Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6929 jäsentä  •  417343 viestiä  •  19952 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi EiSi, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tänään liikuin...  (Luettu 195556 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: Tänään liikuin...
« Vastaus #765 : Toukokuu 07, 2016, 14:46:38 ip »

Mä taas huomasin että lenkillä se ei ota askeleita kun kävelee suht rauhallisesti ja pehmeällä alustalla.

Mulla on nyt liikunnat pari päivää jäissä, koska VTI. >:(
Onneksi se ei ole paha, vaan kuulemma "rajatapaus" ja antibiootit on "varalta". Kirvely ja korkeat verensokerit kyllä kertoi aika selvästä, että kyllä siellä jotain häikkää on.
Tiistaina loppuu antibioottikuuri, niin käyn kyllä jo maanantaina salilla, kun mulla on treenikierron kevyin treeniviikko. Tämä viikko on ollut "lepoviikko".

Oletkos jo Espanjassa? Maltatko sielläkin mennä salille? Pyöräily ei ehkä ole nyt kovin hyvä idea.  :-\

Nauti lämmöstä ja maisemista!  8)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Bebe

• Veteraani
« Vastaus #766 : Toukokuu 07, 2016, 18:46:21 ip »

Pitkän tauon jälkeen 30 km pyörälenkki. Paljon vettä ja vähän mehua, jälkeenpäin magnesiumia paikallisesti ja venyttelyä. Saas nähdä mitä lihakset sanoo huomenna. Mutta ihana lenkki! Ja oonhan mä salilla treenannut jalkoja etttä on siitä kaiketi jokin apu.
Kirjattu
Ei ikinä periksi
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

Taatelinen

• Jäsen
« Vastaus #767 : Toukokuu 07, 2016, 18:52:53 ip »

Tässävaiheessa päivää 3200 askelta :)
Eilen yhteensä 40 000(1 nolla puuttui lopusta edellisessä), tänään tähän mennessä 35 000, ja mulla myös ranneke
Tänään kevyempi päivä, vaan 20 000 askelta, ollaan siis vaelluksella to-su
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #768 : Toukokuu 07, 2016, 23:10:51 ip »

Mulla on nyt liikunnat pari päivää jäissä, koska VTI. >:(
Tiistaina loppuu antibioottikuuri, niin käyn kyllä jo maanantaina salilla, kun mulla on treenikierron kevyin treeniviikko. Tämä viikko on ollut "lepoviikko".
Oletkos jo Espanjassa? Maltatko sielläkin mennä salille? Pyöräily ei ehkä ole nyt kovin hyvä idea.  :-\
Nauti lämmöstä ja maisemista!  8)
Ei täällä ole kuin +21, mutta nautimme siitä.

Pyöräily on nyt vähän muutenkin jäänyt.. Viime kesänä taisin käydä kokonaista yhden lenkin. ;D (toki se satoi vettä koko kesän) Oon mä nyt talven toki käynyt pari kertaa viikossa ajamassa spinning-pyörällä.

Tottakai käyn lomallakin salilla! :)
Eihän siellä mene päivästä kuin tunti-puolitoista. Ja lomalla ei ole stressiä ja kiirettä, niin treeni on yleensä hyvä. Lomapaikkojen saleilla on ihan eri tunnelma kuin kotisalilla. Kiva käydä tutustumassa eri saleihin. Aina parempi jos voi käydä samalla reissulla useammalla eri salilla.

Sitäpaitsi, miksi en tekisi lomalla juuri sitä mitä rakastan? :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #769 : Toukokuu 08, 2016, 18:46:06 ip »

Joo, lomallahan pitääkin tehdä just sitä, mistä nauttii ja mikä rentouttaa ja antaa lomafiiliksen. Hyvää saleilua ja rentoa menoa! :)  8)

Suosittelen silti poikkeamaan sisämaahan päinkin. Siellä näkee enemmän sitä oikeata Espanjaa.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #770 : Kesäkuu 15, 2016, 18:06:42 ip »

Aamulla kuntosalilla (pyörällä) ja sen jälkeen pyörälenkki merenrannalle menopaluu yhteensä noin 50 km. Eli päivä on ollut liikunnan suhteen täydellinen.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #771 : Kesäkuu 15, 2016, 18:19:25 ip »

Uudessa ipponesssa on automaattinen askelmittari. Tulee taas liikuttua enemmän, kun känny on taskussa. Tänäänkin kaksi pitkää lenkkiä koirien kanssa. :)
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #772 : Kesäkuu 15, 2016, 20:33:21 ip »

Se on jännä miten tollaset pienet jutut motivoi. :)

Mä oon käyny nyt enemmän lenkillä, kun latasin Endomondon sovelluksen. Se piirtää reitin ja mittaa kuljetun matkan ja laskee tuntivauhdin ja jos siihen ostais jonkun lisäosan niin se tekis vaikka mitä muutakin, mutta mulla on vaan se ilmaisversio.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #773 : Heinäkuu 10, 2016, 15:46:26 ip »

Tarkoitukseni oli tänään lähteä "laivaristeilylle" (synttärilahja itselleni) jokea pitkin meren rannalle saareen (kesto 6 tuntia) mutta en voinut uhrata näin hienoa päivää sellaiseen. Tein pyörämatkan reilu 50km ja olo ihan mukava. Pitänee hakeutua ruokakaapille.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #774 : Heinäkuu 21, 2016, 20:50:43 ip »

Tämän päivän liikunta on ollut kuntosali ja sen jälkeen 45km pöyrälenkki. Kävin tervehtimässä tätiäni (95v). Oli kiva juttutuokio.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #775 : Lokakuu 26, 2016, 18:57:36 ip »

Olenko ainoa kirjoittaja? Liikuntani on nykyään jäänyt vain kuntosaliin (+matkat pyörällä). Vain pieniä asiamatkoja pyöräilen vielä. Ottaa tämä vuodenaika päähän. Tätä kestänee 4-5 kuukautta. APUA miten sen taas kestän.
Kirjattu

mummukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #776 : Lokakuu 27, 2016, 11:36:14 ap »

Täällä myös tuo pyöräily loppuu talveksi . Harmittaa myös .
Muunlainen liikunta tulee tilalle .
Kirjattu

mummukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #777 : Lokakuu 29, 2016, 09:53:21 ap »

Pitkän ajan jälkeen kävelin eilen yli 10 km .
Illalla särkyjä jotka kerto mitä varten olen eläkkeellä .
Siitä huolimatta tuli hyvä olo kun vielä jaksoin ja hyvien yöunien jälkeen  kaikki hyvin .
Kirjattu

julia

• Vanha tekijä
« Vastaus #778 : Marraskuu 12, 2016, 18:49:43 ip »

Lihakset särkee, erityisesti jalat. Liikaa treeniä, myönnän.  ;)

Eilen uimahallissa vesijuoksua, vesijumppaa ja vähän uintia. Tänään alle 24 päästä kuntosalilla perusohjelma, mutta vähän isommilla painoilla. Kahden tunnin päästä metsässä 40 minuutissa 2,7 kilometrin lipsuva lenkki hankeen tampatulla polulla, vain kerran astmaoireita tiukassa ylämäessä. Ihana nollakeli, mäkin pääsin ulkoilemaan, kun ei ollut enemmän pakkasta.
Kirjattu
"Lujaa laatua LADA"

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #779 : Marraskuu 28, 2016, 17:25:25 ip »

Kolme päivää hissuttelin sisällä itkemässä Tarmo-koiran kuoleman jälkeen ja sitten päätin lähteä yksin lenkille. Kyllähän se kirpaisi kun tuttuja koiralenkkipolkuja kuljin, mutta surutyötä sekin.

Tänään kävelin jo melkein 5 km ja auringossa! Vaikka tuuli kylmästi, niin ei se haitannut. Jatkan harjoituksia...
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Linkkejä