Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417406 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 196409 kertaa)

d1-nainen

• Lentävä kynä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #285 : Toukokuu 29, 2014, 15:37:50 ip »

Polkupuolikas takana. Huh, miten rankka se oli. Ois ollut mahis lopettaa 12 km:iin, vaan päätin jatkaa vielä toisen 9 km lenkin. Vs-mittari ei suostunut toimimaan ollenkaan, joten piti mennä riskillä ja niinpä maalissa sokerit 28, kun en uskaltanut ottaa inskaa, kun en yhtään tiennyt, mitä sokerit on, urkkajuomaa otin kuitenkin. Vaikka jalat kestääkin, niin kyllä tuo tuntuu kovasti reisi- ja nilkkalihaksissa, reittti nimittäin oli todella vaikea. Reisiä tarttis treenata, niin ois enemmän potkua ylämäessä. Ja alamäissä, nimittäin reisilihaksilla sieltä tullaan alas niin, ettei polvet rasitu. Suo-osuuksilla kengät tietty kastui ja kuraantui, vaan eipä tuonne voi mennä, jos haluaa puhtaat lenkkarit (tosin maastojuoksukengät siis mulla tuolla). Kaiken kaikkiaan hieno kokemus  :) 
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #286 : Toukokuu 29, 2014, 22:14:32 ip »

Pesin auton ja parit matot, aika tehokasta sanoisin, niin ja imurtelin asunnossa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #287 : Toukokuu 30, 2014, 08:16:12 ap »

Polkupuolikas takana. Huh, miten rankka se oli. Ois ollut mahis lopettaa 12 km:iin, vaan päätin jatkaa vielä toisen 9 km lenkin. Vs-mittari ei suostunut toimimaan ollenkaan, joten piti mennä riskillä ja niinpä maalissa sokerit 28, kun en uskaltanut ottaa inskaa, kun en yhtään tiennyt, mitä sokerit on, urkkajuomaa otin kuitenkin. Vaikka jalat kestääkin, niin kyllä tuo tuntuu kovasti reisi- ja nilkkalihaksissa, reittti nimittäin oli todella vaikea. Reisiä tarttis treenata, niin ois enemmän potkua ylämäessä. Ja alamäissä, nimittäin reisilihaksilla sieltä tullaan alas niin, ettei polvet rasitu. Suo-osuuksilla kengät tietty kastui ja kuraantui, vaan eipä tuonne voi mennä, jos haluaa puhtaat lenkkarit (tosin maastojuoksukengät siis mulla tuolla). Kaiken kaikkiaan hieno kokemus  :)

Onneksi olkoon maastopuolikkaasta, se on vähän toista kun tasamaan kisat! Itsekin vedän mieluummin vaikka ylikorkeilla sokereilla kuin otan riskiä että vs romahtaa täysin. Tosin yli 20 sokereilla alkaa mulla ainakin lihakset jumiutumaan.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #288 : Toukokuu 30, 2014, 09:16:48 ap »

Liian korkealle tuo menikin ja varmasti loppumatkan rasittavuus johtui osin siitä, mutta tänä aamuna onneksi jo 7,5 eikä jaloissa ihmeempää, hieman reisilihaksissa tuntuu. Kävin illalla jo kävelyllä ja tänään voikin mennä jo kevyesti hölkkäilemään.
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #289 : Toukokuu 30, 2014, 14:21:04 ip »

Hyötyliikunnan puolelle meni, verkkoaitaa laitettiin, ettei pikkumies juokse suoraan järveen. Sillä on liikaa vauhtia, tahdo perässä pysyä.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #290 : Kesäkuu 02, 2014, 19:42:26 ip »

Minun liikuntani oli tänään sitä että aamulla ensin kuntosalilla ja sen jälkeen pyörämatkalle. Pyöräilystä kokonaiskilometrit noin 40 km. Olen tässä illanmittaan jotain syönyt mutta sokeri oli äsken 6 ilman Humalogia. Humalogia tänään yhteensä vain 5 yksikköä. Totuus on että näköjään liikunta vaikuttaa tosi paljon.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #291 : Kesäkuu 02, 2014, 23:42:23 ip »

Eipä oo paljon tullut raportoitua....

Su 1.6. selkä-olkapäät
Ma 2.6. vatsat, soutulaite 20min
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #292 : Kesäkuu 03, 2014, 22:54:20 ip »

Pyöräilin kaikki matkat. Mun kohdalla se tarkoittaa vaan normaalia vähemmän liikuntaa, kun pyöräily on niin paljon kevyempää ja nopeampaa kuin sauvakävely... ::)
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #293 : Kesäkuu 03, 2014, 23:17:25 ip »

Mä olen taas innostunut kuntosalista, kun pahoinvointi on ruvennut hellittämään. :) Kyllä teki taas tänään hyvää päästä kunnolla treenaamaan. :) Vaikka kesällä mun lempiliikuntamuotoja on kyllä pyöräily ja järvessä uiminen, niin ei noita lihaksiakaan saa unohtaa. :D
Kirjattu

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #294 : Kesäkuu 03, 2014, 23:50:01 ip »

Eilen kokeiltiin likan kanssa maastojuoksupolkua pihassa n.500m pari kierrosta. Korkeuseroa tulee kymmenisen metriä. Vaatii vielä pikkuisen hommia ja 500 kierrosta että siitä hyvä polku tulee. Tänään hyppäsin vaihteeksi narua ja venyttelin.
Kirjattu

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #295 : Kesäkuu 04, 2014, 00:01:11 ap »

Pyhä-Luosto reitillä 33 km ja aikaa kului kiipeilyineen kuutisen tuntia. Ehkä kaunein reitti, missä olen koskaan juossut ja ehdottomasti myös yksi rankimmista. Luoston rinteestä löytyi noin miljardi, jalan alla pyörähtävää pikkukiveä  ;D Reissu onnistui hienosti, ei hypoja, mutta ei korkeitakaan sokereita. Perillä Luostolla vs 3,7  8)
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #296 : Kesäkuu 04, 2014, 17:32:16 ip »

Puolen tunnin lenkki ilman pumppua, sokerit 17 -> 5. Eli jos lähtis alle kympin sokereilla lenkille, ei ehtis lenkin aikana syömään niin paljon hiilareita kuin tarvii  ;D Toki nää tappohelteetkin vaikuttaa asiaan.
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #297 : Kesäkuu 04, 2014, 22:14:42 ip »

Lainaus käyttäjältä: kivitatti
Su 1.6. selkä-olkapäät
Ma 2.6. vatsat, soutulaite 20min
Ti 3.6. Rinta-hauis-ojentaja
Ke 4.6. Jalat
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #298 : Kesäkuu 05, 2014, 23:41:02 ip »

Eilen käytiin likan ja pikkumiehen kanssa bmx radalla. Pääsin itekkin vähän ajaan vaikka suurimmaksi ajaksi juoksentelin potkupyöräilijän perässä.

Tänään 2km kotipolkua, pellon osuus kävelemällä ku juostessa ei vielä nää ihan mitä heinän seassa on. Metsässä ja pihassa sitten juosten. Pari kymmenen sarjaa kyykkyhyppyjä päälle.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #299 : Kesäkuu 06, 2014, 09:42:42 ap »

Kesämaisemissa aamu alkaa pyörälenkillä: lehden haku postilaatikolta ja 3 km päälle, illalla sitten vähän pidempi lenkki. Ja tämä erittäin mäkisessä maastossa yksivaihteisella mummopyörällä. 27 asteen helteessä liikunta on ajoitettava varhaisaamuun tai myöhäisiltaan.

Vedessä on vieläkin niin paljon siitepölyä, ettei uiminen/vesijuoksu järvessä onnistu. :( 
Vietettiin eilen terassilla puolen tunnin joogahetki miehen kanssa linnunlaulun säestyksellä.  Urheiluvammojen vaivaama kovakuntoinen mieskin alkaa pikkuhiljaa innostua joogasta. :)

Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä