Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416948 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 186952 kertaa)

Bebe

• Veteraani
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #540 : Helmikuu 10, 2015, 18:52:12 ip »

Salille uuvuttavan työpäivän jälkeen, mutta uupumus lähti siellä. Otin kokeeksi kahvakuulan mukaan repertuaariin, aloitin heilautuksella joka vaikuttaa helpolta ja helppo olikin. Mutta - yllättävän tehokas. Siis sillä lailla että otin pienen kuulan (8 kg) ja heilauttelin sitä 3x20, ja tuli hiki vaikkei se tuntunut missään. Mutta kivaa, mä teenkin sitä tästä lähtien.  :)
Kirjattu
Ei ikinä periksi
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #541 : Helmikuu 10, 2015, 21:58:58 ip »

Tänään tuntuukin siltä että tuli eilen tehtyäkin jotain. Kevyesti jumppailin että sai kipeitä lihaksia notkistettua.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #542 : Helmikuu 11, 2015, 09:07:11 ap »

Mulla on pylly Niin kipeeee toissapäivän jalkatreenistä!
Tänään pitäis mennä spinningiin... Saa nähdä mitä siitä tulee! ;D Sen lisäksi sitten joku salitreeni. En oo vielä päättänyt mikä.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #543 : Helmikuu 11, 2015, 19:58:08 ip »

Selkä-olkapäät ja spinning.
Hyvä fiilis. :)
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #544 : Helmikuu 11, 2015, 20:04:34 ip »

Eilen koirien kanssa todella pitkä lenkki ja neljän maissa taas allasjumppa. Tänään taas ihanassa ilmassa koirien kanssa lenkkeilyä. Sokerit pysyneet kauniisti 5-6 välillä. Kyllä se liikunta vain sopii minulle niin hyvin.  ;)
Kirjattu

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #545 : Helmikuu 14, 2015, 22:21:07 ip »

Tänään korttelirasteilla kovaa juoksemista ja helppoa suunnistusta. Sokerien kanssa meni jotain pieleen kun perinteistä laskua ei tullutkaan, vaan aika korkeilla sokruilla mentiin koko matka. Juoksun päälle laskiaispullaa niin oltiin aika hulppeissa lukemissa  ;D No inskoillahan ne alas saatiin
Kirjattu

Miika

• Intoilija
« Vastaus #546 : Helmikuu 15, 2015, 19:38:40 ip »

Tänään oli mahtava hiihtosää joten sinne minäkin menin. Eilisen "liisterissä"hiihtämisen (plussakeli) jälkeen oli tämän päivän pakkasessa hiihto aivan eri planeetalta. Luisteluhiihtoa siis. Oli laduilla porukkaa kyllä reilusti kun aurinko paistoi ja ladut kunnossa. 20 kilsaa meni vikkelästi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2015, 19:44:02 ip kirjoittanut Miika »
Kirjattu
D1 muistaakseni vuodesta 1983
Pumppu noin vuodesta 1993
Paradigm VEO sensoroinnilla 2012 alusta
640G sensoroinnilla 2016 ->

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #547 : Helmikuu 15, 2015, 23:30:14 ip »

Tänään jäällä ja rannoilla juoksemassa kiikari kaulassa, huomenna aion mennä suolle hiihtämään ja jäädä sinn vieläpä yöksi. Tykkään hiihtää tasaisella eli merellä tai suolla ja niissä ei myöskään ole roskia ladulla, kuten metsässä, jos ei ole vähään aikaan satanut lunta. Yks päivä olin Nuuksiossa hiihtämässä ja se on kyllä aika vaarallista, kun jyrkkiä mutkaisia mäkiä ja havunneulasia, oksanpaloja ja käpyjä ladulla.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #548 : Helmikuu 16, 2015, 00:56:09 ap »

Hiihtämistä, yäk. ;D

Mä oon vähän kipeenä. Ei paljon liikuta. Sohva-jääkaappi-vessa on mun rankinta urheilua.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #549 : Helmikuu 16, 2015, 10:04:20 ap »

Minä hiihdin eilen jäällä. Kiva pikkupakkanen ja niin aurinkoista, että melkein sokaistui aurinkolaseista huolimatta.  8)
Tasaista, joka sopii mulle. Vauhti ei päätä huimannut, mutta ei ollut kyllä tungostakaan. Jäniksen, ketun ja ilveksen(?) jälkiä vain...
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #550 : Helmikuu 16, 2015, 10:10:36 ap »

Minä hiihdin eilen jäällä.
...
Tasaista, joka sopii mulle.

Tästä näkyy jälleen selvästi, kuinka erilaisia me voimme olla... Minä näet olen kyllä aikoinaan hiihtänyt aavoilla jäätiköillä, mutta en tykännyt siitä yhtään. Minun mielestäni ihanteelliseen hiihtomaisemaan kuuluvatkin pienet notkelmat ja kumpareet sekä siellä täällä metsän takaa paljastuvat pienet peltotilkut, joille kevätaurinko luo unohtumattoman kauniita valon ja varjon leikkejä  ;)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2015, 10:30:40 ap kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #551 : Helmikuu 16, 2015, 11:06:13 ap »

Heh, mulla asia johtuu siitä, ettei vaan uskalla. Viimeksi kun hiihdin metsässä, piti parissa mäessä ottaa sukset pois ja kävellä, kun ei vaan uskaltanut mennä jyrkkiä mäkiä, joiden alapäässä mutka (ja kurvissa iso mänty) eikä näe, mitä mutkan takana, jatkuuko mäki vielä vai mitä siellä on (ja siihen jos kaadut, niin kohta tulee joku hc-hiihtäjäukko vauhdilla kiroillen päälle). Kun vielä on roskaa ladulla, niin noi on vaarallisia paikkoja. Mutta metsäsuksilla hiihto metsässä eli umpihankihiihto, se kyllä on meikäläisen puuhaa, ihan eri juttu. Ja nousukarvoilla tietty  8) 

Meikäläisen lähtö suohiihtoon vähän myöhästyi, kun piti hoitaa aamulla aikaisin yks juttu, menis takas nukkumaan ja heräsinkin vasta nyt. Vaan vielä tässä ehtii, eihän mulla oon kiirettä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2015, 11:12:28 ap kirjoittanut d1-nainen »
Kirjattu

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #552 : Helmikuu 16, 2015, 11:11:23 ap »

Viimeksi kun hiihdin metsässä, piti parissa mäessä ottaa sukset pois ja kävellä, kun ei vaan uskaltanut mennä jyrkkiä mäkiä...

No niin, taisin kyllä mainita pienet notkelmat ja kumpareet...  ;D

Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #553 : Helmikuu 16, 2015, 11:11:35 ap »

Mulla yksi tärkeimmistä syistä tasaisessa maastossa hiihtoon on se, että en osaa voidella suksia. Mäkisessä maastossa se haittaa, jäällä ei.
Silmäkin vaivaa, enkä luota oikein näkööni vauhdikkaissa, vieraissa paikoissa. En myöskään tykkää niskaan huohottavista urheiluhulluista (koskee myös puolisoa). Oma järvi, oma vauhti! Metsästä ei taas löydy latua  ;D
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #554 : Helmikuu 16, 2015, 11:13:22 ap »

Viimeksi kun hiihdin metsässä, piti parissa mäessä ottaa sukset pois ja kävellä, kun ei vaan uskaltanut mennä jyrkkiä mäkiä...

No niin, taisin kyllä mainita pienet notkelmat ja kumpareet...  ;D

Jep. Se onkin hyvä, jos tuntee reitin etukäteen, niin tietää, onko siellä pieniä vai suuria mäkiä ja myös mitä mäen jälkeen tulee.
Kirjattu

Linkkejä