Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6896 jäsentä  •  416894 viestiä  •  19920 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Amatööridiabentti, uusin jäsenemme.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 54

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 186202 kertaa)

Taitsa

• Veteraani
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #90 : Maaliskuu 08, 2014, 18:56:11 ip »

Liikuntaa tuo työmatkapyöräilykin on Toukkis, hyvä sinä :).

1:45h lenkki. Meinasin pidemmällekin jatkaa, onneksi mittasin välillä ja käännyin kotia kohti. Oli vähemmän kiva matka takaisin, hunajakarkkien avulla se kumminkin onnistui  :P.
Kirjattu

Mika Haulo

• Intoilija
    • Sokeriseuranta
« Vastaus #91 : Maaliskuu 08, 2014, 19:06:24 ip »

Pyöräilin 5 h 45 min. Energiaa paloi 3200 kcal.

Se on varma kevään merkki, kun pääsee ulkoiluttamaan fillaria. Tänä vuonna pääsin pyörän päälle melkein kuukautta aikaisemmin kuin viime vuonna.
Kirjattu
Uusin blogipostaus:
Pidennä sensorin pysyvyyttä iholiimalla - 27.12.2018

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #92 : Maaliskuu 08, 2014, 20:50:43 ip »

Mä kävin vain salilla tekemässä yläkroppatreenin.
Kaloreita paloi ehkä noin kymmenys Mikan kaloreista. :D

Olitko Mika yksin liikkeellä? Paljon tuli kilometrejä mittariin? 120?
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #93 : Maaliskuu 09, 2014, 08:58:49 ap »

Illalla punttia tunti lähinnä käsille. Jotenkin ponneton suoritus; painot nousi hyvin ja oli sopivan raskasta, mutta juuri minkäänlaista tuntumaa en saanut missään vaiheessa. Niskan takaa punnertaessa huomasin selän olevan käsiä jäljessä. Toistoja olisi sarjaan mahtunut pari enemmänkin, mutta selkää vihlaisi jo kuudennen kohdalla joten en tehnyt viimeisiä sarjoja loppuun. Ensi kerralla vähemmän kiekkoa tankoon.

Illalla uusi yritys alakroppaa, aamupäivällä myös ehkä juoksulle.
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

Mika Haulo

• Intoilija
    • Sokeriseuranta
« Vastaus #94 : Maaliskuu 09, 2014, 12:36:51 ip »

Olitko Mika yksin liikkeellä? Paljon tuli kilometrejä mittariin? 120?

En ollut yksin. Tää oli siis talvi-Tour de Tampere, ja ajoin cycloryhmässä. 17 meitä lähti ja muutama jäi suunnitellusti pois matkan varrella.

Itse lenkki oli 90 km, mutta siihen tuli vielä siirtymiä 20 km kodin ja lähtöpaikan välillä.

Oli kaikin puolin hieno ajopäivä kun aurinkokin paistoi. Hiekkatiet oli paikoitellen vähän pehmeitä ja niillä ajaminen oli aika raskasta, kun rengas upposi tiehen.

Ja kuraa riitti! Fillari näytti lenkin jälkeen tältä:
Kirjattu
Uusin blogipostaus:
Pidennä sensorin pysyvyyttä iholiimalla - 27.12.2018

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #95 : Maaliskuu 09, 2014, 12:53:35 ip »

1:15h lenkki, hissukseen,silleen, että hiki tuli. Arska paistaa, linnut laulaa 8).
Kirjattu

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #96 : Maaliskuu 09, 2014, 13:08:11 ip »

Läksinkin tosiaan juoksulle kun kerta Luoja soi. Penikka vähän vaivasi vasemmassa taas, mutta sitä kesti ehkä vain noin 2 kilometriä lenkin puolivälin huitteilla ja loppui sitten mukavasti.

Ihan kivaa, lähtiessä vaan meinasi mennä hermot kaikkien kamojen kanssa mitä pitää rontata. Olisi varmaan kätevämpi joku perässä vedettävä cabin-laukku, huoh. Lisäksi olisin tahtonut kuunnella musiikkia, mitä en oikeastaan koskaan tee (dorognoe.ru, Radio Online hahaa), niin sitten puhelin temppuili ja soitti ja ei soittanut ja lopulta palasin sisälle ja heitin kuulokkeet pöydän alle.

Nyt sokerit 7,7 ja tarkkailen nousua. Illalla toivottavasti niitä punttiloita.
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

DamDam

• Matkailija
« Vastaus #97 : Maaliskuu 09, 2014, 15:30:49 ip »

Tunnin takareisi-pakaratreeni heti aamusta oli kyllä harvinaisen hyvä idea. Ei kovin montaa aamuvirkkua salilla näkynyt, joten ihan omassa rauhassa sai pyllistellä  ;D Illalla vielä vähän hölkkäilemään, jos koivet jaksaa :)

Millasia kuulokkeita te lenkkeilijät muuten käytätte? En tiedä onko mulla jotenkin hassu juoksutyyli vai onko mulla vaan friikit korvat, kun tuntuu ettei mitkään pysy kunnolla. Yleensä se niiden kanssa temppuilu alkaa ärsyttää niin paljjon et parempi olla ilman, mut pitkillä lenkeillä ois kiva kuunnella tsemppimusaa...
Kirjattu

Ruiskaunokki

• Aktiivinen
« Vastaus #98 : Maaliskuu 09, 2014, 18:14:56 ip »

Mulla on sama vika,kuulokkeet ei meinaa pysyä korvissa paikoillaan ollessa,saati sitten juostessa!Yhessä vaiheessa ostin sellaiset isot,koko korvan peittävät "kuulosuojain"- kuulokkeet,jotka toimikin hyvin paitsi että tuli inhottavan hikimäriksi sisäpuolelta,ja tietty näytti vähän hölmöltä juoksulenkillä... Kun ne hajosi,ostin sellaiset kuulokkeet joissa on se korvan taakse menevä "lenkki",vaikka itse kuulokeosa on korvan sisällä.Niiden päälle vedän elastisen hikipannan,niin johan pysyy paikoillaan! Mä en ilman musiikkia osaa juosta ollenkaan,kauheeta kuunnella omaa hengästynyttä hengitystään...
Kirjattu
D1 vuodesta 1987
"If you don't like where you are, move. You are not a tree. "

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #99 : Maaliskuu 09, 2014, 19:44:09 ip »

Mä taas en osaa lenkkeillä musiikin kanssa. Yritän väkisinkin rytmittää askelet biisin mukaan ja kaikki biisit ei ole juoksurytmisiä.. Rytmitän askeleet ja hengityksen keskenään, ja siihen ei voi musiikkia ottaa sitä sotkemaan. ;D
Pyöräilyssä taas en jouda mitään musiikkia kuuntelemaan, kun siinä ajattelen vain sitä mitä oon tekemässä. (Nosta, työnnä, paina, vedä. Tämä mäki täysiä! Täysiä!! Nyt hölläillen 5min. jne jne)
Spinningissä musiikki on hyvä, mutta ne onkin tarkkaan valittuja biisejä.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

santsu.

• Veteraani
« Vastaus #100 : Maaliskuu 09, 2014, 20:06:55 ip »

45 minsaa kävelyä aamulla, wau mikä ilma +8 lämmintä  8)

Illalla uskaltauduin pumppiin, pitkästä aikaa. Tulehdus on estänyt pitkään tuonne menon, mutta nyt on treeni kausi avattu  ;D
Treenin jälkeen oli kyllä hiukka oksettava olo, en tiedä johtuisko munuaisten vajaatoiminnasta, yllättävän hyvin kyllä jaksoin koko tunnin  :)

Musaa pitää olla kun mä lenkkeilen, counting stars on hyvä, kiva tempokin  :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2014, 21:38:44 ip kirjoittanut santsu. »
Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

DamDam

• Matkailija
« Vastaus #101 : Maaliskuu 09, 2014, 20:07:29 ip »

Välillä vaan on jotenkin niin levoton olo, ettei pitkän lenkin juoksemisesta meinaa tulla mitään. Alkaa siis ikään kuin kyllästyttää se juokseminen, ja mua jotenkin auttaa se et voi sit keskittyy siihen musiikkiin. Tämä siis lähinnä pitkillä matalasykkeisillä lenkeillä. Intervallitreeneihin ei oikeen musiikkia voi sotkea  ;D Tuo hikipantaidea ei muuten kuulosta yhtään hullummalta! nyt pystyy vielä juoksemaan pipon kanssa, joka pitää kuulokkeet paikallaan, mutta kesällä sitten on vähän eri juttu....  ;D
Kirjattu

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #102 : Maaliskuu 10, 2014, 19:19:41 ip »

Tunti vain, keväisessä tihkusateessa, vaatteet persuksia myöten kurassa.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #103 : Maaliskuu 10, 2014, 21:02:36 ip »

Tunti vain, keväisessä tihkusateessa, vaatteet persuksia myöten kurassa.

Ai sullakin?  ;D ;D ;D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #104 : Maaliskuu 10, 2014, 21:34:37 ip »

Lenkillä tos iltapäivällä, mutta mikä parasta, myös teinit kävivät lenkillä  :)
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 54

Linkkejä