttää vääriin paikkoihin, koska paino nousi maran aikana 2 kg, kun join n 3 litraa eli n 2 dl/juomapiste, vaan silti täydet nestehukan oireet päällä eikä kertaakaan kusella. No, helteellä suositellaan juotavan suorituksen aikana 2 litraa tunnissa, vaan ei se ihan helppoa ole. Enkka tuli kaikesta huolimatta, mutta hyydyin kyllä lopussa aika tasan, kun yleensä tykkään just loppukilsoista. Popsin jo alusta suolarakeita eikä kramppeja näin tullut, vaan alkoi kyllä jossain vaiheessa yrjöttää ja kisan jälkeen myös, vaiks sokrut oli hyvät. Eli helteet ei vaan sovi mulle eikä tänään ollut ku 22, vaan sekin on mulle liikaa. Koko reitti asfalttia, saattaa olls, että pari kynttä irtoo. Mukavaa, kun oli tuttuja reitin varrella kannustamassa. Ja tuntemattomia. Se se vasta kovaa puuhaa on, taputtaa 6 tuntia niin, että kämmenet halkee.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #652 : Elokuu 16, 2015, 09:11:46 ap »

Hieno suoritus - helteestä huolimatta! ;)

Mun kaveri oli myös siellä ja sanoi, että oli just sopiva keli. Mutta hän tykkää muutenkin lämpimästä  ja on käynyt juoksemassa maratonin mm Roomassa ja Bangkokissa.  8)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #653 : Elokuu 17, 2015, 21:45:33 ip »

Hellemaratonilla siis tänään. Mehut se vie tai kerryttää vääriin paikkoihin, koska paino nousi maran aikana 2 kg, kun join n 3 litraa eli n 2 dl/juomapiste, vaan silti täydet nestehukan oireet päällä eikä kertaakaan kusella. No, helteellä suositellaan juotavan suorituksen aikana 2 litraa tunnissa, vaan ei se ihan helppoa ole. Enkka tuli kaikesta huolimatta, mutta hyydyin kyllä lopussa aika tasan, kun yleensä tykkään just loppukilsoista. Popsin jo alusta suolarakeita eikä kramppeja näin tullut, vaan alkoi kyllä jossain vaiheessa yrjöttää ja kisan jälkeen myös, vaiks sokrut oli hyvät. Eli helteet ei vaan sovi mulle eikä tänään ollut ku 22, vaan sekin on mulle liikaa. Koko reitti asfalttia, saattaa olls, että pari kynttä irtoo. Mukavaa, kun oli tuttuja reitin varrella kannustamassa. Ja tuntemattomia. Se se vasta kovaa puuhaa on, taputtaa 6 tuntia niin, että kämmenet halkee.

Hienosti vedetty helteestä huolimatta. Mulle nuo helteet ei sovi ollenkaan ja siksi maratonit syksyllä/keväällä/talvella/Lapissa, mutta ei ikinä enää HCM:llä  8)
Kirjattu

Miika

• Intoilija
« Vastaus #654 : Elokuu 20, 2015, 22:33:48 ip »

Hieno oli päivä pyöräillä.
Työkaverin vetämänä pääsin harjoittelemaan peesissä ajoa. Ikävä kyllä se peesaus ei auta ylämäessä.
Tasoero on melkoinen kun työkaveri käyttää aikaansa pyöräilyyn melkolailla enemmän.
Meikäläisellä syke meni ylämäissä komeasto yli 170 ja lopussa alkoi kramppaamaan niin piti pyytä vauhdin vähennystä. Lopputulos oli kumminkin 33kmh keskinopeus 79km lenkille joten ei kai se nyt aivan surkeastikaan mennyt.

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=c10785f3dab36bc45a1c54b8208b7675
Kirjattu
D1 muistaakseni vuodesta 1983
Pumppu noin vuodesta 1993
Paradigm VEO sensoroinnilla 2012 alusta
640G sensoroinnilla 2016 ->

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #655 : Elokuu 23, 2015, 14:53:56 ip »

Edellisen kirjoittajan tahtiin en pääse (enkä olisi nuorempanakaan päässyt) mutta vanhan tädin ei tarvitse edes päästä. Minulle riittää omat menoni ja tänään tein 40 km lenkin. Viikolla kyllä harrastin yhtenä päivänä ensin kuntosalia ja sitten n. 47-48 km pyörällä. Kuntosalia oli joka päivä ja sitten 20-30 km pyörälenkkejä. Kun se kesä vihdoinkin tuli niin yritän siitä nauttia. En tänään vielä rauhoitu vaan lähden vielä liikkeelle. Pitää nauttia vähän hyvää ruokaa välillä.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #656 : Elokuu 24, 2015, 01:09:22 ap »

Tällä viikolla tein 4 salitreeniä ja 2 aerobista. Ihan hyvä saldo. :)
Vedin tänään jalkatreenin ukolle. Tein ite siis saman treenin. Ukko-parka oli ihan poikki. ;D
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #657 : Syyskuu 01, 2015, 18:43:29 ip »

Polkupyörällä 65 km.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #658 : Syyskuu 01, 2015, 20:52:14 ip »

Kävin kävelemässä ja juoksinkin vähän (30min). Juoksin varmaan hitaampaa kuin kävelin. :D Höntsäilin alle 150 sykkeellä. Viimisen ylämäen vedin täysillä.

Elokuussa 17 salitreeniä ja 7 aerobista. 8)
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #659 : Syyskuu 03, 2015, 21:44:24 ip »

Tänään tunnin lenkki ja reilu tunnin puntti. :)
Oli ihana ilma.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07