Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416685 viestiä  •  19911 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Vauvakuumeilijat 2014  (Luettu 63335 kertaa)

ellinoora

• Vanha tekijä
Vs: Vauvakuumeilijat 2014
« Vastaus #30 : Tammikuu 22, 2014, 11:45:18 ap »

Ellinoora, jospa ne kaksi tai kolme ovatkin sitten priimatavaraa.
Jospa nyt...hengessä mukana.

No sitä se lääkärikin sanoi, että vielä ei hanskoja lyödä tiskiin. Kuitenkin kaksi niistä oli oikein lupaavan oloisia - tai siis lähinä kokoisia.

Perjantaina ollaan taas viisaampia.

Se on niin ihanaa, että jaksatte aina mua tsempata, kun itseltä välillä loppuu kaikki tsemppi ja usko tähän asiaan! Kiitos teille <3
Kirjattu
D1 vuodesta 1992

Mini

• Aktiivinen
« Vastaus #31 : Tammikuu 22, 2014, 11:46:49 ap »

Ellikselle myös täältä jokainen sormi ja varvas pystyssä isot tsempit!  :-*
Uskossa ja toivossa mukana!  :)
Kirjattu
D1 -91
Apidra A-C Spirit Combo pumpussa 04/2012

ellinoora

• Vanha tekijä
« Vastaus #32 : Tammikuu 24, 2014, 12:03:32 ip »

Neljä potentiaalista rakkulaa. Tiistaina h-hetki. Nyt ei jännitä niin paljoa, kun tietää tarkkaan, mitä on odotettavissa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1992

Ride

• Jäsen
« Vastaus #33 : Tammikuu 25, 2014, 09:48:36 ap »

Mullakin oli toinen kerta helpompi kun tiesin mitä odottaa ja jotenkin olin rennompi. Ehkä se auttoi tärppääntymistä.
   Ja vähän painetta sille miehellekin...nyt villahousut päälle :)
Sun tarina on niin samanlainen kuin omani, toivottavasti tiistai on SUN päivä!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2014, 09:55:57 ap kirjoittanut Ride »
Kirjattu
Jos ongelmaan on ratkaisu, ei ole syytä olla huolissaan. Jos ratkaisua ei ole, ei kannata olla huolissaan

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #34 : Tammikuu 25, 2014, 12:48:12 ip »

Tsemppiä Ellis tiistaille!! <3
Kirjattu

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Tammikuu 25, 2014, 23:16:48 ip »

Multakin oikein paljon tsemppiä Ellinooralle! :)

Mä odotan menkkoja alkavaksi ensi viikolla. Ovis meni ohi vatsataudin takia, joten paljon ei tarvi jännittää. >:(
Kirjattu

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #36 : Tammikuu 27, 2014, 19:46:03 ip »

Täällä on taas piina-aika...

Tein itseni kanssa vakaan päätöksen että jos nyt ei tärppää, varaan ajan gynelle. En tiedä, kumpi pelottaa enemmän.

Tsemppiä Ellis huomiselle!! <3
Kirjattu

Leppis

• Aktiivinen
« Vastaus #37 : Tammikuu 27, 2014, 20:55:18 ip »

Tsemppiä ellis!

Täällä yritetään hyödyntää ovulaatiota. Ja greippimehua menee lasillinen aamuin illoin. Ei ole onneksi ihottumaa siitä tullut. Iho on todella hyvässä kunnossa (koputtaa puuta).
Kirjattu
"Kiva suku, kehnot geenit."

ellinoora

• Vanha tekijä
« Vastaus #38 : Tammikuu 31, 2014, 09:45:24 ap »

Tsempit ovulaatioiden hyödyntämiseen kuten myös piinailuun.

Mulla olikin oikein jännä viikko. Punktio oli paljon työläämpi kuin viimeksi. Ensinnäkin kanyylia jouduttiin tökkimään kolme kertaa ennenkuin onnistui. Ja onnistui vain kyynärtaipeeseen. Ja jos ikinä enää tarvii laittaa, niin sinne mieluummin kuin tuohon kämmeneen. Se on siinä niin pirun tuskainen. Kyynärtaipeessa ei tuntunut ollenkaan.

Sitten itse punktiossa jouduttiin pistämään kaksi kertaa molempiin munasarjoihin, koska ne solut olivat molemmissa ihan eri puolilla. Se onkin sitten tarkoittanut vähän hitaampaa toipumista. Sitten niitä soluja ei ensin ollutkaan kuin yksi. Itkin siellä ihan hillittömästi siellä odotustilassa. Sitten kävi ilmi, että on kaksi. No, eipä sekään paljoa lohduttanut. Seuraavana päivänä sitten odotin vatsa kuralla lääkärin soittoa. Vain toinen soluista oli hedelmöittynyt. Eli sitten pitikin jännittää ihan hirveästi, että tuleeko vielä soittoa, ettei tarvitse tulla. Mikään ei ole niin kamalaa kuin odottaa soittoa, että viikkojen lääkkeiden pistämisen ja kivuliaan operaation jälkeen kaikki olikin ihan turhaan. Noh, onneksi se yksi oli ilmeisesti ihan kohtuullista laatua, joten se eilen siirrettiin. Siitä ei sanottu mitään sen kummempia, joten ilmeisesti ei ollut ihan priimaa kamaa.

Nyt tämä akuankka-tuurinen tarvitsisi vähän sitä hannuhanhea, että se yksi siellä ymmärtäisi jatkaa jakautumistaan ja kiinnittyisi. Siinä mielessä harmittaa, ettei tullut lisää soluja, että olisi nähty, toimiko tämä uusi lääke paremmin kuin se edellinen. Puhuin siirron tehneelle lääkärille, miten hassua on, että en edes ajattele sitä vaihtoehtoa, että tästä tulisi raskaus. Mietin enemmänkin seuraavaa kierrosta ja koska se olisi ja mennäänkö julkiselle, kun siellä on keväällä meille varattu aika. Kai se on sitä itsensä suojelemista.
Kirjattu
D1 vuodesta 1992

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Tammikuu 31, 2014, 14:27:27 ip »

Mä päätin, etten jännitä menkkojen alkamista, kun ovis meni todennäköisesti ohi vatsataudin takia, mutta huomaan jännittäväni silti. Nyt on kp 32 ja menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä, tai sitten ei ala. Outoja oireita on kyllä ollut: nännit on tosi arat ollut jo ainakin viikon ja alavatsassa on outoja tuntemuksia. Lisäksi väsyttää ihan älyttömästi. Mutta olo on silti ihan erilainen kuin silloin kun viimeksi raskauduin. Silloin rinnat oli kipeät ja pinkeät, mutta nyt ei ole, nyt on vaan nännit arat. Että ehkä ne menkat kohta alkaa. :-\

Ensi viikolla käyn labrassa mittauttamassa hobiksen. :)
Kirjattu

Leppis

• Aktiivinen
« Vastaus #40 : Helmikuu 01, 2014, 16:50:16 ip »

Mulla on keskiviikkona d-hoitajalla käynti ja otetaan pikahobis. Joulukuun alussa viimeksi otettu. Olen nyt pitänyt sensoria ja vaikka päivät ei mitään unelmasuorituksia olekaan, niin yöt on tosi tasaisia.
Samanlainen olo on kuin aina ennenkin ovulaation jälkeen: alavatsaa kiristää/kipuiluttaa. Joka kerta mietin, että olisinko raskaana ja tähän saakka on joka kerta menkat alkaneet. Eli kehon puolesta en ainakaan voi mitään päätellä. Kipuilu/kiristys kestää reilun viikon. Tänään mennään iltaa viettämään ja mielelläni olen kuskina, koska en mitään viitsi ottaa kuitenkaan.
Kirjattu
"Kiva suku, kehnot geenit."

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #41 : Helmikuu 01, 2014, 23:21:34 ip »

Sieltähän ne menkat taas alkoi.

Ensimmäiseksi avasin viinipullon ja toiseksi varasin gyneajan. Näillä eväillä eteenpäin. Harvinaisen pa*ka päivä!
Kirjattu

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Helmikuu 02, 2014, 19:38:08 ip »

Kurja juttu, Neelia. Olisin kovasti toivonut sulle jo tärppiä. :(

Tänään kp 34 ja tuntuu, kuin olisi menkat mutta kuitenkaan mitään ei vuoda. Alavatsaan ja alaselkään sattuu ihan menkkamaisesti ja nännit on kosketusarat, mutta menkat ei vaan ala. Yleensä mulla menkkakivut alkaa vasta siinä vaiheessa, kun alkaa vuotokin. Ja kun viimeksi tärppäsi, niin olo ei todellakaan ollut tämmöinen kuin se nyt on. Tiistaina testaan, jos mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut.
Kirjattu

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #43 : Helmikuu 02, 2014, 21:11:27 ip »

Kaisa, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä!!  :-*
Kirjattu

ellinoora

• Vanha tekijä
« Vastaus #44 : Helmikuu 03, 2014, 09:31:38 ap »

P**ka homma Neelia. Hyvä, että varasit ajan. Siitä pääsee kuitenkin sitten asiassa eteenpäin, vaikkei se mitään kivaa olekaan.

Kaisalle toivotaan raskaus- eikä menkkaoireita :)

Itselläni on jotenkin zen-olo tämän asian kanssa. Toki se muuttuu tässä kyllä. Mutta nyt olen antanut itselleni luvan tuntea juuri ne tunteet, mitä tunnenkin. En yritä olla toivomatta, jotta en pety. En toivo, jos toivottomalta tuntuu. Enkä yritä olla ajattelematta koko asiaa, jos kerta ajatteluttaa. Eli annan niiden asioiden vaan tulla. Joka aamu, kun kylppärissä katsoo peiliin, ajatukset ovat hyvin erilaiset. Mutta näiden vuosien jälkeen olen todennut, että raskaus ei ala sitä toivomatta, sitä toivoen, siitä panikoiden, siitä varmana ollen eikä minkään muunkaan ajatuksen voimalla. Joten annan sitten kaikkien ajatusten virrata.
Kirjattu
D1 vuodesta 1992

Linkkejä