Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6906 jäsentä  •  417068 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Myymeli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 188999 kertaa)

kivitatti

• Lentävä kynä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #240 : Toukokuu 07, 2014, 23:08:02 ip »

Tein eilen pitkästä aikaa kyykkyjä painojen (vaikkakin pienten) kanssa, ja nyt kyllä tuntee jokaisen kyykyn jalkalihaksissa. Istumaan pääsee helpoiten ottamalla pöydästä tukea ja laskemalla painon käsien avulla alas :)
Tuttu juttu. :D Mä olen varmaan samassa tilanteessa huomenna. ::)

Oli niin hyvä jalkatreeni, että teki mieli vaan latoa kokoajan lisää rautaa tankoon, mutta oli pakko toppuutella, kun on ollut varmaan kolme viikkoa taukoa sairastelun ja reissun ja sairastelun takia. En mä edes kävelis huomenna jos oisin laittanut enemmän painoja! ;D

vilkasikaapa malliksi muuatta 95-vuotiasta:
 Olga Kotelko ei anna iän häiritä  ;)
Ihana mummeli! :) Ihan mahtavaa että se jaksaa vielä "urheilla", vaikka tuo melkoista köpöttelyä jo onkin. :D
Ei taida yli 90-vuotiaiden maailmanennätys korkeushypyssä olla kovin korkea, ainakaan jos tuo esimerkkihyppy on mm-tasoa. :D Montakohan yli 90-vuotiasta ylipäänsä hyppää enää korkeutta? Mutta kyllä se kultamitali on kultamitali, vaikka olisi ainoa osanottaja. 8)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #241 : Toukokuu 08, 2014, 22:39:59 ip »

Samantapaiset liikunnat kuin eilen: 2 tunnin reipas metsäsamoilu sateessa, muutaman tunnin rivakka keikkasiivous ja illalla nopea pikalenkki. Siivous laski taas sokereita eniten.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #242 : Toukokuu 08, 2014, 23:33:09 ip »

Pitkin hampain pidin välipäivän. Olisin halunnut mennä salille, mutta ukko ei päästänyt. ;D Kolme päivää putkeen vedetty, ja ainakin toiset kolme päivää putkeen tulossa, niin kai se pitää pitää tauko välissä.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #243 : Toukokuu 09, 2014, 06:32:00 ap »

Tänään on tiedossa City Run Kokkkola kävellen, en tiiä, miten sen jaksaa, kun mä en tykkää kävelemisestä. Systeri kans mietti samaa, on noita jalkavaivoja nimittäin. No, voihan sen aina oikaista tai keskeyttää :P Huomiseksi olen ilmoittanut vesijumppaan itseni, se on ainakin mukavaa  ;D
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #244 : Toukokuu 09, 2014, 10:54:38 ap »

Tänään on tiedossa City Run Kokkkola kävellen, en tiiä, miten sen jaksaa, kun mä en tykkää kävelemisestä. Systeri kans mietti samaa
Minkä Ihmeen takia sä olet ilmoittautunut johonkin mistä sä et pidä?! ;D
Eiköhän se matka kuitenkin taitu ihan mukavasti systerin kanssa rupatellessa. :)
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #245 : Toukokuu 09, 2014, 11:46:44 ap »

Tää on vähän niinkuin vappurieha täällä, työpaikkojemme painostuksesta myö ollaan, voi olla, ettei edes nähdä systerin kans. No vapaaehtoinenhan tuo on, mutta tuli lähdettyä mukaan. Vanhin työkaveri kertoi, että aiemmin olivat menneet sen puolijuoksua ja hän ihan kipeenä sen jälkeen. Mä sanoin, että kävelen omaa vauhtia, te saatte mennä kans omaa vauhtianne  ;)
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #246 : Toukokuu 09, 2014, 20:52:02 ip »

Tänään olin kaverin kanssa reippaalla maastolenkillä 1,5h hepalla. Uus hepo oli alla ja oli melko renkkaa vatsalihaksille, ku tämä hipo tykkäs kovasta ravista enemmän ku lepposasta laukasta. Ilman satulaa ja jalustimia oli melko työ keventää  ;D . Hyvää kyllä teki eikä ajottainen rankkasadekaan haitannu. Ens tiistaina uudestaan  :)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #247 : Toukokuu 09, 2014, 22:24:14 ip »

Ei ihan mennyt nappiin kävelyt  :-\ Meno ei ollut kovinkaan lepposaa ja nyt on sitten kipeä lonkka, niin ja mä keskeytin ja kävelin torille lyhintä keksimääni reittiä :P Musta tuu kävelijää, kun aina on jotakin renklaa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #248 : Toukokuu 10, 2014, 07:19:27 ap »

Pari päivää punttia ja frisbeegolfia. :)
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #249 : Toukokuu 10, 2014, 20:57:02 ip »

Musta tuu kävelijää, kun aina on jotakin renklaa.
Ei se haittaa. Sähän tykkäät käydä salilla ja vesijumpassa. Onhan niitä jo siinäkin. :)

Niin ja mä kävin eilen salilla. Tänään en käynyt kun oon ollut ihan poikki. Nukuin 9h yöunet, söin aamupalan ja nukuin 1,5h...
Huomenna rinta-hauis-ojentajat. :)
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #250 : Toukokuu 10, 2014, 22:10:35 ip »

Niinpä :) Mä keskityn semmoseen, mistä tykkään  ;D Pääasia on, että liikkuu. Tänään olin vesijumpassa, on kyllä harmi, ettei siellä ollut porukkaa, tai oli vähän erilaisempi vesijumppa, mihin olen tottunut. En tiedä, miten huomenna kävellään, mutta se on sen ajan murhe. Tänään oli paikat ihan jumissa, selkää myöten, mutta lähdin vesijumppaan kuitenkin. Itseasiassa, velipoika soitti aamusta lapsenvahdiksi ja ajattelin, että se on tärkeämpää kuin mun vesijumppa, pääsin hommista sitten ajoissa kuitenkin.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #251 : Toukokuu 12, 2014, 13:41:28 ip »

HCR tuli taas lauantaina juostua. Ei erityisempiä ongelmia kun vauhtikin oli sunnuntailenkin luokkaa.

Ensi lauantaina on sitten jännempi paikka Karhunkierroksen ultralla. 53 kilsaa sohjoa, jäätä, mutavelliä ja kiipeämistä ylös ja alas. Taitaa tulla maksimisuoritus ajan puolesta (10 tuntia suoritusaikaa). Tämä tankkaus on aina vaan niin hankalaa eikä millään insuliinimäärillä saa sokereita pidettyä tasaisina. Kisaan pitää sitten varata kunnolla evästä
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #252 : Toukokuu 12, 2014, 14:36:45 ip »

Tsemppiä pokasaha  :)!
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

pokasaha

• Jäsen
« Vastaus #253 : Toukokuu 13, 2014, 00:13:17 ap »

Tsemppiä pokasaha  :)!

Kiitos! Sitä todella tarvitaan  ;D
Kirjattu

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #254 : Toukokuu 13, 2014, 23:41:27 ip »

1,5km kävely/hölkkälenkin. Sain vihdoin ja viimein hommattua kunnon lenkkarit. Vielä on aika paljon totuttelemista, on pikkusen erilaiset kun noi mun yleiskäyttötossut.
Kirjattu

Linkkejä