Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417077 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 189302 kertaa)

vokaali

• Vanha tekijä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #255 : Toukokuu 14, 2014, 07:59:44 ap »

Pokasahalle tsemiä matkaan!

Itse haaveilen myös juoksusta, kun nämä penkikat ovat olleet nyt aivan järkyttävän kipeät koko kevään enkä ole voinut tehdä muuta kuin punttailla. Rulliksetkin antavat odottaa itseään koska tulee vettä jatkuvasti.

Arvelinkin rohkaista mieleni ja mennä hierottamaan penikat auki. Asun ihan fysioterapian viereisessä talossa ja minulla on sinne pari lahjakorttia. Olin ajatellut säästää ne selän auki hieromista varten kunhan saan tentit pulkkaan, mutta ehkä nuo jalat kuitenkin kiinnostavat enemmän. Veljellä oli auttanut, ei ole enää sattunut. Tosin itse hieronta olikin sitten jotakin aivan järkyttävää. Kourallinen särkylääkkeitä?
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #256 : Toukokuu 14, 2014, 23:20:25 ip »

Tänään olin ensin tunnin koiralenkillä ja sen jälkeen heti lähtö aamukymmeneks uimahalliin, missä tuli altaassa vietettyä tunti ja vartti juosten ja jumpaten. Huomenna suunitelmissa suurinpiirtein samanlainen päivä liikunnan kannalta.
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #257 : Toukokuu 15, 2014, 21:40:37 ip »

Piti sauvakävellä mut lenkkikaveri jäikin avuksi pihahommiin, liikuntaa siinäkin reippaasti.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #258 : Toukokuu 15, 2014, 22:17:17 ip »

Tänään siivosin 3 tuntia kellaria ja kannoin peltiämpäreillä betonimurskaa jätelavalle. Sisäportaat ylös ja ulkoportaat alas painava ämpäri molemmissa käsissä. Aika monta kertaa sai tankata, ettei käynyt höpösti(hyposti).
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #259 : Toukokuu 15, 2014, 22:23:51 ip »

Piikkasin betonia joku kolmisentuntia. Aika iso kone käytössä, painoa joku 12 kiloa. Meni ihan älytön määrä hh että pysy sokerit ok. Semmonen pieni 70g välitankkaus ku rupes meneen hypon puolelle ja tunnin päästä viiden pintaan sokrut.

Huomenna saattaa olla vähän lihakset kipeenä, tosin jos tuon saman homman olis lekan kanssa tehny niin olis menny varmaan pari viikkoa.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #260 : Toukokuu 15, 2014, 22:26:00 ip »

Piikkasin betonia joku kolmisentuntia. Aika iso kone käytössä, painoa joku 12 kiloa. Meni ihan älytön määrä hh että pysy sokerit ok. Semmonen pieni 70g välitankkaus ku rupes meneen hypon puolelle ja tunnin päästä viiden pintaan sokrut.

Huomenna saattaa olla vähän lihakset kipeenä, tosin jos tuon saman homman olis lekan kanssa tehny niin olis menny varmaan pari viikkoa.

Meillähän on Heikin kanssa samat puuhat. Raskasta ja pölyistä hommaa. Meillä mies oli Hiltin varressa ja oli pölyinen kuin mylläri ja väitti, että kädet tärisee vieläkin.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #261 : Toukokuu 15, 2014, 23:22:19 ip »

Minä sain sentäs olla ulkona. Täys naamari päässä silti, keuhkot on muuten tukossa niin ei viitti tarjota betonipölyä.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #262 : Toukokuu 15, 2014, 23:34:49 ip »

Jep tsemiä pokasahalle Ultraan. Mä tyydyn tänä keväänä länsiväylän lisäksi Bodomin maastopuolikkaaseen, kun oon niin rapakunnossa, mutta loppuvuodesta en vielä tiedä. Itsestähän se kunto tuntuu aina hyvältä, kun käy lenkillä suurin piirtein joka päviä ja muutenkin liikkuu paljon, mutta kisoissa se totuus sitten aina paljastuu  :-X Eli jos jättäis kisat väliin, luulis oikeestikin olevansa hyväkuntoinen  ;D 
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #263 : Toukokuu 16, 2014, 08:50:35 ap »

Eilen ihan Jäätävä jalkatreeni! Tai oikeastaan polttava. En muista koska ois viimeksi mennyt noin hyvin perille. 8) Sarjojen jälkeen jalat täristen punnerruspenkille makaamaan. Askelkyykyt tein niin loppuun että viimeisen toiston jälkeen en päässyt enää ylös vaan rojahdin lattialle. Ihan mahtavaa! :) 
Nyt on perse, etureidet ja takareidet kipeenä. Siltä se kehitys tuntuu. :)
Pohkeita en vaan saa kipeeksi, vaikka nytkin treenasin ne ihan loppuun.

Kai sitä on vähän pölijä kun nauttii tällaisesta?! ???
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #264 : Toukokuu 16, 2014, 13:19:47 ip »

Vielä puoltoista tuntia sitten istuin hepon selässä täydessä laukassa  :D puolentoista tunnin todlla haastava maasolenkki uuden heppakaverin selässä. Puolessa välissä  rankkaa reisi- ja vatsalihastreeniä iski hypo. Onneks oli mukana 2dajmpatukkaa hypoevääks ja sain laitettua pumpun kiinni. Yksin olin silä maastossa, joten ois siinä saattanu mennä huonostiikin..... Tallille takas päästessäni mittasin 3.8. Nyt olen istunu lähihuoltsikalla tankkaamassa ja rauhottumassa ennenkuin jatkan parinkymmenen kilsan matkaa kotiin.... Kokonaisuutena kyllä kuitenkin kannatti ratsulenkki ja olenkin nyt tainnu saada itselleni uuden lempparihepan  ;)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #265 : Toukokuu 16, 2014, 16:07:49 ip »

Jep tsemiä pokasahalle Ultraan. Mä tyydyn tänä keväänä länsiväylän lisäksi Bodomin maastopuolikkaaseen, kun oon niin rapakunnossa, mutta loppuvuodesta en vielä tiedä. Itsestähän se kunto tuntuu aina hyvältä, kun käy lenkillä suurin piirtein joka päviä ja muutenkin liikkuu paljon, mutta kisoissa se totuus sitten aina paljastuu  :-X Eli jos jättäis kisat väliin, luulis oikeestikin olevansa hyväkuntoinen  ;D

Totuus paljastuu huomenna  ;D Pääsisi jo maastoon, tämä ruuan ahtaminen alkaa jo tympiä ja jatkuvasti saa olla säätämässä inskojen kannsa. Mukaan huomiselle keikalle sipsipussi, rusinaa, vaahtokarkkeja pussillinen, meetwurstileivät, pähkinää, 4 geeliä, suolaa... Joku voisi luulla että on jotkut bileet - ai, niinhän ne onkin polkubileet  8)
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1
« Vastaus #266 : Toukokuu 16, 2014, 20:50:55 ip »

MiniMi, voi vitsi, miten inhottavaa, jos ratsastaessa tulee hypo! Piikittävän vs-mittaus onnistuu selässäkin, mutta on se vähän hankalaa. Onneksi oli kunnon evästä mukana! Minäkin pidän aina suklaapatukan, niin se on helppo napata missä tahansa, helpompi kuin SiriPiri (minulla nostaa suklaakin, koska siinä on sokeria). Sinä kyllä melkein tarvitsen sen mehutetran... Juuri meinasin laittaa sinulle viestin, oletko milloin hevostelemaan menossa, niin voisin tulla mukaan joku kerta, jos sopii. Laitan yksäriä!

Pokasaha, mielettömät ruokavarastot, raukka parka. Ainakin sinulla on hyvä kunto, kun ylimääräisen painon jaksat kantaa mukana sekä tavarana että vatsassa!!!! :)
Kirjattu

mjarkko

• Intoilija
  • DM1 02/2010. 640G 03/2016 Fiasp
« Vastaus #267 : Toukokuu 17, 2014, 21:28:40 ip »

Juoksin puolimaratonin.

Aikaani en ole tyytyväinen. Sokerien käyttäytymiseen sen sijaan kyllä.
Normaalit insuliinit aamupalan kanssa. Matkalla ja maalissa urheilujuomaa. Suihkun jälkeen vs.4.4
Kirjattu

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #268 : Toukokuu 18, 2014, 08:33:43 ap »

Ensimmäinen todellinen ja fyysisesti kovin suoritus ikinä läpi!  ;D

Karhunkierroksen 53K on nyt takana ja erittäin hyvin nukuttu yö myös. Paikat on kaikki ehjänä ja selvisin hommasta käytännössä ilman minkäänlaisia vammoja. Selityksenä on varmaan se, että "juoksusta" ei juuri voinut puhua, koska liikkuminen oli lähinnä lumessa kahlaamista, jääsohjoisessa suossa rämpimistä ja tuntureilla kiipeämistä. Aikaa tähän kaikkeen meni yli 12 tuntia, mutta sillähän ei ollut mitään merkitystä, koska ainoa tavoite oli tulla omin jaloin Rukalle.

Sokerit oli juoksun aikana vähän mitä sattuu. Lähdin liikkeelle vähän yli kympin sokereilla ja mittasin puolimatkassa lukemat 7,3. Koska hiilareita ei ollut mukana mitenkään liikaa, en uskaltanut enää pistää ollenkaan, vaan vedin loppuun asti pistämättä. Hotellilla sokerit huitelikin sitten juhlallisissa, reilusti yli 20 lukemissa. Reissun aikana söin puolikkaan suklaalevyn, vajaan pikkupussillisen sipsejä, muutaman vaahtokarkin, pikkupussillisen rusinoita, pähkinöitä ja kolme geeliä - hiilareita yhteensä varmaan n. 400. Lisäksi tietysti suolaa.

Mahtava kokemus ja vaikka tuskaisimpina hetkinä vannoin ettei koskaan enää tätä, niin jokin kumma polte tuonne pitkiin polkujuoksuihin vetää  :P
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #269 : Toukokuu 20, 2014, 00:39:03 ap »

Hyvä Pokis!! Kova suoritus! :)

Mulla kolme paistotyövuoroa takana. La 7h, su 9h, ma 7h. Kävelyä, seisomista, juoksemista pakastimen ja uunin väliä. Pullalaatikoiden kanniskelua ja pullien asettelua pellille jne. Istumista 20min tauon verran, eikä sekuntiakaan enempää.
Jalat ihan puhki!! Sattuu!
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Linkkejä