Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416933 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Onko tämä jokin hiilarihörhöjen ja sianruokien asiantuntijoiden keskustelupalsta  (Luettu 4467 kertaa)

Vinkura

• Matkailija

Menköön vielä nimimerkillä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tämä on hiilarihörhöjen keskustelupalsta.  Sianruoatkin tulevat mainituksi ja lääkintäkäsitykset ovat ihan omatekoisia. Olisiko aihetta harkita, että keskusteluissa olisi mukana joku, joka antaisi ihan oikeaakin tietoa? Minä vaan kysyn enkä aio enää palata palstalle.
Kirjattu

Jape

• Lentävä kynä

No jos asenne on tuo niin ei tarttekaan palata. 8)
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

Dad

• Vanha tekijä

Hei hei.

Oikeaa tietoa ei aina ole vain sellainen, joka vahvistaa omia käsityksiä. Ihminen on erehtyväinen, joskus tieto lisää tuskaa.
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

Hula1

• Veteraani

Vinkura, oletpa aikamoisia vastauksia olet saanut!

Palstalla kirjoittaa monia, jotka ovat saaneet sokerinsa tasapainoon hiilareita vähentämällä. Toiset kirjoittavat aiheesta kiivaammin kuin toiset. Myös moni kirjoittaja syö hiilihydraatteja ihan "suositusten mukaisesti", eikä suhtaudu ehdottomasti asioihin. Jos lukee palstaa enemmän, erottaa keskustelutyylit toisistaan ja voi siivilöidä kommenteista ne, jotka osuvat oman taudin kanssa yksiin.
Kirjattu
Paradigm 515 ja Humalog

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia

Menköön vielä nimimerkillä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tämä on hiilarihörhöjen keskustelupalsta.  Sianruoatkin tulevat mainituksi ja lääkintäkäsitykset ovat ihan omatekoisia. Olisiko aihetta harkita, että keskusteluissa olisi mukana joku, joka antaisi ihan oikeaakin tietoa? Minä vaan kysyn enkä aio enää palata palstalle.

Onhan tuo "Sianruoka" ja taistelumieliala puolin ja toisin ikävää. Yksi lääkäri kuittasi "hörhöilyni" tulokset painonpudotuksesta johtuvaksi ja pudotustavasta riippumattomaksi. Tieto tuli koneellisen nopeasti, samoin siirtyminen toiseen asiaan. Saattaa olla niinkin monella. Pidin tuloksistani nälättömänä tällä "hörhöilyllä". Olisiko tuokin nimityksesi vähintäin sikamainen. Kokemuksiani on tuolla vapaa sana osiossa sivulla 6 tai 7. Yritin toimia vaahtoamatta. Liian vähän seuraan muiden tapojen onnistumisia. Kakkosista ehkä parhaiten seuraan Konradin tekstejä.
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH

Ai, minä ymmärsin aloittajan sanat päinvastoin, että tarkoitti hiilarihörhöillä ns. normaalisti syöviä? Sääli ettei tule takaisin selittämään...joka tapauksessa, harmi jos jäi pähä maku, keskusteluhan on ollut kohtuu asiallista viime aikoina. Valitettavasti se välillä tarkoittaa sitä ettei aihetta sivuta ollenkaan...
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

vivianv

• Veteraani

Miksi ylipäätään tulla keskustelupalstalle keskustelemaan, jos ei kestä keskusteluun erottamattomasti kuuluvia erilaisia käsityksiä.
Kirjattu
D1 v:sta -77, karppaaja, kynäilijä ja kilpparivaivainen
Levemir&Humalog&Thyroxin

Vox audita perit, littera scripta manet.

rasvis

• Lentävä kynä

Kappas oma viestini oli taas poistettu,vaikkei siinä ollut mitään herjaavaa tms.sensijaan ketjuan aloittajan lapsellinen provoaloitus saa lillua täällä rauhassa.
Näin toimii Liiton VALIKOIVA sensurointi,riippuen kuka/mikä nimim.kirjoittelee.
Kirjattu

Linkkejä