Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416673 viestiä  •  19910 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 182446 kertaa)

vokaali

• Vanha tekijä
Tänään liikuin...
« : Helmikuu 01, 2014, 08:29:39 ap »

Olisiko tämä ketju paikallaan kuitenkin myös tähän osioon? Tarkoituksena lyhyesti kertoa entiseen tapaan, mitä tuli harrastettua ja niin edelleen. Varsinaiset lajikohtaiset ongelmatilanteet ja pidemmät analyysit voisi laittaa sitten toki omiin ketjuihinsa. Menee varmaan hieman aikaa, että osio muotoutuu kirjavammaksi, kun ollaan nyt totuttu purkamaan sekä tekemiset, onnistumiset että ongelmat samaan ketjuun.

Harkitsen vakavasti ainakin juoksuaiheisen ketjun avaamista, se kun tuntuu olevan monen harrastama laji josta riittää puhuttavaa (ainakin ajoittain) reilusti. :)

Avaus: koska kello on 8.30 ja on työaamu, en ole käynyt vielä tekemässä mitään. Eilen päivällä kävin juoksemassa aurinkoisella jäällä lyhyen pyrähdyksen, noin 6 km. Oli mukavaa! Hurmaketjuun en tätä laittanut, koska vastatuuli ja silmistä valuva vesi jarruttivat hurman saapumista.
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

MiniMi

• Lentävä kynä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2014, 12:02:21 ip »

Tänään aloitin liikkumiseni klo 7 kolaamalla pihalta lumet ;D Sitten en olekaan liikkunut muuten kuin autosta sairaalaan ->käytäviä pitkin kävelyä tutkimukseen, sieltä apteekkiin ja kauppaan ja kotiin palattuani koiran kanssa lenkille n. 30 minuuttia. Onhan sitä siinäkin.....
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

sarajevo95

• Aktiivinen
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2014, 13:54:05 ip »

Liikkunut olen tähän mennessä:
aamulla klo 10-10.45 koiran kanssa, puoliksi hölkkää.
Siivosin kotona ja kolasin pihaa. Lähdin kauppaan, matkat yht 1.5 km. Tietysti reippaasti kävellen.
Kohtapuoliin taas n 30 min lenkille. Sitä rataa taitaa iltakin mennä.
Kirjattu
"Minä elän ja voin hyvin"
VHH:n ansiosta lääkkeetön D2

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2014, 14:35:47 ip »

6 kilometriä auraamatonta tietä pitkin kävellen pitkä turkki päällä. Lopputuloksena hiki ja hypo, mutta myös punaiset posket!
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

mjarkko

• Intoilija
  • DM1 02/2010. 640G 03/2016 Fiasp
« Vastaus #4 : Helmikuu 01, 2014, 15:30:24 ip »

En tule jokaista liikuntasuoritustani kirjaamaan, vaan jos on tapahtunut jotain tai tehty jotain erilaista.

Olin juoksemassa hallissa puolimaratonin. Aika jäi reipaasti parhaista ajoistani mutta ei sillä väliä. Eipä olisi tullut muuten noin pitkää matkaa vedettyä.

Aamupalalla kaurapuuroa ja partaäijä jogurttia ilman inskaa niin hyvin meni.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2014, 15:58:08 ip »

Kotoa autolle, ostoskeskuksessa kiertelyä, autosta kotiin. :)

Noooo, joskus on näitä päiviä.  8) Mies hoiti lumityötkin ja koirien lenkkeilyt aamulla, joten minä sitten hoidan iltapäivä- ja iltaulkoiluttamisen.  :)
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Helmikuu 01, 2014, 16:41:17 ip »

Lumitöitä, umpihankijuoksua, avantouintia, siinäpä se...ja museossa kävelyä, joka laski sokereita enemmän ku tuo umpihankijuoksu.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2014, 11:46:06 ap »

Hyvä idea tämä ketju vokaali!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

vokaali

• Vanha tekijä
« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2014, 14:20:31 ip »

Vitonen viikonlopun lumisateiden jäljiltä = kuin olisin puskenut 20km ylämäkeen. Huhheijjaa ja penikat kaupan päälle.
Kirjattu
Ykkösdippis kera pumpun ja silleen.

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2014, 22:38:17 ip »

Sauvakävelyä. Kiroten kapeaa lumimöykkyistä polkua missä noin yksi vuotias istahti polulle. Kuka väistää? Minä. Vastaantulijoista piti arvailla kuka väistää. Onneksi koiria pidettiin hihnoissa joten niitä ei tarvinnut alkaa väistää hankeen.
Ja ostoskeskuksessa kävelyä.
Kirjattu
D2

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Helmikuu 03, 2014, 21:33:28 ip »

Jooga alkoi! Jipii. Sama tuttu ohjaaja jonka kanssa aikoinaan aloitin, muiden kanssa en ole päässyt samaan fiilikseen vaikka ajan myötä pitäisi tietysti osata laittaa tuollaiset sivuseikat - no, sivuun. Luulin että olen ihan kanki ja unohtanut kaiken mutta menikin tosi hienosti, sain keskityttyä ja hengitystekniikka löytyi helposti, fasettifuusiota lukuunottamatta selkä tirahti auki. Ihana ohjelma. Hienointa oli kun asennon jälkeisessä kompensaatiossa hengitin alaselällä.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2014, 22:55:25 ip »

Puoli tuntia kahvakuulailua kotona. Enemmän kuin ei mitään. :)
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

Jalari

• Vanha tekijä
« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2014, 23:16:58 ip »

Kuuskilsaa juoksua. Jotenkin lihaspuoli ei ole ihan nyt yhtä hyvänä kuin happipuoli. Kroppa väsyny jo parin kilsan kohdalla..
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Helmikuu 04, 2014, 01:03:07 ap »

Tänään n. tunti kävelyä, tosin laiskaillen kiikarin kanssa ja välillä lintujen kyttäystä; puoli tuntia juoksua ja 42 sekuntia avantouintia, vähän lumitöitä, iltajumppana vähän keppijumppaa, punnerruksia ja venyttelyä (kaikkea siis vähän). Eli ei oikeastaan mitään, tuollainen ei edes hidasta kunnon huononemista  ::)
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Helmikuu 04, 2014, 18:20:19 ip »

Mun kuntomittarin mukaan hidastais hyvinkin, päivittäisenä ainakin. Riippuu varmaan lähtötasosta ;)

Tänään vain työmatkasauvailu.
Kirjattu

Linkkejä

Jäsenten oma sivusto auennut

Julkaistu 12.06.2019 | 08:46