Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416933 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 186691 kertaa)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #30 : Helmikuu 11, 2014, 23:48:44 ip »

Lapsen sirkuskoulun vanhempainpäivässä mm. kuperkeikkoja! Minä!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Helmikuu 12, 2014, 08:35:25 ap »

Eilen illalla salilla vatsatreeni 0:45 ja spinning 1:00 :)
Mä sitten tykkään! Liikunta on mun henkireikä. Siellä en ajattele mitään muuta kuin sitä mitä olen tekemässä. Siellä unohtuu stressit ja murheet. Nyt kun ei ole kahteen viikkoon päässyt niin se jotenkin vielä korostuu ja oon ihan eri ihminen salin jälkeen. :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Suklaanappi

• Matkailija
« Vastaus #32 : Helmikuu 12, 2014, 10:27:42 ap »

Olette kyllä tosi reippaita, pakko sanoa. Itse yritän kuntopyöräillä lähes päivittäin, mutta tällä hetkellä tekisi mieli vain löhötä  :(
Kirjattu
D2

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Helmikuu 12, 2014, 10:34:18 ap »

Eilen kohtalaisesti kävelyä ja noin 700 portaan kiipeäminen torniin ja samanverean alas. Polvet ja nilkat aamulla hieman kankeat, mutta tänään tarkoitus kävellä naapurikylään (7km), rakaisin joko kävellen tai bussilla. Huomiseksi ajattelin vuokrata polkupyörän...
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #34 : Helmikuu 12, 2014, 13:35:08 ip »

mm. kuperkeikkoja! Minä!

Ne on muuten rankkoja, sattuu niskaan ja selkään ja menee pää ihan sekaisin yms yms. Lapsena kun tehtiin aina kuperkeikkoja vedessä, niin nyt jos tekis, niin lähtis varmaan kuperkeikan jälkeen uimaan kohti pohjaa, siinä menee niin suuntavaisto sekaisin.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Helmikuu 13, 2014, 10:59:04 ap »

Jokohan tänään hyvin nukutun yön jälkeen sais pitkästä aikaa vedettyä 30 (oikeaa) punnerrusta. Viime viikolla,kun yritin niitä pitkästä aikaa, niin jäi 28,5:teen ja niskat ja lavat oli sen jälkeen 3 päivää ihan jumissa :o :o
Kirjattu

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #36 : Helmikuu 13, 2014, 12:25:19 ip »

Hyhyy, 10 vuoden tauon jälkeen kävin hiihtämässä tuossa lähistöllä pikapyrähdyksen (3km) ennen saunaa. Kivaa oli, joutuukohan pian uudestaan.. Rankkaa kyllä sinänsä, tosin sauvatkin oli ihan liian lyhyet.

Ukko sen sijaan marmatti alusta asti, että "nää lipsuu" ja "nää on tämmöset" ja "nää ei luista". Kumma vaan kun vaihdettiin niin ei lipsunut, ei olleet semmoset ja hyvin luisti! Vaikka ne kyseiset sukset oli mulle noin puoli metriä liian pitkät ja tarkoitettu 40 kg painavammalle. Eli hänelle.

Ja siis hän hiihti sen 1500m. :D No, tärkeintä että kokeili ja lähti kaveriksi kun ei ole ihan jokapäiväinen laji.
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Helmikuu 13, 2014, 14:48:20 ip »

Minä olen tällä viikolla joka päivä kävellyt vähintään 10km ja se on menetellyt hyvin, kun lämpötila on ollut +14-17 astetta. Tänään lämpötila nousikin yllättäen kävelylenkin kääntöpisteessä yli 20 asteen ja mustissa maihinnousukengissä ja farkuissa tuli ihan hiki. En muistanut juoda tarpeeksi, enkä pudottaa TBA:ta riittävän alas ja olin aika naatti sen jälkeen, kun vs oli käynyt kerran jo 3,7:ssa.
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Helmikuu 16, 2014, 20:48:37 ip »

Tänään hiihdettiin koko perhe. No kuopus oli vaan hiihtovaunun kyydissä. Mutta 6v esikoinen veti tosta vaan 4km, ja piti porukan kovinta vauhtia, vanhempia kun hidasti se kärry ja pitoteippeihin kertyvä nuoskalumi. Kyllä siinä hien ja hengästyksen sai. Sokerit oysyi tankkauksella aika ok, lenkin jälkeen 4,1 ja tankkaus, mutta nyt ruuan, basaalinalennuksen jatkamisen ja saunan/pumpun poissaolon jälkeen 16,7 ::) Opettelu jatkuu...minkähän TBA:n arpois yöksi...

Tuli hyvä mieli että voi siirtää myös tällaista aktiivisuuden mallia lapsille, että saatiin aikaiseksi. Isän kohtalo ei houkuta :(
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Helmikuu 16, 2014, 23:46:29 ip »

Eilen tein 30min intervallijuoksutreenin. Oli aika kova. Hirveä hiki tuli. Valui vaan pitkin naamaa. ;D Sen jälkeen tein vielä 30min vatsoja ja 30min venyttelyä.

Tänään tein jalkatreenin. Se ei ollut niin kova. No ehkä se oli sellainen keskiraskas. Tein kaikki liikkeet lähes loppuun asti, ja jalkaprässissä innostuin, kuten aina (tykkään siitä kovasti ja voisin vaan latoa siihen lisää ja lisää ja lisää painoja.. ::)) mutta liikkeitä ei ollut kuin viisi.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #40 : Helmikuu 17, 2014, 22:27:39 ip »

Jooga ja sieltä kävely kotiin. Edes.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Helmikuu 17, 2014, 22:29:29 ip »

Aamulla 3 km liukastellen kävelyteitä ja polvet kipeenä jännittämisestä. Illalla oli jo pakko turvautua autoon...  :-[
Kirjattu

Nainen
D1 vuodesta 1991
KHH - Humalog

HeikkiJ

• Aktiivinen
« Vastaus #42 : Helmikuu 18, 2014, 21:45:08 ip »

Pikkusen aikaa hyppäsin hyppynarulla ja koitin venytellä paikkoja notkeemmaksi.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #43 : Helmikuu 18, 2014, 22:31:30 ip »

Vain normaalit työnatkakävelyt ja nekin hitaasti puhelimeen puhuen...
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2014, 23:27:10 ip »

Useana päivänä lenkillä ja minuutin avantosessioita. Ennen avantosessiota sokrut 11, minuutin session jälkeen 15 eli aika nopeesti nousee. Yritin, onnistuuko punnerrus, kun en ollut moneen vuoteen yrittänyt, 9 punnerrusta tuli ähkien ja puhkuen. Oletin, että yhtäkään ei tulisi.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Linkkejä