Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6960 jäsentä  •  418037 viestiä  •  19985 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi milkavainamo, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Oma osio VHH:lle  (Luettu 31402 kertaa)

Lyptus

• Vieras
Vs: Oma osio VHH:lle
« Vastaus #15 : Tammikuu 26, 2014, 20:03:12 ip »

Ehdottomasti oma osio jos nämä virallisterveelliset rasvastavaroittelijapellet ja kuolemanjulistajat EHDOTTOMASTI pysyisivät poissa sieltä ja mussuttaisivat typerät leipänsä omalla alueellaan.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #16 : Tammikuu 26, 2014, 21:14:45 ip »

Jep ja taitaisi pysyä poissa moni vhh:lainenkin, jos siellä jyllää tämä sanasto...joka on musta yhtä loukkaavaa kuin vaikka vhh:n kutsuminen "pekonimätöksi". Ja sitä paitsi ylläpitää vhh:n mainetta
fanaatikkojen marginaalikeinona, mikä taas estää liian montaa diabeetikkoa edes kokeilemasta, löytyisikö suositushiilarimäärien ulkopuolelta ratkaisua omaan tasapainoon. Tämän toistelu ja pyrkimys moniarvoiseen diabeetikon ruokavaliohoitoon on ristiretki, jota näköjään jääräpäisesti jatkan, vaikka keskustelu heti näköjään palaa samojen nähtyjen paskapalleroiden ampumiseen poteroista puolin ja toisin.. ::)

Vhh:n vertaaminen vaikkapa skientologiaan keskeisesti sokeriaineenvaihduntaan liittyvän sairauden vertaistukipalstalla on musta erittäin loukkaavaa. Meidän ei onneksi tarvitse kiistellä eri hoitomuotojen tai ruokavalioiden vaikutuksien todenperäisyydestä kenenkin verensokereihin, kun jokaisella on oma verensokerimittari josta vaikutukset näkee. Ja hobamittauksesta näkee sitten lääkärikin, onko ko. henkilöllä toiminut vai ei. Kun kaikilla olisi vielä tarpeeksi liuskoja niin se olisi siinä.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Lyptus

• Vieras
« Vastaus #17 : Tammikuu 26, 2014, 22:13:03 ip »

Mutta eikö olekin koomista että VHH:ta saa lyödä ihan vapaasti ja VT:n kritisointi johtaa poistoihin ja niiden vaatimiseen?
Kirjattu

sarajevo95

• Aktiivinen
« Vastaus #18 : Tammikuu 27, 2014, 07:53:34 ap »

Niin, täällä...
Oletko käynyt tai oletteko koskaan käyneet karppaus foorumilla?
Kirjattu
"Minä elän ja voin hyvin"
VHH:n ansiosta lääkkeetön D2

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Tammikuu 27, 2014, 15:05:56 ip »

olen mutta siitä on jo vuosia aikaa
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

lomalle

• Vieras
« Vastaus #20 : Tammikuu 27, 2014, 16:42:50 ip »

Haen sieltä ruoka ohjeita
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #21 : Tammikuu 27, 2014, 23:06:54 ip »

Riippuu hyvin paljon Tyylistä. Mun ajatusmaailmassa kriittisyys on jotain muuta kuin sairauskollegoiden kutsuminen rasvastavaroittelijapelleiksi. Tai hiilarien rajoittajia pekoninmättäjiksi.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Konrad

• Vieras
« Vastaus #22 : Tammikuu 31, 2014, 16:32:32 ip »

Olen tulkinnut ketjun sisällön VHH-osiota puoltavaksi.

Johanna ja muut päättävät. Avatkaa meille vhh:laisille oma osio. Pysymme paremmin silloin poissa virallisterveellisistä osioista.
Kirjattu

sarajevo95

• Aktiivinen
« Vastaus #23 : Tammikuu 31, 2014, 19:14:07 ip »

Olen tulkinnut ketjun sisällön VHH-osiota puoltavaksi.

Johanna ja muut päättävät. Avatkaa meille vhh:laisille oma osio. Pysymme paremmin silloin poissa virallisterveellisistä osioista.
Kuin myös samaa mieltä.
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #24 : Tammikuu 31, 2014, 19:59:05 ip »

Jo 1920-luvullakieltolain aikaan pääasiassa vhh:lla:

http://www.youtube.com/watch?v=KBagUL4jwTo

(varpunen oli muuten sellainen snadi flaska)

Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #25 : Tammikuu 31, 2014, 20:06:42 ip »

VHH:ta:

Laulu ja viina on elämän hiiva
Älä kärsi piinaa, osta pullo viinaa, kohta on riemusi ennallaan.

Chigago 1928 kieltolain aikaan.

http://www.youtube.com/watch?v=YT2cwZsx29M

Kirjattu

Dad

• Vanha tekijä
« Vastaus #26 : Helmikuu 01, 2014, 19:30:34 ip »

Olet Konrad tulkinut väärin. Vhh-osiota ei kaivata.

Kun pari hassua kirjoittelijaa kannattavat jotain, ei sitä silti pidä välttämättä toteuttaa.

Omalta osaltani sanon, että en varmasti pidättäydy kirjoittamasta juuri niihin osioihin kuin haluan. Tuollaiseen vhh-osioon kirjoittaisivat myös ihan kaikki joita se sattuu kiinnostamaan. On turha luulo, että moinen osio jättäisi jotenkin ihmeellisen kirjoittelurauhan vhh-aktiiveille.
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

sarajevo95

• Aktiivinen
« Vastaus #27 : Helmikuu 01, 2014, 19:34:18 ip »

No miksiköhän sitä ei pitäisi toteuttaa? Oletko niin vhh vastustaja, et pelkkä ajatuskin inhottaa?
No meitähän on moneen junaan...

Ja onhan täällä osiot esim. keskenmenoille, vauva kuumeilijat. Tuskin nyt nekään ihan kaikkia voi kiinnostaa. En minä siellä vieraile kun ei ole mielenkiintoa!
Mutta enpä puutu heidän asioihin. Joillekin se on tärkeää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2014, 19:39:31 ip kirjoittanut sarajevo95 »
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Helmikuu 01, 2014, 19:44:52 ip »

No miksiköhän sitä ei pitäisi toteuttaa? Oletko niin vhh vastustaja, et pelkkä ajatuskin inhottaa?
No meitähän on moneen junaan...

Ja onhan täällä osiot esim. keskenmenoille, vauva kuumeilijat. Tuskin nyt nekään ihan kaikkia voi kiinnostaa. En minä siellä vieraile kun ei ole mielenkiintoa!
Mutta enpä puutu heidän asioihin. Joillekin se on tärkeää.

Nyt on tainneet käsitteet mennä sekaisin? Kysymys on osioista, ei ketjuista! Ei ole keskenmenoille ja vauvakuumeilijoille kuin yksi osio, se on Diabetes ja raskaus.

Hieman hankalasti hallittavaksi saattaa mennä, jos osioita koko ajan lisätään, viimeksi tehtiin uusi lisäys just tällä viikolla: Diabetes ja liikunta
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Dad

• Vanha tekijä
« Vastaus #29 : Helmikuu 01, 2014, 19:59:26 ip »

No en ole.
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

Linkkejä

Puolustusvoimat ei muuta päätöstään diabetesta sairastavien varusmiespalveluksesta

Puolustusvoimat vahvisti tänään päätöksensä, että diabetesta sairastavat vapautetaan palveluksesta rauhan aikana. Käytännössä päätös hautaa monen nuoren diabeetikon toiveet asevelvollisuuden suorittamisesta.

Julkaistu 07.02.2020 | 13:29