Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Missä pidät pumppuasi -gallup + Medtronic  (Luettu 10324 kertaa)

_kmi_

• Vieras
Vs: Missä pidät pumppuasi -gallup + Medtronic
« Vastaus #45 : Marraskuu 17, 2013, 19:29:07 ip »

Mun A-C Combo on öisin aina Diabete-Ezyn pumppuvyössä. Päivisinkin yhä useammin ko vyössä, välillä roikkuu A-C:n rintsikkapussissa ja välillä kulkee farkkujen taskussa. Sain juuri klipsin käyttööni, mutta se on jotenkin niin ulkoneva, että aika vähän tulee käytettyä.

Tää vyö kuulostais hyvältä yökäytössä, kiitos vinkistä!
Kirjattu

Nainen57

• Aktiivinen
« Vastaus #46 : Marraskuu 18, 2013, 13:38:20 ip »

Se diabete-ezyn sukkanauha pumppu vyö on myös hyvä hameen kanssa. Ongelma on vain että bolustusta varten tarvii mennä piiloon. Sukkanauhavyö on Elissa Renoufin (diabete ezyn perustaja) mukaan suunniteltu tytöille Disco käyttöön. Heillä on muuten usein tarjouksia, mm joskus on tasapostituskulutarjous ympäri maailmaa joka tietenkin helpottaa jos esim Suomeen tilaa. Niitä heidän wipes jotka on todella hyviä saa ehkä myös sieltä UK kaupasta. Mutta virallinen EU lupa on vaikea saada sen verran protektionistinen EU on :) Minulla on aina Suomeen tullessani itselläni riittävän isot varastot mukana
Kirjattu
D1 vuodesta 1991, 670g 21.11.2019 (sitä ennen 640g ja Veo)

annami

• Intoilija
« Vastaus #47 : Tammikuu 03, 2014, 08:36:10 ap »

Löysin netin syövereistä tämmöisen sivuston kuin Hanky Pancreas

Muutamia kivoja ideoita pumpun pitoon naisille. Tilasin itselleni harmaan Hoop'n Bolus -kukkasen, kun pidän pumppua useimmiten klipsillä farkkujen taskun reunassa, ja se on kyllä ihan kivannäköinen  :)  Vielä ehkä tilaan tuon Weave Sleeve -huivitaskun (tai värkkään itse vastaavan...). Ei olisi ikipäivänä tullut itselleni mieleen pitää pumppua huivissa, mutta mikä jottei! Varmaan miehillä toimisi vastaava tasku kravatissa  ;D

Ai niin, maksu tuonne tapahtui kätevästi PayPalilla ja tilaus toimitettiin joulunpyhistä huolimatta suht ripeästi.
Kirjattu
Ykköstyyppi v:sta 1985. Animas Vibe & Humalog 3.9.2013 alkaen, Dexcom-sensorointia.
Hypotyreoosi ja nivelreuma.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #48 : Tammikuu 03, 2014, 17:42:35 ip »

Onpa kivoja, pitää tutkailla :)
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

ezmel

• Jäsen
« Vastaus #49 : Tammikuu 04, 2014, 13:09:23 ip »

Tuo huivi oli hieno idea! Joku käsitöistä innostunut voisi alkaa meille nikkaroimaan vastaavia, uskon että kysyntää olisi. Minä en uskalla ulkomailta mitään tilata ja mielummin tukisinkin suomalaista käsityötä ostamalla Suomesta :)
Kirjattu
D1 -01

MiniMed Paradigm Veo 05/11 alkaen

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #50 : Tammikuu 04, 2014, 19:39:14 ip »

Löysin netin syövereistä tämmöisen sivuston kuin Hanky Pancreas

Muutamia kivoja ideoita pumpun pitoon naisille. Tilasin itselleni harmaan Hoop'n Bolus -kukkasen, kun pidän pumppua useimmiten klipsillä farkkujen taskun reunassa, ja se on kyllä ihan kivannäköinen  :)  Vielä ehkä tilaan tuon Weave Sleeve -huivitaskun (tai värkkään itse vastaavan...). Ei olisi ikipäivänä tullut itselleni mieleen pitää pumppua huivissa, mutta mikä jottei! Varmaan miehillä toimisi vastaava tasku kravatissa  ;D

Ai niin, maksu tuonne tapahtui kätevästi PayPalilla ja tilaus toimitettiin joulunpyhistä huolimatta suht ripeästi.

Hauska idea tuo kukkanen! Sellaisen voi itsekin tehdä helposti ostamalla jonkun ison kukanmallisen ponnaridonitsin?

Tuo huivi oli hieno idea! Joku käsitöistä innostunut voisi alkaa meille nikkaroimaan vastaavia, uskon että kysyntää olisi. Minä en uskalla ulkomailta mitään tilata ja mielummin tukisinkin suomalaista käsityötä ostamalla Suomesta :)

Odotamme jännityksellä Kivitatin valmistumista ja hienoja ideoita pumppaajille!?  ;)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä