Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6914 jäsentä  •  417190 viestiä  •  19934 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi aliisa.nurminen, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 191077 kertaa)

Aa-si

• Aktiivinen
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #465 : Lokakuu 12, 2014, 15:57:08 ip »

Huimaa D1-nainen ja pokasaha! :)

Tännään olin harjoittelemassa ohjauksessa juoksutekniikkaa ja hiukan toiminnallista venyttelyä. Oppi taas paljon uutta omasta kehostaan. Liikuttelin myös kättäni näppäimistöllä niin, että ilmottauduin elämäni ekalle maratonille, tukholmaan toukokuussa 2015 :-X
Kirjattu
D1

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #466 : Lokakuu 13, 2014, 19:12:26 ip »

Hienoa, Aa-si, Tukholma on hyvä paikka aloittaa, et ainakaan ole viimeisten joukossa, koska siellä on paljon yli 6 tunnin juoksijoita.

Mä kävin jo eilen köpöttelemässä ja mieli tekisi kisaamaan jo pian. Pokasaha, hyviä ehdotuksia? Joensuu 12h? Tosin läpi yön juoksu tuntuu työläältä, varsinkin kun keskellä työkiireitä ei ois hyvä mennä ihan vuorokausirytmin sekaisin, mutta  :D ratajuoksu houkuttaa, se on niin hyvä alusta juosta.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #467 : Lokakuu 13, 2014, 22:32:35 ip »

Jalkatreeni 2h.
Kyllä mä vaan sitten tykkään! :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #468 : Lokakuu 16, 2014, 22:47:02 ip »

Hienoa, Aa-si, Tukholma on hyvä paikka aloittaa, et ainakaan ole viimeisten joukossa, koska siellä on paljon yli 6 tunnin juoksijoita.

Mä kävin jo eilen köpöttelemässä ja mieli tekisi kisaamaan jo pian. Pokasaha, hyviä ehdotuksia? Joensuu 12h? Tosin läpi yön juoksu tuntuu työläältä, varsinkin kun keskellä työkiireitä ei ois hyvä mennä ihan vuorokausirytmin sekaisin, mutta  :D ratajuoksu houkuttaa, se on niin hyvä alusta juosta.

Sulle voisi sopia jokin kiva 12 tuntinen hölköttely, ei muuta kun ilmoa sisään jos siltä tuntuu  :)

Itse tykkään kyllä ehdottomasti enemmän noista poluista ja taas on riemu katossa kun pääsee lauantaina pitkän matkan suunnistuksen SM-kisoihin - kylläkin kuntosarjalaisena maastoja rymyämään  :o
Kirjattu

Aa-si

• Aktiivinen
« Vastaus #469 : Lokakuu 17, 2014, 19:48:15 ip »

D1-nainen, vähän meinaa jännittää kun ei voi olla kuutta tuntia matkalla, muuten jää laivasta ;D Tavoite on päästä maaliin. Hassua miten isolle möykylle tuo tuntuu vaikka pitkiä urheiluja on tullut tehtyä, juokseminen on mulle iso haaste ja siksi varmaan tulinkin niin helposti ylytetyksi matkaan mukaan.
Kirjattu
D1

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #470 : Lokakuu 17, 2014, 23:35:37 ip »

Pitäiskö teidän maatoonareiden kerätä nämä jutut kasaan ja tehdä niistä oma ketju? :)

Mä kävin tänään kaks tuntia salilla (selkä, olkapäät) ja sen jälkeen puoli tuntia infrapunasaunassa. Nukahdin sinne. ;D
Oli kiva treenata pitkän kaavan mukaan, kun ei ollut kiire. Tein kaikkea mitä teki mieli tehdä (kuten mavea ja kulmasoutua) ja monta sarjaa kaikkea. :)
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #471 : Lokakuu 19, 2014, 21:39:21 ip »

2h jalkatreeni.
Askelkyykky, kyykky, sjmv, koukistukset, ojennukset, lantionnostot, loitontajat, pohkeet.
Mahtava tehä kunnolla, pitkään ja hartaasti, kun ei ole mikään kiire. :) Jossain kyykyssäkin aina innostuu, että minä vielä vähän, jos laitan vielä 5kg lisää, vielä 5kg, montako menee, kyllä se vielä viis toistoa menee.... ;D
Kirjattu

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #472 : Lokakuu 20, 2014, 09:12:18 ap »

Dini, Joensuuhun vaan! Tulen kannustamaan sitten. Olen ollut parina vuonna katsomossa, ja tapahtuma vaikuttaa sinänsä kivalta. Ainut vaan ettei sitä ole toistaiseksi mainostettu millään tavalla, joten olen ollut tyyliin ainut katsoja..
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #473 : Lokakuu 20, 2014, 09:39:20 ap »

Tänään liikuin... paikasta toiseen... pääsääntöisesti autolla ja vieläpä kyydissä istuen... ::) :P

Tälle päivälle on luvassa M3 ja M4, pari linja-autoa, hiukkasen reipasta kävelyä ja muutamat portaat ylös - juosten...  ;D
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #474 : Lokakuu 20, 2014, 22:30:45 ip »

Salilla rinta-vatsat.
Kirjattu

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #475 : Lokakuu 22, 2014, 13:01:18 ip »

D1-nainen, vähän meinaa jännittää kun ei voi olla kuutta tuntia matkalla, muuten jää laivasta ;D Tavoite on päästä maaliin. Hassua miten isolle möykylle tuo tuntuu vaikka pitkiä urheiluja on tullut tehtyä, juokseminen on mulle iso haaste ja siksi varmaan tulinkin niin helposti ylytetyksi matkaan mukaan.

Tsemppiä haasteen selättämiseen! Ison möykyn voi pilkkoa pieniin palasiin, varmasti selviät! Talven aikaan sopivasti kestävyystreeniä ja keväästä alkaen jaloille juoksukilometrejä. Tavoitteena maaliinpääsy mukavalla fiiliksellä  ;D
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #476 : Lokakuu 22, 2014, 23:38:17 ip »

Eilen hauis-ojentajat ja 45min spinning.
En oo puoleen vuoteen käyny spinningissä! Kyllä tuntu hyvältä! Joskin illalla veti suonta, ja seuraavana päivänä tuntu niinku ei ois treenannu ollenkaan, kun ei ollu paikat kipeenä.

Tänään selkä-olkapäät.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #477 : Lokakuu 23, 2014, 21:22:36 ip »

Kuulostaa tatti hyvältä että treeni kulkee!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #478 : Lokakuu 23, 2014, 23:57:08 ip »

8)
Tänään olin koulussa ja töissä, mutta huomenna taas salille. :)
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1
Tänään liikuin...
« Vastaus #479 : Lokakuu 24, 2014, 14:54:46 ip »

Ihanaa kiertää tuntemattomia metsäreittejä! Ei ole edes kompassia mukana (yleensä on aina tuntemattomilla seuduilla), mutta onneksi aurinko pilkottaa aina jostain, joten en ole eksynyt :) Mahtavia metsälenkkejä ja upeat maastot, vaikkei muita lenkkeilijöitä usein näykään...
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07